Ik heb een western digital 250gb hardeschijf gekocht. Nu is het zo dat wanneer ik de pc opstart het heel erg lang duurt voordat hij door de boot heen is en dan wordt de harde schijf niet herkend. Ook heb ik een 2de hardeschijf van maxtor waar windows opstaat het duurt dan ook heel erg lang voordat windows is opgestart. Als ik de hardeschijf loskoppel en aansluit -als windows is opgestart- wordt hij wel herkend in apparaatbeheer -als ik zoek voor nieuwe hardware- ook wordt deze dan in speedfan gedetecteerd maar niet in windows verkenner. Ik heb dus ook geen toegang tot de hardeschijf. De hardeschijf heeft het wel gedaan.
Ik heb de laatst nforce drivers geinstalleerd en ook een tig forums doorgelezen zonder enig resultaat. Ook heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd.
Als ik de windows vista cd in de computer doe staat de hardeschijf er wel maar dan komt het volgende: De hardware van deze computer ondersteunt mogelijk het opstarten van deze harddeschijf niet. Zorg ervoor dat de schijfcontroller is ingeschakeld in het BIOS menu van de computer.
Specs:
Asrock nf6g-VSTA
2Gb dd2
xfx geforce 8600gt 256mb ddr3
550 watt HKC voeding met stabiele spanningen
1 dvd brander
fan controller
2x 250Gb harddrives Sata
Hebben jullie mischien een oplossing voor mijn probleem?
Bij voorbaat dank
Ik heb de laatst nforce drivers geinstalleerd en ook een tig forums doorgelezen zonder enig resultaat. Ook heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd.
Als ik de windows vista cd in de computer doe staat de hardeschijf er wel maar dan komt het volgende: De hardware van deze computer ondersteunt mogelijk het opstarten van deze harddeschijf niet. Zorg ervoor dat de schijfcontroller is ingeschakeld in het BIOS menu van de computer.
Specs:
Asrock nf6g-VSTA
2Gb dd2
xfx geforce 8600gt 256mb ddr3
550 watt HKC voeding met stabiele spanningen
1 dvd brander
fan controller
2x 250Gb harddrives Sata
Hebben jullie mischien een oplossing voor mijn probleem?
Bij voorbaat dank