Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PS3] Vervangen HDD, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al een tijdje met de gedachte om mijn HDD van de PS3 te vervangen. Voornaamste rede voor het vervangen is omdat ik ook graag Linux wil gaan draaien op de PS3 zodat hij hopelijk instaat is meerdere codecs te kunnen afspelen.

Zijn er mensen die al eens de HDD hebben vervangen en zo ja welke HDD heb je er in gehangen.

Zelf heb ik deze op het oog.

Ervaringen?

Thnx

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 13:42
Ik zou zeggen kijk eens in het PS3 ervaringen topic Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 25 of de andere delen want daar staat veel in over het vervangen van de HDD en ervaringen hiermee...

[ Voor 10% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-04-2008 14:07 ]

PSN id: PENo1

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 21:31
Niet zo moeilijk, pak een 2.5" sata hdd en je bent klaar. Grote en snelheid moet je zelf bepalen, een 7200rpm schijf presteerd natuurlijk beter, maar wordt wel warmer enz.

Tis gewoon een eigen keuze die je maakt, hoeveel gb heb je nodig, hoeveel heb je der voor over enz...

Specs!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47
Een beetje oud topic maar wel geschikt voor mijn probleem.
Ik heb mijn 40gig vervangen voor een 320 gig.
Voorheen had ik hier op installed, mgs4, tomb raider, gt5 p, hawks, wipeout, burnout etc

Allemaal op een 40gig

Nu na de vervanging heb ik nog maar 252 over van de 298 terwijl alleen tomb raider en mgs4 zijn installed (plus de download games ( wipeout en burnout ), rara politie pet.
Hoe kon ik op de 40gig alles installed hebben en ruimte over hebben en nu al meer dan 40 gig verbruikt hebben ?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een beetje een oud topic maar wel een schopje van Hardware & Spielerij Algemeen naar Spielerij - Problemen & Vragen

:+