Toon posts:

Medion 40100 vantilator

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond een heel oud topic over deze laptop en het ventilator probleem. Nu heb ik dit probleem ook maar dit doet zich pas sinds kort voor. Hij heeft het jaren zonder dit probleem gedaan. Ik vrees dat hier niks aan te doen is maar toch even jullie mening gevraagd hierover.

Bedankt alvast.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:08
Wat is je vraag/probleem ? Als het de bedoeling van dat linkje is dat we eerst dat andere topic gaan lezen had je daar net zo goed in kunnen posten.

Verwijderd

Topicstarter
De ventilator springt om de 30sec aan en blijft dan zo'n 20 sec loeien. Zeer irritant. Het is een aldi laptop(p4 2,8ghz) die inmiddels al best oud is maar werkt prima nog.

Wist niet of ik in een topic van 5jr oud mocht posten..

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:05:
De ventilator springt om de 30sec aan en blijft dan zo'n 20 sec loeien. Zeer irritant. Het is een aldi laptop(p4 2,8ghz) die inmiddels al best oud is maar werkt prima nog.

Wist niet of ik in een topic van 5jr oud mocht posten..
Probeer eens Notebook Hardware Control te downloaden, daarmee kun je een heleboel regelen. Ook Speedfan kan een optie zijn.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-02 10:24
Je mag wel posten als 'kick' enkel heeft - zoals ik het even snel zie - dat probleem. Inclusief mijn pa welke ook de 40100 heeft. Hoogstirritant maar hij maakt zich er niet druk om. Wat ik van het bios gezien heb is het best ruk, je kan er weinig in dus ik denk dat je ermee moet leven of gaan searchen naar programma's die de fans kunnen controllen.
Modbreak:En nu in het Nederlands...?

Verder is "ik heb dat probleem ook" nadrukkelijk niet een reden om in een oud topic te posten. Alleen "ik heb een oplossing voor dat probleem" is een reden om een oud topic opnieuw te bezoeken.

[ Voor 26% gewijzigd door dion_b op 05-04-2008 17:37 ]

één is geen, twee is één

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen specs, geen (leesbare) zoekwerk of inzet? Dan geen topic :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.