Je kan in het standby menu (gewoon het normale scherm zonder een knopje ingedrukt) ook "naar rechts" indrukken. Kom je ook in bestandsbeheer terecht. Net zo makkelijk....
Svennos_1990 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:44:
Aha zit dat zo.
Bedankt voor je duidelijke uitleg!
Ik zit inderdaad niet echt vaak in zulk soort situaties, dus dan is het voor mij niet echt van belang dat die aan staat.
Dan wacht ik nu nog een antwoord af op mijn vraag of er een mogelijkheid is om het internet te locken

..?
Je kan: menu --> instellingen --> verbindingen --> internetinstellingen --> verbinden via: --> opties -->nieuw maken --> gprs-data (kan ook gsm-data kiezen, maakt geen donder uit). Voor naam iets in, maakt niet uit wat en dan opslaan. Kies vervolgens voor deze account in de lijst en kies wederom opslaan.
Voordeel: Je gaat niet meer het internet op (telefoon opent wel je browser, maar kan geen verbinding maken en dus geen kosten)
Nadeel: mocht je internet op willen, moet je eerst weer handmatig de juiste data-aacount selecteren.
Je kan ook gewoon toetsenblokkering gebruiken
Wel jammer dat SE je niet gewoon dat knopje laat aanpassen...
Wel relaxed dat SE je voor applicaties zelf de internetaccount kan laten kiezen. Zo kan je het internetknopje wel "locken" om vervolgens met Opera Mini (

) het internet op te gaan.
Mijn vorige toestel was de k800i. De mediaplayer is naar mijn gevoel trager dan op de k800i, kan misschien komen doordat ik 6 gig aan muziek en film op mijn c902 heb staan, tegenover de 3 gig op de k800i. Geluid is wel veel beter dan op de k800i. Lage tonen klinken goed met de bass modus, veel beter dan de k800i. Oordopjes zijn ook prima. En als je ontevreden bent over de dopjes zelf, de dopjes zijn zelf met een standaardmuziek plugje aan de headset, dus je kan zelf altijd nog oorverwarmers erop aansluiten...