Hallo,
Ik ben de eigenaar van een zeer verouderd, en niet meer up-to-date systeem, en hier
ga ik wat verandering in brengen. Mijn keuze is al grotendeels gemaakt, alleen zoek
ik hier en daar nog wat details, en meningen van andere (met ervaring).
Ik ben van plan om het volgende systeem aan te schaffen:
---------------------
Ik heb mijn keuze kunnen maken doormiddel van 3D-Benchmark scores:
3780X2 (17000+ score)
9800GX2 (17000+ score)
2x 8800GTX ( 19000+ score)
Wel is het jammer dat ik dan nog niet met de nieuwe chipset/gpu aan de slag kan. (G92)
Maar dan nog mis ik niet veel, aangezien de G92 nog niet DX10.1 is en ik alleen de boost
met de h264 decoding zal mislopen.
---------------------
Ik heb dit systeem gekozen om de individuele prestatie, en de samenhang. Elke deel is goed overclockbaar en is van hoge kwaliteit. Merken zijn dus specifiek uitgekozen door goede reviews, ervaringen, en kracht testen.
Graag zou ik nog willen horen wat eventueel een goedkoper, of betere, of alternatieve oplossigen zou kunnen zijn (graag in ge-onderbouwde meningen)of efficienter.
Bedankt!
Ik ben de eigenaar van een zeer verouderd, en niet meer up-to-date systeem, en hier
ga ik wat verandering in brengen. Mijn keuze is al grotendeels gemaakt, alleen zoek
ik hier en daar nog wat details, en meningen van andere (met ervaring).
Ik ben van plan om het volgende systeem aan te schaffen:
---------------------
- Processor : Intel Q9450 (Socket 775)
- Koeler: Scythe Mugen 'Infinity'
- Moederbord: Asus Striker II Formula
- Geheugen: Corsair TWIN2X2048-8500C5DF Dominator
- Grafische Kaart: 2x XFX GeForce 8800 GTX 768MB DDR3
Ik heb mijn keuze kunnen maken doormiddel van 3D-Benchmark scores:
3780X2 (17000+ score)
9800GX2 (17000+ score)
2x 8800GTX ( 19000+ score)
Wel is het jammer dat ik dan nog niet met de nieuwe chipset/gpu aan de slag kan. (G92)
Maar dan nog mis ik niet veel, aangezien de G92 nog niet DX10.1 is en ik alleen de boost
met de h264 decoding zal mislopen.
- HDD: Samsung Spinpoint F1 (32Mb Cache)
- Voeding: Thermaltake Thoughpower (750w)
- Kast : Antec P182
---------------------
Ik heb dit systeem gekozen om de individuele prestatie, en de samenhang. Elke deel is goed overclockbaar en is van hoge kwaliteit. Merken zijn dus specifiek uitgekozen door goede reviews, ervaringen, en kracht testen.
Graag zou ik nog willen horen wat eventueel een goedkoper, of betere, of alternatieve oplossigen zou kunnen zijn (graag in ge-onderbouwde meningen)of efficienter.
Bedankt!