hallo,
ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat dit de juiste plaats is voor dit topic en dat jullie me kunnen verder helpen.
Ik zou dus een pc willen samenstellen en dus ben ik gaan zoeken achter een goede processor. Ik heb de Intel Core 2 Duo E8400 gekozen. Dan ben ik gaan zoeken naar een mobo van assus, maar daar is heel veel keuze. De oplossing was dus naar goede combinaties zoeken op het internet, zo ben ik hier beland op de review: hier.
Dit is wat ik tot nu toe heb. Het is voor een heel groot deel hetzelfde al in de review, ik kan beter een goede configuratie overnemen dan zelf een slechte te maken.
ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat dit de juiste plaats is voor dit topic en dat jullie me kunnen verder helpen.
Ik zou dus een pc willen samenstellen en dus ben ik gaan zoeken achter een goede processor. Ik heb de Intel Core 2 Duo E8400 gekozen. Dan ben ik gaan zoeken naar een mobo van assus, maar daar is heel veel keuze. De oplossing was dus naar goede combinaties zoeken op het internet, zo ben ik hier beland op de review: hier.
Dit is wat ik tot nu toe heb. Het is voor een heel groot deel hetzelfde al in de review, ik kan beter een goede configuratie overnemen dan zelf een slechte te maken.
- Processor:
- intel E8400
- prijs: met koeler : ± 180 € ; zonder koeler : ± 170 €
- url
- Moederbord:
- P5E
- prijs: ± 150 €
- url
- Grafische kaart:
- EN8800GTS/HTDP
- prijs: ± 260 €
- url
- MSI RX3870-T2D512E-OC
- prijs: ± 160 €
- url
- Koeler:
- Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775)
- prijs: ± 20 €
- url
- RAM-geheugen:
- OCZ DDR2 PC2-6400 Titanium 2GB Edition
- prijs: ± 90 € X2
- url
- Harde schijf:
- Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS
- prijs: ± 70 €
- url
- DVD-drive:
- Samsung SH-S182M 18x
- prijs: ± 20 €
- url
- Scherm:
- Acer AL1916WAs
- prijs: ± 160 €
- url
- Luidsprekers:
- Logitech X-140 (2.0, 2x 2.5W, Zwart)
- prijs: ± 30 €
- url
- Muis:
- Logitech MX400 Performance Laser Mouse
- prijs: ± 30 €
- url
- Toetsenbord:
- LOGITECH Black Media Keyboard Azerty 967560-0123
- prijs: ± 13€
- url
- behuizing:
- Hoe weet je zeker dat de processor recht tegenover de ventilatie opening komt te staan?
- Hoe weet je dat de voeding er goed inpast, dat die niet in de weg zit voor het moederbord ofzo?
- voeding:
- Wat is het vermogen van alle onderdelen? Dit heb ik al gevonden:
- processor => max 65W
- koeler => max 130 W
- Hoeveel moet je boven de som hiervan zitten?
- Wat is het vermogen van alle onderdelen? Dit heb ik al gevonden:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 13:41 ]