Toon posts:

Kt7a raid en super orb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel gelezen dat zon super orb niet op zon kt7a past (vanwege de elcotjes die in de weg zitten)
maar nu zie ik op mijn plank dat er 1 elco 'mist' ergens naast het midden v.d socket zou hij dan wel passen?
Krijg ik um er gewoon met wat buigen wel op?

Alvast bedankt

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zijn al zoveel topics hierover geweest, maar ook op een gewone KT7 kun je zonder problemen een Super Orb monteren. Je moet gewoon goed kijken wat je doet, en met een mini schroevedraaiertje de clipjes over de nopjes van de socket heen wippen. Niks forceren, en dan gaat het wel goed.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

ik heb ook zo'n superorb en heb wat moeten wrikken en buigen maar uiteindelijk past alles wel lekker >:)
Als je maar niet vergeet die siliconen compound ertussen te smeren ;)
Succes :7

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Hallo ik heb een stukje van de koeler weg geveild 1cm hoog en 5mm diep en alles paste heb nu mijn 1000 op 1230lopen met een temp van 42c en werkt goed

Verwijderd

Topicstarter
Ok heel erg bedankt
ga um bestellen
8-)

lijkt me wel cool zon toren in mijn kast

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Wees wel SUPER voorzichtig met het plaatsen, want met die Super Orb breek je in notime je proc in stukjes :'(

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:53

me1299

$ondertitel

Kijk uit!!!

Mijn Superorb heeft mijn duron verneukt ;(

Ik zit nu al een week op garantie te hopen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1