Toon posts:

[XP]probleem met opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
een vriend van me heeft een probleem met het opstarten van zijn pc

Er zit een video bij die alles uitlegt.

specs: asus p5w deluxe

en8800gt

OCZ platinum edition pc2-6400 2 gb (memtest goed)

http://www.megaupload.com/nl/?d=Q920FUU2

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom doe je niet eerst moeite en zet je de informatie in het topic, en wat je al geprobeerd hebt? Het is niet de bedoeling dit in video's te zetten. Zie verder ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-02 20:50
ik word ziek van dit filmpje, hou aub deze camera stil en zorg dat het beeld niet op zen kop staat.
Ik denk dat je probleem beter zou uitdrukken in woorden

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ga terug naar start, en begin opnieuw.

Je kan op z'n minst zelf even wat moeite doen voor je je vraag hier stelt, simpelweg even een (slecht opgenomen) videotje hier neerknallen onder het mom van 'los het effe op' is niet echt wat we hier graag willen zien.

Volg de gegeven links en neem een kijkje in de Windows Clients - FAQ omdat daar ook wat handige verwijzingen in staan hoe je moet troubleshooten.

Daarnaast rammelt je titel ook nogal omdat die totaal niet aangeeft wat je probleem is, en met een dergelijke verzameling aan minpunten blijft er weinig over wat dit topic op deze manier nog kan redden.

Bovendien: [XP] Reboot bij inlog scherm* is een topic over dezelfde PC, van diezelfde vriend, maar ook daar geef je geen antwoord op de gestelde vraag.

Daarom sluit ik dit topic ook.

[ Voor 15% gewijzigd door alt-92 op 06-04-2008 15:40 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.