Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 16:53
Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is van de MP3 speler in het toestel ivm. de nieuwe walkman phones (W910, W960 etc.).
Ook ben ik benieuwd naar de oordopjes die bij dit toestel zitten, zijn dit kwalitief goede oordopjes wederom ivm. de walkman phones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizzieJP schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:34:
Hebben jullie allemaal een non-branded version van de C902? Ik twijfel namelijk bij het verlengen van mijn huidige abo om dit rechtstreeks te doen bij één van de providers ivm de altijd maar aangepast software...

Cheers
Als je een sim only abo hebt met redelijk wat belminuten dan maakt het vaak qua totale prijs (uitgesmeerd over de 1 of 2 jaar van het abo) niet zoveel uit of je dat sim only abo handhaaft/verlengt en het toestel los koopt of dat je een normaal abo neemt met toestel van de provider. De grote kortingen op het toestel zijn de laatste paar jaar afgenomen de prijzen van de sim only abo's lager geworden waardoor het niet heel veel meer uitmaakt. Per geval even uitrekenen is het beste en als het weinig uitmaakt koop ik persoonlijk liever een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:12:
[...]

Als je een sim only abo hebt met redelijk wat belminuten dan maakt het vaak qua totale prijs (uitgesmeerd over de 1 of 2 jaar van het abo) niet zoveel uit of je dat sim only abo handhaaft/verlengt en het toestel los koopt of dat je een normaal abo neemt met toestel van de provider. De grote kortingen op het toestel zijn de laatste paar jaar afgenomen de prijzen van de sim only abo's lager geworden waardoor het niet heel veel meer uitmaakt. Per geval even uitrekenen is het beste en als het weinig uitmaakt koop ik persoonlijk liever een los toestel.
Thanks. Maar mij ging het niet om de vraag of ik het toestel los wilde kopen :) Een non-branded toestel is namelijk altijd te krijgen, ook via een abo, bij bijvoorbeeld een BelCompany. 2 jaar abo bij bijv Vodafone of Hi en het toestel is ook gratis (non-branded dus en simlockvrij). Alleen rechtstreeks bij Vodafone online is er een nog scherpere aanbieding, maar dan zit je met een branded toestel. Beperkt een branded toestel trouwens veel functies of valt het allemaal wel mee?

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Ik zou nooit voor een branded toestel gaan.
- De operators slopen handige functionaliteiten uit als ze maar iets kunnen kanibaliseren op ander gebruik.
- Updates duren altijd langer voor branded versies dan open markt versies. Je loopt dan per definitie altijd langer rond met bugs.

De prijsverschillen tussen een branded versies en een openmarkt versies is niet meer zo groot als vroeger dus mijnsinziens niet meer de moeite waard. Maar ieder mag uiteraard zijn eigen keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:08:
Je kunt de SE locken dmv de knop linksonder (hekje) en vervolgens '3' in te toetsen. Dat werkt iig bij de K750i.
ik snap wel hoe ik um moet locken, maar als ik met iets bezig ben en ik wil zo snel mogelijk terug naar het begin duw ik gewoon een aantal keer op het ;terug; knopje. maar als ik dan in het menu ben en ik klik er dan nog een x extra op gaat die naar internet;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is dus nu een nieuwe firmware beschikbaar (R3BH002) en zojuist geïnstalleerd. Iemand enig idee wat de verbeteringen aanpassingen zijn? Ik zie tot nog toe geen verschil.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Ik heb het toestel gister ook binnen gekregen.
Geweldig mooi en heel erg plat dingetje hoor :)
Ik vind vooral de zijkant erg stylisch. Net engelse drop :P

Maar bestaat er een manier waarop je het internet met een wachtwoord of een andere manier kan beveiligen?
Heb nu al een paar keer gehad dat ik perongeluk naar internet ging.
En aangezien ik geen eindeloos online abbo heb. Gaat dit me toch wel wat kosten denk ik..

En nog een vraag. Heeft het zin voor mij dat ik g3 aan heb staan?
Ik internet er namelijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:20:
Hey mensen,

ik heb het toestel:)! super toestel maaruhh ik heb eigenlijk nooit eerder een sony ericson gehad maar als ik op het knopje rechtsboven duw gaat die naar internet.. kun je die snelkoppeling veranderen naar wat anders? kan het zo 1,2,3 niet vinden in het boekje.

alsvast bedankt

grtz
Ik heb voorheen de K800i gehad en was hetzelfde probleem.Alleen bij die telefoon hadje er een speciaal knopje voor alleeen voor interneten laat ik die nou net het vaakst indrukken perongeluk.
Tegenover de c902 is het iets beter,nl dat je op dezelfde knop kan anulleren maar mocht je te snel vaak drukken ga je opeen sluiten openen :9

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Svennos_1990 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:54:
[...]
En nog een vraag. Heeft het zin voor mij dat ik g3 aan heb staan?
Ik internet er namelijk niet op.
Het aanlaten staan van 3G heeft meer voordelen dan alleen sneller internetten. Het 3G netwerk is ook domweg bandbreedte voor spraakkanalen. Als je dus in een dikke file komt te staan en iedereen begint massaal te bellen, dan heb je dus kans dat het GSM netwerk aan zijn maximale capaciteit komt en vol zit. Je hebt dan nog een tweede netwerk waar je gebruik van kunt maken, UMTS.
En aangezien er nog steeds meer gebruikers zijn zonder UMTS dan met, loop je dus minder snel kans om de melding "netwerk bezet" te krijgen.

Je kunt het natuurlijk ook gewoon uitzetten als je maar weinig in dergelijke situaties terecht zult komen. Het bespaart je ook weer stroom, GSM haalt over het algemeen een langere standby tijd dan UMTS met dezelfde acculading. En mocht je dan toch in een dergelijke situatie terecht komt, kun je alsnog handmatig aanzetten.

De Nijmeegse vierdaagse is ook zo'n voorbeeld. Als op de laatste dag iedereen op de Villa Gladiola staat om mensen in te halen, is het bijna ook onmogelijk om te bellen met een GSM toestel. Tot aan afgelopen jaar lukte mij dat wel prima met UMTS (naar een ander UMTS toestel, anders loopt het daar weer spaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Aha zit dat zo.
Bedankt voor je duidelijke uitleg!
Ik zit inderdaad niet echt vaak in zulk soort situaties, dus dan is het voor mij niet echt van belang dat die aan staat.

Dan wacht ik nu nog een antwoord af op mijn vraag of er een mogelijkheid is om het internet te locken :) ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 16:53
Maarten Kroon schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:48:
Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is van de MP3 speler in het toestel ivm. de nieuwe walkman phones (W910, W960 etc.).
Ook ben ik benieuwd naar de oordopjes die bij dit toestel zitten, zijn dit kwalitief goede oordopjes wederom ivm. de walkman phones?
Iemand antwoord op deze vragen?
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iemand ook nog twijfels tussen de c902 of de iPhone? Aan de ene kant niet echt te vergelijken, maar allebei wel leuke dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg fijn ding, heb em vandaag bij een vriendin van me uitgeprobeerd. De foto's zijn vergelijkbaar met de K850i die ik zelf heb. Al zou ik niet willen ruilen, een xenon flash is wat mij betreft wel een must aangezien ik vaak 's avonds en op feestjes foto's maak. Dat is zo goed als onmogelijk met led. Overdag is deze echter wel fijner omdat ie de helft zo dik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ik zie *spam* de C902 gratis staan i.c.m. een T-Mobile Relax 200 abonnement voor 2 jaar en je krijgt die 2 jaar ook nog eens 50% korting op de abonnementskosten. 24 x 12,25 = 294 euro (tijdelijke aanbieding). Dit is volgens mij wel de goedkoopste toch?

[ Voor 29% gewijzigd door pven op 03-07-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
robertwebbe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:51:
Ik zie *spam* de C902 gratis staan i.c.m. een T-Mobile Relax 200 abonnement voor 2 jaar en je krijgt die 2 jaar ook nog eens 50% korting op de abonnementskosten. 24 x 12,25 = 294 euro (tijdelijke aanbieding). Dit is volgens mij wel de goedkoopste toch?
en dan nog overige belkosten over 2 jaar :D

edit: Is de C902 al te unlocken? Dan is het misschien interessant.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 03-07-2008 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

robertwebbe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:51:
Ongetwijfeld één van de goedkoopste.. maar net zoals ik bij Vodafone het toestel online 'gratis' kan bestellen bij een 2 jarig abo heb ik nog steeds twijfels of ik wel aan een branded toestel wil! Iets laat mij weerhouden om voor een branded te gaan ;).

Cheers

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 03-07-2008 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
*weg*

Daar hebben we TopicReport voor uitgevonden. :)

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 03-07-2008 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een redelijke n00b als het aankomt om digitale fotografie etc. maar de C905 bracht me bij de volgende vraag;

In hoeverre kunnen mobiele telefoons met camera dienst doen als plaatsvervanger van een digitale camera? Kun je (de kwaliteit van) foto's gemaakt met een 5MP GSM vergelijken met die van een 5MP digitale camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:15:
In hoeverre kunnen mobiele telefoons met camera dienst doen als plaatsvervanger van een digitale camera? Kun je (de kwaliteit van) foto's gemaakt met een 5MP GSM vergelijken met die van een 5MP digitale camera?
Nee.

Megapixels alleen zeggen niks. De grote van de pixels en de lens zijn in telefoons veel te klein om serieuze kwaliteit te leveren. Voor mooie foto's zul je dus nog altijd een echte camera moeten hebben, om leuke momenten vast te leggen kun je een telefoon best gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

primusz schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:26:
[...]

Nee.

Megapixels alleen zeggen niks. De grote van de pixels en de lens zijn in telefoons veel te klein om serieuze kwaliteit te leveren. Voor mooie foto's zul je dus nog altijd een echte camera moeten hebben, om leuke momenten vast te leggen kun je een telefoon best gebruiken.
mwa, het is een beetje relatief.. het is maar waar je mee tevreden bent, ik persoonlijk ben idd niet tevreden met een telefooncam, me vriendin vind de foto's van me k800 bijvoorbeeld wel ruim voldoende (dus de c905/902 al helemaal) ik persoonlijk vond me ixus 950 niet goed genoeg en ging naar dSLR

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Denko schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:48:
mwa, het is een beetje relatief.. het is maar waar je mee tevreden bent, ik persoonlijk ben idd niet tevreden met een telefooncam, me vriendin vind de foto's van me k800 bijvoorbeeld wel ruim voldoende (dus de c905/902 al helemaal) ik persoonlijk vond me ixus 950 niet goed genoeg en ging naar dSLR
Ik denk dan ook dat je vriendin vooral foto's maakt om de leuke momenten mee vast te leggen en jij vooral mooie foto's wil maken.
Als je even 2 foto's maakt van hetzelfde onderwerp met je ixus en die k800 en je legt ze dan naast elkaar moet ook je vriendin wel inzien dat een telefoon geen foto's maakt die je aan je muur wil hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
Ik heb dit toetsel vrijdag gekregen en hij is echt perfect!!
Alleen jammer dat er een sim-lock van KPN op zit }) en ik nummerbehoud van mijn T-mobile nummer heb en dus 3 (!!) maand moet wachten voordat ik hem kan gebruiken :'(
Ik ben wel benieuwd hoe lang het schijf meganisme van de camera het houdt. Voelt niet zo soepel als bij een slide-phone.

Heeft iemand overigens al een unlock gevonden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je bij deze telefoon nou echt niet je eigen liedjes als ringtone instellen? lijkt me belachelijk maar ik krijg t niet voor elkaar :( iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:09:
kan je bij deze telefoon nou echt niet je eigen liedjes als ringtone instellen? lijkt me belachelijk maar ik krijg t niet voor elkaar :( iemand?
Kijk eens iets verder dan je neus lang is... ga naar instellingen en daan naar het tweede tabblad geluiden. Daarin kan je de ringtone veranderen en dus ook die kiezen zoals jij dat wil. Krijg je namelijk gewoon een lijstje waarin ook je eigen muziek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostingh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:10:
[...]

Kijk eens iets verder dan je neus lang is... ga naar instellingen en daan naar het tweede tabblad geluiden. Daarin kan je de ringtone veranderen en dus ook die kiezen zoals jij dat wil. Krijg je namelijk gewoon een lijstje waarin ook je eigen muziek staat.
tja zover was ik ook al...maar daar staan dus niet me liedjes bij.....ze staan wel bij media maar dus niet bij de ringtones......

en ik ga geen dingen vragen als ik niet al alles heb bekeken....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ze staan niet in het mapje ringtones maar in het mapje daarvoor. Zo kan ik ze tenminste wel zien. Dus volgens mij werkt het gewoon volledig.

En ja ik kan ze ook zien bij Media. Misschien de bestanden ergens fout neergezet oid?

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem... “Adobe Flash version 8 or later is required” krijg ik als foutmelding bij de updateservice terwijl ik versie 9 op alle mogelijke manieren heb geprobeert te installeren Ik heb op het internet al gezocht naar een oplossing maar ben alleen nog maar bevestigingen van het probleem tegen gekomen. het schijnt dat je met de nieuwe firmware langer met je batterij kan etc.
(ik heb win XP en firefox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
joostingh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:15:
Ze staan niet in het mapje ringtones maar in het mapje daarvoor. Zo kan ik ze tenminste wel zien. Dus volgens mij werkt het gewoon volledig.

En ja ik kan ze ook zien bij Media. Misschien de bestanden ergens fout neergezet oid?

Succes
Gewoon naar muziek gaan een kiezen op opties drukken en op 'gebruiken als; klikken.
Tenminste zo gaat het bij mijn W910 en T650i

Gewoon naar "alle bestanden gaan' daar naar muziek bedoel ik,niet via media.

[ Voor 7% gewijzigd door rooie60 op 03-07-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar ......heb ze al gevonden...ze staan onder het kopje agenda????? vreemde plek maar ja t zal wel

bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Volgens mij gebruikt SE het item agenda voor 'alles wat we ergens anders niet thuis vonden horen'.

Zo staat er bij m'n w810 ook de rekenmachine, stopwatch en zaklamp functie onder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:52:
laat maar ......heb ze al gevonden...ze staan onder het kopje agenda????? vreemde plek maar ja t zal wel

bedankt iig
Klopt onder agenda staat bestandsbeheer,sorry,maar je was zelf al zo clever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:30:
[...]

Klopt onder agenda staat bestandsbeheer,sorry,maar je was zelf al zo clever ;)
Je kan in het standby menu (gewoon het normale scherm zonder een knopje ingedrukt) ook "naar rechts" indrukken. Kom je ook in bestandsbeheer terecht. Net zo makkelijk....
Svennos_1990 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Aha zit dat zo.
Bedankt voor je duidelijke uitleg!
Ik zit inderdaad niet echt vaak in zulk soort situaties, dus dan is het voor mij niet echt van belang dat die aan staat.

Dan wacht ik nu nog een antwoord af op mijn vraag of er een mogelijkheid is om het internet te locken :) ..?
Je kan: menu --> instellingen --> verbindingen --> internetinstellingen --> verbinden via: --> opties -->nieuw maken --> gprs-data (kan ook gsm-data kiezen, maakt geen donder uit). Voor naam iets in, maakt niet uit wat en dan opslaan. Kies vervolgens voor deze account in de lijst en kies wederom opslaan.

Voordeel: Je gaat niet meer het internet op (telefoon opent wel je browser, maar kan geen verbinding maken en dus geen kosten)
Nadeel: mocht je internet op willen, moet je eerst weer handmatig de juiste data-aacount selecteren.

Je kan ook gewoon toetsenblokkering gebruiken :Y

Wel jammer dat SE je niet gewoon dat knopje laat aanpassen...

Wel relaxed dat SE je voor applicaties zelf de internetaccount kan laten kiezen. Zo kan je het internetknopje wel "locken" om vervolgens met Opera Mini ( _/-\o_ ) het internet op te gaan.
Maarten Kroon schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:20:
[...]

Iemand antwoord op deze vragen?
Alvast bedankt !
Mijn vorige toestel was de k800i. De mediaplayer is naar mijn gevoel trager dan op de k800i, kan misschien komen doordat ik 6 gig aan muziek en film op mijn c902 heb staan, tegenover de 3 gig op de k800i. Geluid is wel veel beter dan op de k800i. Lage tonen klinken goed met de bass modus, veel beter dan de k800i. Oordopjes zijn ook prima. En als je ontevreden bent over de dopjes zelf, de dopjes zijn zelf met een standaardmuziek plugje aan de headset, dus je kan zelf altijd nog oorverwarmers erop aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
@izzyisrael:
Oja, daar had ik ook al aan gedacht :P
Dan zal dat wel de enige oplossing zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:00:
Ik heb een probleem... “Adobe Flash version 8 or later is required” krijg ik als foutmelding bij de updateservice terwijl ik versie 9 op alle mogelijke manieren heb geprobeert te installeren Ik heb op het internet al gezocht naar een oplossing maar ben alleen nog maar bevestigingen van het probleem tegen gekomen. het schijnt dat je met de nieuwe firmware langer met je batterij kan etc.
Jep dat had ik ook inderdaad...
Bij mij was de oplossing even met Internet Explorer flash te updaten ;)
Dan werkt hij als het goed is wel gewoon. Geeeen idee hoe het kan, maargoed.
En niet vergeten Internet Explorer daarna weer lekker links te laten liggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mandarijntje op 03-07-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het belvolume van deze gsm?Is het ringtone volume ook lekker hard,en klinkt het niet blikkerig?
Kan je de datum zien in je foto?Wat wel kon in de W800 enz.

Zit te twijfelen of ik me W890i ervoor wegdoe en de C902 zal aanschaffen,maar wil dan wel de rode :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit het c902 topic is, maar zijn er hier ook mensen die meer kunnen vertellen over de c702? In het begin van het topic staat hier ook nog wat info over. Weet iemand iets van een release datum? Zijn er al mensen die hem al hebben? En zo ja, hoe bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:00:
Je moet de oude flashplayer eerst deinstalleren. Ik had precies hetzelfde probleem. tig keer de player geinstalleerd, maar het werkte niet. Via de site van macromedia een uninstall programmaatje downloaden, dan opnieuw installeren en het werkt.

http://www.macromedia.com...cuments/remove_player.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo jammer dat er knopjes naast het scherm zitten. Ze moeten er gewoon 'n groter scherm in knallen.
Weet iemand btw of het al eens mogelijk is biJ SE om je agendapunten op je 'standby'-scherm te kunnen plaatsen? Nokia heeft dit wel. Een soort "Today" scherm als bij WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:41:
Ik weet dat dit het c902 topic is, maar zijn er hier ook mensen die meer kunnen vertellen over de c702? In het begin van het topic staat hier ook nog wat info over. Weet iemand iets van een release datum? Zijn er al mensen die hem al hebben? En zo ja, hoe bevalt hij?
Ik heb hem vandaag besteld. Zodra hij binnen is zal ik er wel wat info over posten (vergelijking met m'n huidige w810) of een eigen c702 topic starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
primusz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Ik heb hem vandaag besteld. Zodra hij binnen is zal ik er wel wat info over posten (vergelijking met m'n huidige w810) of een eigen c702 topic starten.
Bij t for telecom ligt hij al,alleen de zwarte.(antwoord voor plukkie)

[ Voor 3% gewijzigd door rooie60 op 04-07-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Weet iemand hoe het met de mediaplayer van de C902 zit? Ik heb op mijn K750i een mooie play knopje, maar zo te zien zit die niet op de C902 is het dan niet onhandig om je muziek op pauze te zetten, of ziet er nog een handig software hulpmiddel in?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:16

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb zojuist de C702 besteld met 4gb kaartje :9 :D. Krijg hem waarschijnlijk morgen al binnen! _/-\o_ Zal dan meteen een (korte) review posten!

[ Voor 137% gewijzigd door Sport_Life op 04-07-2008 19:06 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
Strider schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:30:
Weet iemand hoe het met de mediaplayer van de C902 zit? Ik heb op mijn K750i een mooie play knopje, maar zo te zien zit die niet op de C902 is het dan niet onhandig om je muziek op pauze te zetten, of ziet er nog een handig software hulpmiddel in?
Je kan toch als die afspeelt op die middelste knop drukken (Menu knop) en daar zit je stop/pauze/play knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Strider schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:30:
Om hem snel op stop te zetten als je ergens anders mee bezig bent, kun je op het snelkoppelingen-knopje linksonder klikken.
Zo kun je gelijk de speler afsluiten met 1 klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Ik heb vanmiddag de C702 binnen gekregen, en een 4gb M2 kaartje.. tot nu is het een heerlijk ding in het gebruik :)
al moet ik nog ff met de vodafone klantenservice bellen over de internet instellingen.. want op dit moment werkt alleen de standaard browser, google maps en de wayfinder navigatie app krijgen geen toegang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb 'm ook net binnen gekregen!

Krijg alleen het batterij klepje niet open, iemand tips? 8)7

Hier het topic voor de C702: Sony Ericsson C702

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Ik heb afgelopen woensdag de c902 aangeschaft als vervanger voor me k800i.
Nu is het alleen dat mijn c902 in die 3 dagen tijd al 2x is vastgelopen.

1e keer:
Ik wilde door me foto's bladeren dus drukte op de media knop en toen kon ik niets meer doen.
Na een minuutje of 2 op knopjes te drukken kwam die weer tot leven, maar had geen netwerk meer want die moest opnieuw gevonden worden.

2e keer: (dit is nog de meest idiote)
Hij lag gewoon op me bureau niets te doen, toen trilde die een paar keer en ging me schermlicht aan.
En voordat ik kon kijken wat er was ging het schermlicht uit en stopte hij ook met trillen.
En wederom kon ik weer niets doen met me telefoon.
Tevens was ik ook me netwerk weer kwijt.

Hebben meer mensen hier last van?

Softwareversie:
1204-1731
R3BH002
080619

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:02:
Hoe is het belvolume van deze gsm?Is het ringtone volume ook lekker hard,en klinkt het niet blikkerig?

Zit te twijfelen of ik me W890i ervoor wegdoe en de C902 zal aanschaffen,maar wil dan wel de rode :P
Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:02:

Op dit moment gebruik ik mijn W810i nog, die heeft goed geluid.
Maar mijn C902 (met simlock :'( ) heeft een beter geluid en kan ook harder, als je de speaker gebruikt.

Ik heb de headset nog niet gebruikt, da zal wel weer wennen worden aangezien ik nu van die silicone in-ears heb en straks weer die harde in-ears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik zag op nieuwe mobiel dat de C902 geen agenda zou hebben. :?

Zie nou net bij de simulator (jeetje wat gaaf!) dat ie het wel heeft. Doelde trouwens op een kalender.

[ Voor 50% gewijzigd door Sterretje6 op 06-07-2008 10:39 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
mdewals schreef op zondag 06 juli 2008 @ 09:47:
Ik heb de headset nog niet gebruikt, da zal wel weer wennen worden aangezien ik nu van die silicone in-ears heb en straks weer die harde in-ears.
Lijkt mij dat ze dezelfde plug nog hebben, ik kan ook nog de oordopjes van me k800i gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Zitten er eigenlijk nog andere bijzonderheden aan deze telefoon als je hem vergelijkt met een ouder model? Want volgens mij (zo te zien) word het uiterlijk en de camera constant veranderd, en mis ik eigenlijk een beetje de extra dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
XaeroNL schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:43:
Zitten er eigenlijk nog andere bijzonderheden aan deze telefoon als je hem vergelijkt met een ouder model? Want volgens mij (zo te zien) word het uiterlijk en de camera constant veranderd, en mis ik eigenlijk een beetje de extra dingen.
Bij deze is de firmware volledig in java gemaakt waardoor die wat trager aanvoelt :P
Tevens heeft hij een bewegingssensor.
En owja... geloof dat je nu in een wat betere kwaliteit filmpjes kan opnemen.

En dan heb je het wel denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu ook al een paar dagen. Fijn toestel, maar aan 1 ding erger ik me kapot. De camera functie wordt veel te snel gestart. Als ik de telefoon uit mijn broekzak haal start de camera functie al omdat het schuifje een klein beetje open gaat. Dit gebeurt ook als ik gewoon in het menu bezig ben, of soms zelfs als ik de telefoon niet aanraak. Hierdoor gaat de accu ook nog eens heel snel leeg.
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:33
Weet iemand of het SIP menu ook ergens goed voor is ? Kan niet terugvinden hoe ik een sip-call kan maken nu alles netjes ingevuld staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
Hallo, ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe telefoon.
Mijn k850i is afgeschreven zojuist, en ikz it aan deze te denken.

Kan hier ook net als in de k850i een micro sd kaartje? (niet m2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
bartus1989 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:13:
Hallo, ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe telefoon.
Mijn k850i is afgeschreven zojuist, en ikz it aan deze te denken.

Kan hier ook net als in de k850i een micro sd kaartje? (niet m2)
In de C902 kan geen Micro SD kaartje.
Sterker nog om bij het M2 geheugenkaartje te kunnen, moet je het accu-klepje eraf halen. Volgens mij kun je de accu wel laten zitten, maar dit weet ik niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Oh. Dat is wel erg jammer..

In de k850i paste een 8gb micro sdhc.

Ben eigenlijk heel eigenwijs dat ik weer een se heb genomen. Maar heb hier nog geen problemen over gelezen en het schijnt dat de software een stuk stabieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Oef dit is helemaal een goedkope actie:

http://www.one.nl/

C902 gratis bij een 1 jarig hi20 abo :|

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Ik heb hem, ik heb hem.

En de foto's zijn zoooveel beter als de k850i! Zowel op de computer als op het schermpje van de telefoon, wat ook een stuk scherper is. Alleen ik word compleet tureluurs van de knopjes. Druk elke keer op de verkeerde.

Verder, super dingentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Pieler schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:07:
Ik heb afgelopen woensdag de c902 aangeschaft als vervanger voor me k800i.
Nu is het alleen dat mijn c902 in die 3 dagen tijd al 2x is vastgelopen.

1e keer:
Ik wilde door me foto's bladeren dus drukte op de media knop en toen kon ik niets meer doen.
Na een minuutje of 2 op knopjes te drukken kwam die weer tot leven, maar had geen netwerk meer want die moest opnieuw gevonden worden.

2e keer: (dit is nog de meest idiote)
Hij lag gewoon op me bureau niets te doen, toen trilde die een paar keer en ging me schermlicht aan.
En voordat ik kon kijken wat er was ging het schermlicht uit en stopte hij ook met trillen.
En wederom kon ik weer niets doen met me telefoon.
Tevens was ik ook me netwerk weer kwijt.

Hebben meer mensen hier last van?

Softwareversie:
1204-1731
R3BH002
080619
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:24
Zeau, gisteren ook maar even de c902 wezen halen. M'n k800i was zondag overleden dus moest maar ff een nieuwe halen. Was in eerste instantie voor de n82 gegaan maar toen ik de c902 van de verkoper in m'n handen kreeg ben ik toch maar voor dit toestel gegaan :)

Zijn er nog mensen met tips zoals handige programma's om erop te zetten? Ben nog op zoek naar een makkelijke msn client namelijk. Op sites zoals die van nimbuzz staat de c902 nog niet vermeld.

Heb er ook maar een onbeperkt-data-ding bij gedaan, dus als 't een beetje data verstookt is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope geen last van, werkt als een zonnetje hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

ik heb het met mijn C702 1x gehad. (sinds zat. in bezit)

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 08-07-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:07:
[...]

ik heb het met mijn C702 1x gehad. (sinds zat. in bezit)
Hoe bevalt die C702? Werken de menu's snel? En heb je die zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:29:
[...]

Hoe bevalt die C702? Werken de menu's snel? En heb je die zwarte?
staat hier: Sony Ericsson C702

Ik heb de zwarte ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:47
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon.. Hoe zit het met het synchroniseren van de c902 met outlook? En dan met name de agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Had vandaag weer zo'n verpauperde crash...
Zat op me werk, en was muziek aan het luisteren.

Geluid stopt, telefoon paar minuten onbruikbaar, en toen had ik weer beeld.
Waardeloos vind ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieler schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:50:
Had vandaag weer zo'n verpauperde crash...
Zat op me werk, en was muziek aan het luisteren.

Geluid stopt, telefoon paar minuten onbruikbaar, en toen had ik weer beeld.
Waardeloos vind ik het.
Toch maar terug naar de winkel,ik lees verder nergens dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik zit met een dilemma.

Ik wil ontzettend graag die C902, maar ik heb een maand geleden de verlenging van mijn vodafone simonly abo toegezegd....

Nu zag ik op www.one.nl een super c902 aktie staan, alleen die geld alleen met een Hi20 abo.

Nu zit ik te overwegen om mijn zus haar prepaid over te zetten naar dat Hi20 abo, dan haar gedeeltelijk de abo kosten terug te betalen en zelf de C902 nemen. Deze simlockvrij maken, en dan mijn vodafone simkaartje erin duwen. Maarja of dat wel zo'n verstandig plan is.....

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Strider schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:18:
Ik zit met een dilemma.

Ik wil ontzettend graag die C902, maar ik heb een maand geleden de verlenging van mijn vodafone simonly abo toegezegd....

Nu zag ik op www.one.nl een super c902 aktie staan, alleen die geld alleen met een Hi20 abo.

Nu zit ik te overwegen om mijn zus haar prepaid over te zetten naar dat Hi20 abo, dan haar gedeeltelijk de abo kosten terug te betalen en zelf de C902 nemen. Deze simlockvrij maken, en dan mijn vodafone simkaartje erin duwen. Maarja of dat wel zo'n verstandig plan is.....
En wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:05
Ik krijg het fucking kapje er niet af, word er nu echt gek van. Krijg mijn camera gewoon niet aan :(

Al gelukt. :9

[ Voor 10% gewijzigd door tiswat op 10-07-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Strider schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:18:
Ik zit met een dilemma.

Heb toevallig mijn c902 als los toestel aangeschaft, en die heeft mij zo'n 350 euro gekost.
Weet niet of dit toestel toen ook inbegrepen was bij de "temperatuur is je korting" actie.
Dit toestel is unbranded, ik kan er in ieder geval ook een t-mobile sim in drukken.
Misschien handiger dan je zus sponsoren en de tel overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem sinds vanavond ook,gelijk geupdate via seus.
Had hiervoor de W890i,ook gaaf toestel,maar blikkerig schel geluid uit de speaker.
Heb de K850i ook een maand gehad,maar vond hem niet lekker zitten in mijn skinnyjeans,te dik.

Nu met de C902 helemaal blij,top camera,goed geluid uit de speaker.verder moet ik nog uitvinden dee voors en tegens van de K850i.Wel is hij vergleken met mijn W890i zwaar :9 Gauw speedyandre mailen voor een screenprotector _/-\o_ Keb de zwarte lock en logo vrije versie.Toestel is 1 week gebruikt,kocht hem via MP van kennis gsm bazaar.249 euro,niet slecht gedaan al zeg ik het zelf _/-\o_ O+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus opzoek naar een telefoon met lekkere toetsen en gewoon bel gemak. Niet zoals de E900 die ik had dus. En waarmee ik fotos kan maken en eventueel muziek luisteren.

Dus deze c902 lijkt me wel fijn. hiervoor had ik de e900 die klote toetsenhad en daarna had ik de htc touch, waarvan WM verschrikkelijk is en sloom en buggy.

Dus is de c902 nu iets voor mij? Ik heb hem in de winkel even in mn handen gehad maar de toetsen waren erg stroef bij die :S De 1 toets zat zelfs vast, is dit toeval of hebben jullie ook last van de toetsen?

eigenlijk d8 ik aan de iphone maar 2 jarig abbo is sowieso een no-no en ben al snel utigekeken op de apps, mayeb dat dit toestel leukt blijft met de fotos. Al vind ik het scherm erg klein O.o

Betreft de fotos: is dit nou de beste 5mp cam phone die er is? iig beter dan zn voorganger K850 die wat dikker was? Vind het zo gek want de lens lijkt kleiner.

Ik kan mn t-mobile abbo verlengen en dus deze nemen of na de zomer deze goedkoop ergens los te kopen en mn Ben sim only abbo te gebruiken.. keuzes keuzes :/
Maybekunnen jullie de bovenstaande dingen iets voor me ophelderen zodat het makkelijker wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nou als er een toets is die vast zit, zal het toestel in de winkel wel niet in orde zijn geweest. Toevallig heb ik em ook nog in handen gehad gisteren, en het werkte wat mij betreft prima. De "feel" van de knopjes vind ik persoonlijk best aardig. Niets op aan te merken. Voelt eigenlijk net zo aan als de meeste andere SE-telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk de knopjes vrij stug gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom wanneer ik met mijn c902 naar bv. m.youtube ga, de video's niet werken; ik krijg de melding "verbinden met de mediaserver mislukt".

Bijvoorbaat dank :D

Edit: Ik heb nog een vraag:

Als het goed is gebruikt de c902 HSDPA, welke ongeveer een snelheid heeft van 3,6 mbps. Waarom gaat het internetten dan niet flitsend snel op mijn mobiel?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon even zelf op onderzoek uitgaan en niet zomaar even een vraag hier neer plempen ;)

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 14-07-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb de c902!

T-mobile abbo verlening 20euro per maand relax150 1 jaar contract. Dus als ik nie tover mn belminuten heenga kost ie me uiteindelijk 240euro.

Bovendien werkt mn simonly Ben abbo gewoon in dit simlocked toestel :) dus mocht ik over de minuten gaan dump ik die sim erin =D

Knopjes zijn wat stroef, fotos zijn tof, menutjes muwa je merkt dat het beetje sloom is hopelijk komt er een patch daarvoor :o

Hebben jullie nog resources voor wallpapers themas enzo, staan geen shake' themas standaard op of wel?

Die motion sensing bij die race game is wel leuk voor eventjes maar stelt niet veel voor..

Grappige locatie functie bij je fotos, doet ie dat nou gebaseerd op welke mast je mee geconnect ben wat gek zeg. Bied de provider deze info aan de telefoon ofzo?

Ey wat is het H-icoontje naast mn bereik meter? Is dat UMTS? dat ie via dat belt? Kan je uitzetten voor je batterij toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Ik denk dat je bedoeld het G icoontje?
Die laat zien dat 3G aan staat.

Kun je inderdaad uitzetten in het menu netwerken.
"Alleen gprs netwerken" kun je ergens aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

-db-

Hoi

G-icoontje staat voor GPRS, ik denk de H voor HSDPA, 3G dus.
Dat kun je idd uitzetten, GPRS ook. Alleen als je uitzet kun je geen snel internet meer, gaat dan alleen nog via GPRS.
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:54:
Ik heb nog een vraag:

Als het goed is gebruikt de c902 HSDPA, welke ongeveer een snelheid heeft van 3,6 mbps. Waarom gaat het internetten dan niet flitsend snel op mijn mobiel?
Heb je een internet abbo voor je GSM, kan zijn dat je op GPRS snelheden gecapped word.

[ Voor 102% gewijzigd door -db- op 14-07-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok waar zet is dat uit dan want ik heb het nu ingesteld via gsm, maar blijf dat H icoontje houden, gebruik het stroom?, en ik gebruik internet toch niet.

De toetsen worden steeds stroefer :S echt erg.

Recarpet thema is vet omdat die de menu buttons ook veranderd en trilt als je selectie veranderd, ik heb wat themas gedownload maar geeneen is echt vet :/ Hebben jullie nog een goede? Is er een c902 resources site ofzo al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-db- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:03:

Heb je een internet abbo voor je GSM, kan zijn dat je op GPRS snelheden gecapped word.
Ik heb hi eindeloos online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:25:
ok waar zet is dat uit dan want ik heb het nu ingesteld via gsm, maar blijf dat H icoontje houden, gebruik het stroom?, en ik gebruik internet toch niet.
Menu -> Verbindingen -> Datacommunicatie -> Voorkeursservice -> Alleen GSM
(om GPRS uit te zetten)
en
Menu -> Verbindingen -> Mobiele netwerken -> GSM-/3G-netwerken -> Alleen GSM
(Om 3G uit te zetten)

En ja, 3G gebruikt stroom, is namelijk niet alleen voor internet maar word ook gebruikt voor de gewone belsignalen. Maar onder nomale omstandigheden heeft 3G geen voordeel tov GSM als je niet internet.
Hi eindeloos online heeft maximaal GPRS snelheden, daar word je dus ook op geknepen.

Is er trouwens geen java based GPS software met de kaarten op de memory stick? Ik heb nu wayfinder geinstalleerd (5 dagen testversie) wat op zich goed werkt maar alleen binnnen NL nuttig is omdat internet mij teveel geld kost in het buitenland.

[ Voor 12% gewijzigd door -db- op 14-07-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt -db-. Jammer dat zo weinig games het doen op de c902, bij driekwart krijg ik de melding 'bewerking mislukt" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:10:
[mbr]Gewoon even zelf op onderzoek uitgaan en niet zomaar even een vraag hier neer plempen ;) [/]
Ik stel een vraag en heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan, domme antwoorden wel... :>

Op de plek van die reactie had je misschien ook gewoon uit kunnen leggen wat ik niet goed doe i.p.v een loze opmerking DAT ik het niet goed doe ?
(althans, zo leer ik mijn pupillen omgaan met andere mensen)

Zo'n gekke vraag is het overigens niet, want ook in de winkel weet men het niet te vertellen !
En geloof maar dat ik meer in mijn mars heb dan de eerste de beste vraag hier neer te 'plempen'
Heb zo ongeveer alle fora's en testen wel gelezen die er zijn over GSM's..mar dit leek me het prettigste forum om mijn vraag uiteindelijk te stellen.

Ik vraag alleen maar ervaringen van anderen die misschien wel een goed oordeel kunnen geven wat het verschil in foto en film kwaliteit is tussen de C902 en de U900

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..en óf dat verschil er überhaupt is...

Bedankt voor je warme welkom overigens...
Als ik iets gemist heb, hoor ik het graag (Voorsteltopic ? Prima)

Want dit is een beetje vreemde manier van iemand welkom heten.. :'(
Kan ik het helpen dat ik maar een 'gewoon' Meike ben ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Mag ik jullie advies, mening en/of ervaring over het volgende?

Ik heb een C902 met sim-lock en ik moet wachten tot eind september voordat ik hem kan gebruiken ivm nummerbehoud van T-mobile naar Hi.
Nu twijfel ik of ik hem voor ong € 20,- zal laten unlocken.

Voordeel:
Ik kan mijn nieuwe toestel gebruiken _/-\o_

Nadeel:
Stel dat het toestel binnen een jaar stuk gaat, dan heb ik geen garantie

Heeft iemand hier ervaring mee, unlocken en dan geen garantie meer, of doen ze (in speciaal KPN) hier niet moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 10:49
Hoe zit het met de snelheid van dit toestel als je door de menu's blader t.o.v. bijvoorbeeld de w880i of de k800i? En zijn de foto's ook in het donker goed? Mijn vriendin heeft een F480 van Samsung en ik vind dat die bij licht en donker hele goede foto's maakt...

Edit:
En het camera-schuifje, gaat dat niet snel losser zitten?

[ Voor 11% gewijzigd door hk12nl op 16-07-2008 11:53 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harem.nl schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:47:
Hoe zit het met de snelheid van dit toestel als je door de menu's blader t.o.v. bijvoorbeeld de w880i of de k800i? En zijn de foto's ook in het donker goed? Mijn vriendin heeft een F480 van Samsung en ik vind dat die bij licht en donker hele goede foto's maakt...

Edit:
En het camera-schuifje, gaat dat niet snel losser zitten?
De snelheid van het menu is aanzienlijk laag, doordat het gemaakt is uit Java (kan je ook lezen in dit topic). Foto's in het donker vallen tegen, de c902 heeft immers een LED flash en geen Xenon. Het camera schuifje toont bij mij nog geen mankementen, maar ik heb hem dan ook niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Jammer van de ledflash. Ik had begrepen dat er een xenonflash opzat (hoe ik daar bij gekomen ben weet ik ook niet meer 8)7 ) Dan laat ik helaas dit toestel aan mij voorbij gaan. Bedankt voor de info :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit als dat een led flash is dan...
Dat ding verblind alles en iedereen :S
en heb snachts fotos buiten gemaakt van de omgeving en die waren verdomde aardig...

qua fotos vind ik het een top ding, mn eerst SE maar vind die menus wel lekker enzo...

Vind de toetsen alleen beetje minder...

Hebben jullie een C902 resource of cummunity site voor me? kan dr neit echt eentje vinden via google. En hoe moet je games erop installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Harem.nl schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:41:
Jammer van de ledflash. Ik had begrepen dat er een xenonflash opzat (hoe ik daar bij gekomen ben weet ik ook niet meer 8)7) Dan laat ik helaas dit toestel aan mij voorbij gaan. Bedankt voor de info :)
De een zegt wel Xenon flits (kieskeurig bijv! |:(), de ander zegt een flut LED flitser, weer een ander zegt ook LED flitser maar wel eentje die beter is dan wat er zoal in mobieltjes word gestopt.
Ja wat is het nou?! :/

Ik ga maar eens op zoek naar foto's die zijn gemaakt mét de C902 (en níet van de C902...).
Die man van nieuwemobiel doet er ook niet veel meer aan. Jammer... :|

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:27:
Shit als dat een led flash is dan...
Dat ding verblind alles en iedereen :S
en heb snachts fotos buiten gemaakt van de omgeving en die waren verdomde aardig...

qua fotos vind ik het een top ding, mn eerst SE maar vind die menus wel lekker enzo...

Vind de toetsen alleen beetje minder...
Ja klopt ik heb ook eens een se toestel gehad met Ledflash en kreeg alleen mensen met dichte ogen op de foto omdat het veels te fel was.... ;( Wat vind je eigenlijk minder aan de toetsen?
Sterretje6 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:12:
[...]

De een zegt wel Xenon flits (kieskeurig bijv! |:(), de ander zegt een flut LED flitser, weer een ander zegt ook LED flitser maar wel eentje die beter is dan wat er zoal in mobieltjes word gestopt.

Ik ga maar eens op zoek naar foto's die zijn gemaakt mét de C902 (en níet van de C902...).
Als je die gevonden heb kan je ze hier dan neer zetten of een link? :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:27:
Hebben jullie een C902 resource of cummunity site voor me? kan dr neit echt eentje vinden via google. En hoe moet je games erop installeren??
http://www.myc902.lasyk.net/

Deze site is de enige die ik kon vinden. Ik kan zelfs met mijn mobiel deze site bezoeken en gelijk thema's downloaden. Die bevallen zeer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou met de toetsen is het voglende aan de han:.
Sommgie zijn erg stoef en ik heb inmiddels een theorie waarom. De toetsen zijn schijn zodat je zogenaam beter het verschil kan aanvoelen ofzo, maar hierdoor moe tje ze ook indrukken onder een bepaalde hoek en als je die telefoon in je rechter hand heb dan is de knop met het sterretje een van de moeilijkste. Je moet je duim ook eigenlijk horizontaal op de toetsen leggen wil je ze lekker kunnen indrukken.

Die touch knopjes werken erg lekekr omdat ze trillen als je ze 'indrukt'
Die flits is wel een erg sterke led dan, doet zn werk goed iig hier.

Fotos vind ik nice, alleen als je helemaal inzoemt zijn de randen korrelig. Maja dan maar die reso verkleinen naar 1024x is ook al groot genoeg :)

Hoe stel ik dat eigenlijk in dat ie lagere reso pics neemt? nus taat ie op 5mp.. dunno waar je dat kan veranderen. En zijn ze dan even mooi als een 5mp gedownscaled naar 1024? Of wordt die korreligheid dan erger?

Trouwens! de c902 is de eerste met flash thema's? The red carpet vind ik vet omdat die het menu ook veranderd. Heeft iemand al enige andere thema's geovnden die ook de icons in he tmenu veranderen dus? Dat ie trilt bij het navigeren in dat menutje is ookwel ncie van die red carpet thema :D

[edit] ik heb er denk ik een gevonden!!!! http://www.myc902.lasyk.n...-Misc-Green-Animated.html
ah sjit is gewoon fake lol. Zou dan ook een ander bestandje bij moeten zitten dan alleen .thm

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:56:
Nou met de toetsen is het voglende aan de han:.
Sommgie zijn erg stoef en ik heb inmiddels een theorie waarom. De toetsen zijn schijn zodat je zogenaam beter het verschil kan aanvoelen ofzo, maar hierdoor moe tje ze ook indrukken onder een bepaalde hoek en als je die telefoon in je rechter hand heb dan is de knop met het sterretje een van de moeilijkste. Je moet je duim ook eigenlijk horizontaal op de toetsen leggen wil je ze lekker kunnen indrukken.
Meer mensen hier last van of wen je hier na een tijdje aan?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:12:
[...]

Troost je, je bent niet de enige die van alles leest (ook tegenstrijdigheden) en benieuwd is wat nu waar is en wat niet..
Ben nog geen winkel tegengekomen die over de kwaliteit van foto's en flitser echt info kan geven..
Varieerde tussen een eerlijk 'Ik heb geen idee' tot 'Hij is toevallig nèt vandaag binnen gekomen bij ons, dus..." (zijn collega presteerde het om 3 dagen later exact hetzelfde te zeggen)

Waar je goed kan vergelijken is op de site van Smape.com !
En er is hier een lid die voorbeeldfoto's op zijn site heeft staan met de C902 en nog wat andere types...

Misschien heb je er iets aan !
Succes !
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste