DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER
[ Voor 100% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:50 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
hehe idd, zat er net ook nog even over na te denken en je zou dan ook dingen kunnen maken dat users hun eigen fora in de indexview kunnen aanmaken, welke topics bevatten adhv. specifieke tags. Volledige vrijheid
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Je beseft wel dat het iets meer werk is dan je hier voorstelt? Als je een feature als deze wil implementeren gaat daar enorm veel werk in zitten. Je zegt dat het niet zo moeilijk is, maar om een paar voorbeelden te noemen:Ruudjah schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:38:
[...]
Kwestie van goed implementeren. En dat is niet zo heel erg moeilijk. Gewoon een kwestie van de juiste regels bedenken en implementeren. Voor een user zal dat het maken van een nieuw filter zijn (ik zie mezelf bijvoorbeeld graag een lijst hebben van .NET topics). Voor een mod zal dat het maken van een lijstje zijn van users die 0 topicstarts hebben. Voor een devver zal dat een regel implementeren als "alleen mods kunnen een tag 'officiele mededeling' zijn". Een user kan nu toch ook een categorie (subfora) kiezen? Dan kan hij toch dan ook bedenken welke passende labels eraan horen? En wat betreft overzicht: dat kan bij labelling natuurlijk 10x beter. Juist nu ontbreekt een goed overzicht van topics op onderwerp. Dat kan alleen via de search, maar deze levert slechte resultaten voor dat doeleinde. Gezelligheid lijkt me veel meer topic-breed te zijn ipv forum-breed. Er zijn fora waar users behoorlijk bij elkaar op schoot zitten, maar ik zie niet in waarom dat opeens anders zou zijn met een label systeem. In het geval van een niet-exclusief categorie systeem lijkt me het juist het community-gevoel te bevorderen door middel van kruisbestuiving![]()
Als je een grote bak Tags hebt is een goed argument dat het zo onoverzichtelijk is, of dat de TS niet aan een bepaalde tag had gedacht hoewel die er wel oppast. Wat een voldoende aantal tags is, is natuurlijk niet zo makkelijk te zeggen, dus dan heb je 2 punten waarop je een topic dicht zou moeten gooien, te weinig tags én te weinig effort van de TS, tenzij je als mod tags gaat toevoegen maar daar worden de users natuurlijk ook lui van. Resultaat kan een forum met meer slotjes zijn.[...]
Kwestie van afdwingen in de policy. Mensen moeten nu ook een topictitel kiezen en een verhaal schrijven.
Misschien dat ik er minder gevoelig voor ben, maar ik heb het idee dat de meeste topics wel goed staan in hun forum, zou je voorbeelden kunnen geven?[...]
Er zijn denk ik wel meer dan 'die paar topics'. Ik denk dat het eerder andersom ligt: een minderheid van de topics heeft een duidelijke plaats in slechts 1 forum, als je het strikt bekijkt. Eensch, een heleboel topics horen duidelijk in forum X thuis. Maar hetzelfde topic zou ook in forum Y kunnen.
Voor innovatie moet wel een reden zijn, innoveren om te innoveren lijkt me ongewenst.[...]
Uitgelezen kans om te innoveren dus!
Jaaaa, Web 3.0, alle vrijheid aan de gebruiker!Palomar schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:47:
[...]
hehe idd, zat er net ook nog even over na te denken en je zou dan ook dingen kunnen maken dat users hun eigen fora in de indexview kunnen aanmaken, welke topics bevatten adhv. specifieke tags. Volledige vrijheid
Vermoed dat dit alles een beetje way to far is voor tweakers.net, maar toch leuk om over te brainstormen
De islam kan uw vrijheid schaden
Web 3.0 is toch gewoon op je printknop drukken; je webpagina's netjes op papier laten uitdrukken en dan in alle rust gaan doorlezenWokschotel schreef op maandag 07 april 2008 @ 06:51:
[...]
Jaaaa, Web 3.0, alle vrijheid aan de gebruiker!
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq