Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stoep
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-07-2022
Hallo iedereen,

Ik moet voor een werkgever een vacature voor een C# programmeur proberen te vullen. Het probleem is echter dat het lijkt alsof er amper aanbod is van goede programmeurs. Ik zit zelf niet in deze markt dus ik vroeg me af of iemand mij hier iets meer over kan vertellen. Is de vraag tegenwoordig zo hoog? De vacature zelf zal ik hier niet plaatsen simpelweg omdat ik dat niet mag maar hij staat ook op Tweakers als advertentie. Het salaris ligt €2000,- +; is dit te weinig? Wat zijn goede plekken om programmeurs aan te spreken zonder te spammen en met instandhouding van policies?

Groetjes, Victor

Sowieso sneu

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:35

Crusader

Arc Nature

Als het echt om een goede programmeur gaat, lijkt mij het salaris wel te weinig. Wat het wel moet zijn, zou ik als freelance ict'er niet weten.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

* Groeten is niet nodig op GoT*

Hoi!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 10:49

Jazzper

BB4E^Guerilla

hebben jullie geen toegang tot NVB en MB of intermediair site? je kan daar zoeken of zelf een advertentie plaatsen.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Spreek een Detacheerder aan en geef aan wat je zoekt.
stel dan een DetaVast traject op. Dus de Detacheerder gaat voor jou een geschikte kandidaat zoeken. die na een x periode bij jou in vaste dienst zal komen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het probleem is alleen dat de vraag het aanbod met een flinke factor oversteigt. Kijk maar eens aan de onderkant van dit topic :|

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 10:34
Lastige kwestie, naar huidige maatstafen is € 2000,- voor een programmeur C# met wat ervaring idd aan de lage kant. Voor dit bedrag zal je het waarschijnlijk moeten doen met een Junior, of een voormalig hobby-ist waarvoor 1600 markt comform is, met als risisco dat er geen structuur is, en de kans dat als hij zich bewezen heeft dat hij meer loon wil hebben, en vervolgens aftaait.

Als ik zie wat mensen bij detacheerders krijgen als starter met een Hbo achtergrond, dan loopt dit toch al snel tegen de 2000 en de 2200 wat naar mijn inziens ook een fors bedrag is voor iemand met 0,0 ervaring.

Ik weet niet wat voor bedrijf het is, maar in sommige takken van de sport wil het lonen om intern een medewerker op te leiden tot programmeur, en af en toe een externe freelancer over de vloer die het project bijstuurt.

Verwijderd

C# programmeurs zijn tegenwoordig zeldzaam, zowel goede als beginnelingen. Wij adverteren op alle bekende job boards, lokale kranten, en met behulp van recruitment partijen. Wij betalen zeker niet slecht, en hebben uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Ze zijn echter niet zo makkelijk te vinden, en de markt weet ook van de situatie en bedrijven zullen er veel voor doen om hun C# programmeurs binnen de deuren te houden.

Wij proberen dus ook proactief web developers aan te nemen, en deze met Microsoft cursussen op te leiden in een MCAD traject met certificeringen. Duur? Ja, ... maar het is duurder als je klussen niet kan aannemen omdat je geen capaciteit hebt.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Waar ik overigens ook sterk in geloof is netwerken. Zorg dat iedereen in het bedrijf weet dat jullie C# proggers zoeken en ook de mensen daar omheen, en daar omheen, en...

nou ja iig dat het huidige personeel als ambassadeurs met een stukje company proud rondloopt scheelt al heel veel ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ik denk dat detacheerders op het moment 2000 euro per week vragen, dus om dat nu te suggereren... (Je betaalt voor flexibiliteit, en daar vroeg de TS niet naar)

Ik zou voor C# developers met zeg 3 jaar C# ervaring, 6 jaar werkervaring toch eerder aan 3K dan aan 2K denken. Houd er ook rekening mee dat als je een junior aanneemt, dat je dan forse salarisverhogingen moet gaan betalen naarmate hij/zij ervaren wordt. Ik benadruk als, omdat je werkgever blijkbaar geen ervaring heeft. Een junior C# developer heeft coaching nodig, wie gaat die geven?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

Hangt ook van de ontwikkelaar af. Je hebt jongens die je van a tot z alles moet voorzeggen, en je hebt jongens die op de eerste dag zelf uitzoeken hoe ze dingen in elkaar steken. :)

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt wel of niemand meer wil programmeren en alleen maar management-achtige dingen wil doen. Wij willen eigenlijk niet via een detacheringsbureu omdat dan teveel blijft hangen bij een derde partij. In tijden dat men thuis wil werken zou je toch denken dat we 'makkelijk' iemand moeten kunnen vinden. Thuis programmeren wie wil dat niet? Ik heb geen idee waar ik meer moet zoeken. Zelfs al mijn oude school (Informatica gestudeerd) ingeschakeld om schoolverlaters een kans te geven, maar ook dat is nog niets geworden.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• frickY
  • Laatst online: 20-11 16:38
Er is gewoon een heel laag aanbod van gekwalificeerd personeel. Wij zelf zijn al geruime tidj opzoek naar ervaren webdevelopers maar ook die zijn schaars.
Er zijn er genoeg die de syntax kennen, maar logisch denken ho maar.

Denk dat iemand met een goed wiskundig inzicht en die vervolgens intern opleiden momenteel een snellere en goedkopere oplossing is.

Wat ik overigens ook denk is dat veel goede mensen momenteel wel een dienstverband hebben, maar daar best weg te kapen zijn met een goed aanbod. Ze zijn alleen moeilijk te bereiken, omdat ze zelf niet actief opzoek zijn. Zeker als je een lagere reistijd weet te bieden wordt je al snel interessant.

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 07-04-2008 09:29 ]

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 13:05

Brons

Fail!

doemaarwat schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:16:
Zelfs al mijn oude school (Informatica gestudeerd) ingeschakeld om schoolverlaters een kans te geven, maar ook dat is nog niets geworden.
Dit is een goede strategie. Wat je zou kunnen overwegen is studenten informatica een beurs te geven in ruil voor een 0-uren contract dat je na slagen om kan zetten naar een full time contract. Je zou dan bijvoorbeeld de studiekosten helemaal of voor een gedeelte betalen en de student is oproepbaar als je hem nodig hebt. En aan het einde van het traject heb je een verse programmeur die je bedrijf al kent en je dus minder moet inwerken.

Ik ben bang dat we toch die kant op moeten en de kosten van een beurs zijn toch redelijk laag. Een meerdaagse cursus voor een medewerker is meestal al een meervoud van dat.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

frickY schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:27:
Zeker als je een lagere reistijd weet te bieden wordt je al snel interessant.
En die bieden wij ook al. Geen reistijd, want we werken allemaal thuis.

@Brons: Voor ons is het helaas niet interessant om mensen te hebben die nog op school zitten. Wij zijn een klein bedrijf (5 man en uitbreidend) en hebben simpelweg de capaciteit niet voor die begeleiding. Het moeten wel mensen zijn die zelfstandig kunnen werken. Opleiding (voor eventuele andere talen of paketten) is wel degelijk mogelijk voor kennisuitbreiding natuurlijk.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Web development is een frustrerende job, niet al te goed betaald, en vaak hit 'n run planning, design, rammen, next...

Daarom varieren wij ook de klussen, anders wordt je echt helemaal simpel.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

merauder schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:49:
Als ik zie wat mensen bij detacheerders krijgen als starter met een Hbo achtergrond, dan loopt dit toch al snel tegen de 2000 en de 2200 wat naar mijn inziens ook een fors bedrag is voor iemand met 0,0 ervaring.
Daarbij vergeet je nog te vermelden dat ze er vaak ook een auto bij krijgen (Zijn ze makkelijker ver inzetbaar, maar uiteindelijk mogen ze er ook prive mee rijden natuurlijk) ander werktuig (laptop of telefoon) en dat er druk in ze wordt geinvesteerd middels opleidingen, coaching en certificering. Voor grotere detacheerders is dit niet zo risicovol omdat door de hoge aantallen het koren van het kaf gescheiden kan worden en er nog steeds veel over blijven.

Wil je hier als kleine club tegenop bieden dan zul je toch wel redelijk wat boven die E2200 moeten gaan zitten, of ergens anders erg interessant in zijn.

Verder zou ik het inhuren niet gelijk afschieten. Uiteraard hoef je niet gelijk naar een detacheerder te stappen. Een freelancer zou ook een oplossing kunnen zijn. Voordeel is dat je deze, mocht hij niet voldoen, zo weer de deur uit kunt trappen. Natuurlijk lijkt dat duur, maar bedenk je dat het werven van een medewerker toch al snel een half tot heel jaar salaris kost van die persoon (directe en indirecte kosten. Denk bijvoorbeeld aan adverteren, maar ook aan de tijd die gestoken moet worden in de beoordeling van CV's en de afname van solicitatie gesprekken), en dat je dan eigenlijk nooit 100% zeker bent of diegene wel kan dat je wilt dat hij zou moeten kunnen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11 22:52
frickY schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:27:
Er is gewoon een heel laag aanbod van gekwalificeerd personeel. Wij zelf zijn al geruime tidj opzoek naar ervaren webdevelopers maar ook die zijn schaars.
Er zijn er genoeg die de syntax kennen, maar logisch denken ho maar.

Denk dat iemand met een goed wiskundig inzicht en die vervolgens intern opleiden momenteel een snellere en goedkopere oplossing is.

Wat ik overigens ook denk is dat veel goede mensen momenteel wel een dienstverband hebben, maar daar best weg te kapen zijn met een goed aanbod. Ze zijn alleen moeilijk te bereiken, omdat ze zelf niet actief opzoek zijn. Zeker als je een lagere reistijd weet te bieden wordt je al snel interessant.
Daar sla je de spijker op de kop met betrekking tot mijn situatie. Ik zit prima bij mijn huidige baas, maar weet ook wel dat ik weg te lokken ben door een goed aanbod....echter ga ik zelf niet op zoek naar wat nieuws.

En nee, dit is geen verkapte manier om reacties te krijgen, maar ik denk dat er met mij heel veel collega`s hetzelfde denken.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Weet niet of je er wat aan hebt, maar dit vind ik zelf een mooi begin :
http://www.inter-sections...ognise-a-good-programmer/
Kwam ik tegen via deze T.net Blog :
http://morphie.tweakblogs...ting-links-april-3rd.html
:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Stoep schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:34:
Ik moet voor een werkgever een vacature voor een C# programmeur proberen te vullen. Het probleem is echter dat het lijkt alsof er amper aanbod is van goede programmeurs. (...)
Het salaris ligt €2000,- +; is dit te weinig? Wat zijn goede plekken om programmeurs aan te spreken zonder te spammen en met instandhouding van policies?
Nou voor € 2000 vind je geen goede programmeur, ook geen slechte programmeur, hoogstens een naieve programmeur of een programmeur die je nog moet opleiden. Kijk eens in het topic "Wat verdient een ICTer gemiddeld?".

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ik moet voor een werkgever een vacature voor een C# programmeur proberen te vullen. Het probleem is echter dat het lijkt alsof er amper aanbod is van goede programmeurs. Ik zit zelf niet in deze markt dus ik vroeg me af of iemand mij hier iets meer over kan vertellen. Is de vraag tegenwoordig zo hoog?
Ja, al een tijd, en het gaat alleen maar erger worden omdat we nu last gaan krijgen van het feit dat de 2e fase heeft gezorgd voor een enorm lage instroom bij beta studies.
De vacature zelf zal ik hier niet plaatsen simpelweg omdat ik dat niet mag maar hij staat ook op Tweakers als advertentie. Het salaris ligt €2000,- +; is dit te weinig?
Ja, ik ben 6 jaar geleden begonnen met 2250. Vers van het HBO af.
Wat zijn goede plekken om programmeurs aan te spreken zonder te spammen en met instandhouding van policies?
Je kunt het via jobsites proberen, en dan mensen die zich aanmelden met een CV benaderen. Ga in ieder geval niet je vacature op een jobsite zetten en passief zitten zijn, want developers worden platgemaild.

https://niels.nu

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 10:34
Free rider schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:18:
[...]

Nou voor € 2000 vind je geen goede programmeur, ook geen slechte programmeur, hoogstens een naieve programmeur of een programmeur die je nog moet opleiden. Kijk eens in het topic "Wat verdient een ICTer gemiddeld?".
Of een programmeur die graag op 5 minuten lopen wil werken.

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Hallo iedereen,

Ik moet voor een werkgever een vacature voor een C# programmeur proberen te vullen. Het probleem is echter dat het lijkt alsof er amper aanbod is van goede programmeurs. Ik zit zelf niet in deze markt dus ik vroeg me af of iemand mij hier iets meer over kan vertellen. Is de vraag tegenwoordig zo hoog? De vacature zelf zal ik hier niet plaatsen simpelweg omdat ik dat niet mag maar hij staat ook op Tweakers als advertentie. Het salaris ligt €2000,- +; is dit te weinig? Wat zijn goede plekken om programmeurs aan te spreken zonder te spammen en met instandhouding van policies?

Groetjes, Victor
2000 Euro is een aardig salaris (mits aangevuld met goede secondaire arbeidsvoorwaarden) voor een starter. Voor ervaren programmeurs kun je er zo 1000 tot 1500 bij optellen.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 14:21

LauPro

Prof Mierenneuke®

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:43:
Web development is een frustrerende job, niet al te goed betaald, en vaak hit 'n run planning, design, rammen, next...

Daarom varieren wij ook de klussen, anders wordt je echt helemaal simpel.
Dan doe je toch echt wat fout denk ik, want het is weldegelijk mogelijk om uitdagende webdevelopment klussen te te doen, althans ik ervaar ze als uitdagend. En die planning heb je natuurlijk zelf in de hand.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Stoep
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-07-2022
Bedankt voor al jullie reacties, top!

Ik merk aan jullie reacties dat het salaris een belangrijke issue is, en dat heb ik als feedback doorgegeven aan mijn werkgever. Resultaat is nu dat ze ook gaan kijken naar iemand die ze zelf kunnen opleiden.

Hoe belangrijk is de bedrijfscultuur voor jullie? Is dat een reden om over te stappen van je huidige baan? Bij het bedrijf in kwestie wordt veel aandacht besteed aan de ontwikkeling van de werknemers en het is een hecht team, mooie locatie en er is genoeg aandacht voor ontspanning.
Zie bijvoorbeeld (ik zal de naam van het bedrijf op de pagina weghalen) de volgende foto's die het bedrijf gebruikt als sfeer impressie: http://www.flickr.com/photos/25290283@N06

Sowieso sneu

• Phantasmagoria
Stoep schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:07:
Bedankt voor al jullie reacties, top!

Ik merk aan jullie reacties dat het salaris een belangrijke issue is, en dat heb ik als feedback doorgegeven aan mijn werkgever. Resultaat is nu dat ze ook gaan kijken naar iemand die ze zelf kunnen opleiden.

Hoe belangrijk is de bedrijfscultuur voor jullie? Is dat een reden om over te stappen van je huidige baan? Bij het bedrijf in kwestie wordt veel aandacht besteed aan de ontwikkeling van de werknemers en het is een hecht team, mooie locatie en er is genoeg aandacht voor ontspanning.
Zie bijvoorbeeld (ik zal de naam van het bedrijf op de pagina weghalen) de volgende foto's die het bedrijf gebruikt als sfeer impressie: http://www.flickr.com/photos/25290283@N06
Bedrijfscultuur is voor mij volledig onbelangrijk. Misschien komt dit door het feit dat ik mijn hele loopbaan al van bedrijf naar bedrijf ga (detach of freelance). Ik ga naar mijn werk om een klus te klaren, niet om vrienden te maken, te ontspannen of de "gezellige" sfeer te proeven. Mijn ervaring is daarnaast dat je zelf moet zorgen voor je professionele ontwikkeling. Als het bedrijf dat ondersteunt prima, zo niet dan niet: je bent zelf verantwoordelijk.

Vwb het salaris en de hoogte daarvan: alle waar naar zijn geld. Bovendien kost opleiden ook geld en is het resultaat van die inverstering (als in het rendement dat de medewerker op zal gaan leveren) onzeker.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Bedrijfscultuur is voor mij volledig bélangrijk. Ik kan me totaal niet in bovenstaand verhaal vinden. Sterker nog ik heb echt een grafhekel aan de werken-om-het-werken mentaliteit (ik zal het niet 9-5 noemen ;)). Je wilt namelijk met zijn allen de klus (missie) klaren en in een lekkere sfeer werkt dat veel beter.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

C# programmeur ... salaris ... €2000,-
Te weinig voor een goede. 2000 is HBO-ICT-afstudeerder startsalaris en die hebben geen harde praktijkervaring op .NET, dus zal je oftewel nog veel aan moeten opleiden, of je moet een gelukstreffer hebben dat je een goede programmeur vind die geen HBO/WO heeft gedaan.

Realistisch bezien, als je een medior zoekt met 2~3 jaar ervaring moet je 2500 begroten.

Professionele website nodig?

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 13:49
kijk ook eens op het salariskompas van Intermediair. Je kan daar makkelijk invullen wat de leeftijd is, ervaringsniveau (HBO of WO), branche en functie en er komt een aardig richtsalaris uit rollen. En 2000 is echt te weinig, voor een junior moet je rekenen op 2250-2500, en een medior 3000-3500 (ongeveer).

Werksfeer vindt ik ook belangrijk, net als vrije dagen en winstdeling, enz. Voor 24 dagen vrij, geen bonussen en een rotsfeer moet een riant salaris betaald worden lijkt me, maar voor 5 minuten lopen / fietsen ipv een uur iedere dag in de file zou ik wel 1 a 200 euro in willen leveren.

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

• Phantasmagoria
Jazzper schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:46:
Bedrijfscultuur is voor mij volledig bélangrijk. Ik kan me totaal niet in bovenstaand verhaal vinden. Sterker nog ik heb echt een grafhekel aan de werken-om-het-werken mentaliteit (ik zal het niet 9-5 noemen ;)). Je wilt namelijk met zijn allen de klus (missie) klaren en in een lekkere sfeer werkt dat veel beter.
Ik ben niet zo gevoelig voor de sfeer op het werk...het beinvloedt mijn werk niet. Ik zit daar voor een opdracht die op tijd af moet. Niet om de gezellige peer uit te hangen. Dus wat voor mensen mijn collegas zijn, hoe de sfeer is, wat voor uitjes men organiseert etc: het is mij echt om het even. Prioriteit nr 1 is de klus. En als dat betekent dat ik tot 23 uur door moet dan gebeurt dat ook. Beetje een 'koude' huurling mentaliteit ja, maar dat past prima in mijn detach/fl carriere en bij mijn persoon. Maar ieder zijn meug... 8)

• curry684

curry684

elhopo schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:04:
een medior 3000-3500 (ongeveer).
Welk zot bedrijf betaalt medior codesletten zowat 2 keer modaal :X

• Phantasmagoria
curry684 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:49:
[...]

Welk zot bedrijf betaalt medior codesletten zowat 2 keer modaal :X
Ze zijn er. Toen ik medior was (jaren 90 vorige eeuw) zat ik op een soortgelijk bedrag. Plus auto. :D

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Stoep schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:07:
Ik weet niet precies wat die programmeur moet gaan doen, maar aangezien je geen PHP-achtige omschrijving geeft zal het niet alleen de website zijn. Mensen zelf opleiden voor allesbehalve een triviale website is zeer gevaarlijk: software ontwikkeling is een complex beroep waarbij het niet investeren in de ontwikkeling vrijwel altijd leidt tot desastreus hoge onderhoudskosten.

Ik blijf me verbazen dat zoveel managers denken dat aangezien programmeurs de software "maken", dat bezuinigen een kwestie is van goedkopere programmeurs vinden (of ze zelf opleiden). Dit is een soort restant uit hun management cursus van 20 jaar geleden waarin werd uitgelegd dat je als fabriek beter kunt concurreren door goedkopere grondstoffen te vinden of snellere apparaten neer te zetten :)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

En hoe multi is de programmeur? C# is een ding, maar hoe zit het met Java, dotnetfx, databases, interactie met andere partijen etc etc.

• curry684

curry684

Phantasmagoria schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:41:
[...]

Ze zijn er. Toen ik medior was (jaren 90 vorige eeuw) zat ik op een soortgelijk bedrag. Plus auto. :D
Gelukkig is de dotcomhype voorbij :X Ik heb for the record ook met 2.5 jaar ervaring in 2001 een maandsalaris van fl.6550,- gehad plus auto, maar ik was dan iig nog wel senior en projectmanager, en het is nog steeds geen 3500 euro :X

[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 13-04-2008 00:37 ]

• Phantasmagoria
curry684 schreef op zondag 13 april 2008 @ 00:33:
[...]

Gelukkig is de dotcomhype voorbij :X Ik heb for the record ook met 2.5 jaar ervaring in 2001 een maandsalaris van fl.6550,- gehad plus auto, maar ik was dan iig nog wel senior en projectmanager, en het is nog steeds geen 3500 euro :X
Misschien zaten de uitvoerende specialisten in dat project wel hoger in de salarisboom :P (niet ongebruikelijk) Ik had het overigens over de periode nog voor de hype. (maar je hebt gelijk: toen die losbarste was de sky the limit. Gouden tijden :D )
Pagina: 1