Toon posts:

Media Center

Pagina: 1
Acties:
  • 561 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden een PIONEER PLASMA tv gekocht model: PDP 4270 XA

Beeld
Breedbeeld
Beelddiagonaal 107 cm
Resolutie 1024 x 768
HD-ready
Aantal analoge tuners 1
OSD
Comb filter
Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC

Teletekst
Teletekst
Aantal pagina's in geheugen 2100
TOP-FLOF

Overig
Muziekvermogen 26 watt

Aansluitingen
Scart-aansluiting(en) 3
S-video ingang
Componentingang
Aantal HDMI-ingangen 1
Hoofdtelefoon uitgang
Gewicht 31,5 kg
Digitale TV abonnementen digitale tv

Introductie model 2006
Afmetingen (H x B x D) 68 x 104 x 12 cm

Nu wil ik een MEDIA CENTER aanschaffen. Op deze media center wil ik in ieder geval mijn xbox 360, mijn laptop (Toshiba Sattelite), een set boxjes (nog te kopen) en digitale TV van HOME kunnen aansluiten. Ook moet de media center een goede audio uitgang hebben, bijvoorbeeld digital ook voor de xbox 360.

Nu heb ik al wat rond gesurft op internet alleen weet ik niet wat een goed model is van de media center. Meer als EUR 1000 wil ik er eigenlijk niet aan uit geven.

Kan iemand mij hier wellicht bij helpen ? _/-\o_

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-01 22:06
Welkom op GoT :w.

Je wilt dus op een computer je Xbox360, @Home ontvanger (neem ik aan) en laptop aansluiten? Waarom niet gewoon direct op de televisie?

Wat wil je verder doen met je Media center?

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
De Xbox kan als je vista premium neemt als extender werken. Dus hoe bedoel je met aansluiten op de media center?
Een media center is niks anders dan een computer met een media center applicatie.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Thandor

SilverStreak

Dit topic valt eigenlijk onder het zgn. 'welke moet ik nemen?' en die zijn aldus het CSL Beleid niet toegestaan :o. Ik ga dit topic dus sluiten. In de CSL FAQ staat een link naar een howto die wel van pas komt bij het samenstellen van een machine. Verder kun je altijd nog even in Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid kijken. Vergeet niet om daar de quicksearch te gebruiken (rechtsboven ieder topic) gezien het topic nogal groot is ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.