Verwijderd

Topicstarter
Hey , ik hoop dat dit in het juiste deel van het forum is (sorry als het niet zo is).
Ik ben op zoek naar een goed 22 inch scherm dat zeker DVI heeft maar zo goedkoop mogelijk.

Ik kwam uit op dit scherm:
http://computers.pricegra...1/details/st=product_tab/

Zou dit een goed scherm zijn? Het kost namelijk 200€ hier in belgie terwijl schermen met ongeveer dezelfde specs 250 of meer kosten. Nu dacht ik meschien iets over het hoofd gezien te hebben.

Is dit zo? of is het gewoon een goede deal?

bedankt alvast!

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-01 19:21

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:01:
Hey , ik hoop dat dit in het juiste deel van het forum is (sorry als het niet zo is).
Ik ben op zoek naar een goed 22 inch scherm dat zeker DVI heeft maar zo goedkoop mogelijk.
Je zegt zelf dat je voorwaarde is om zo goedkoop mogelijk 1 te kopen is, dus waar wacht je op?

De LabVIEW Guru

Verwijderd

Topicstarter
kwil gewoon weten dat het gene brol is?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 00:09:
We weten niet welke eisen je stelt.
Wat de een slecht vindt, kan voor een ander perfect zijn.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-02 20:50
1 wat betekend dat ??? :?

2 Leg je eisen af tegen de specs als geld belangrijker is dan de specs kan je het goedkoopste model kiezen. Kan je wel vertellen Goedkoop is duurkoop.

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Al een scherm voor 179 Euro :9~

A Soldiers manual and a pair of boots.

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:17
Ik zou zeggen ga een winkel in kijken naar schermen, voldoet het aan de eisen dan koop je het scherm.
We kunnen niet zeggen wat jij goed of slecht vind.

Ik denk wel vaak bij goedkoopste = duurkoop.

Maar zelf even schermen gaan kijken lijkt me voor jou de beste oplossing.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? uit VB. Gewoon zelf reviews zoeken en een beslissing nemen.
offtopic:
Ik heb dit in Babelfish gegooid en een NL>FR laten doen, en het is gelijk een stuk mooier: kwil sait ordinairement que gene est brol ?. Daarna een FR>NL laten doen, en dan staat er kwil weet gewoonlijk dat de hinder brol is?. Nog een paar rondjes Babelfishen en misschien dat het dan iets in Nederlands oplevert. Oftewel: misschien ABN of ABB schrijven ipv dialect? ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
jezus wat een gezeik voor 1 zinnetje.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 02:16:
jezus wat een gezeik voor 1 zinnetje.
Nou inderdaad... iedereen snapt toch wat hij bedoelt? Kom op zeg...

Maargoed, waarom moet het zo goedkoop mogelijk? Zijn er dan helemaal geen eisen die je stelt? Ga je geen foto's of video's bewerken? Ga je er niet op gamen? Is hij puur voor programmeerwerk of office-gebruik ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
tis voor op men PS3 aan te sluiten. Daarom moest hij zeker DVI hebben en een goede reactietijd. en deze heeft dat blijkbaar toch.

Verwijderd

Wat heb je zelf voor research gedaan? Welke modellen heb je zelf gevonden, en waarom kun je daar geen keuze uit maken? Heb je je ingelezen in wat de verschillende specificaties inhouden? Heb je voor jezelf geformuleerd wat je wilt van het scherm en waar je het voor gaat gebruiken?

En zo ja .. waarom is daar dan niets van terug te vinden in je startpost?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 03:03:
tis voor op men PS3 aan te sluiten. Daarom moest hij zeker DVI hebben en een goede reactietijd. en deze heeft dat blijkbaar toch.
Uhm... als je je PS3 gaat aansluiten lijkt me toch dat je niet het goedkoopste scherm wilt; dan wil je toch een mooi beeld? Zoek gewoon een goed scherm, met mooie heldere kleuren, goed contrast, goede reactietijd, DVI-aansluiting en wat ook nog eens mooi oogt. Natuurlijk kun je een simepl el-cheapo scherm halen voor 180 euro ofzo, maar ik zou liever wat geld bijleggen (en dan maar eens een weekendje of 2 niet op stap ofzo) en voor 250-300 euro een écht goed scherm halen. Haal bijvoorbeeld voor 240 euro een mooie Samsung 226BW! (goh, wat toevallig, dat scherm heb ik ook! :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Bergen op 05-04-2008 05:40 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
Voor computerschermen moet je in het Videoplanken & Beeldkanonnen subforum zijn. Alleen zal een dergelijk 'Wat moet ik nemen?' topic daar ook geen lang leven beschoren zijn; we hebben mooie FAQ's en er zijn genoeg topics te vinden met informatie over breedbeeld TFT's. Succes :)

Nog een tip, kun je er echt niks over vinden, geef de volgende keer aan wat je zoal geprobeerd hebt (wat heeft Google opgeleverd bijvoorbeeld), wat je eisen zijn e.d. anders schiet het niet op.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.