Hier zit ik ook al op te wachten. Kom maar op met die Beta.
Ben zelfs GameMaster geweest in de 'vorige' versie.
Ben zelfs GameMaster geweest in de 'vorige' versie.
Verwijderd
Hmja, ehm, turnbased niet echt, maar 't is wel allemaal getimed. Ik had in ieder geval weinig het gevoel dat ik zelf in controle was en dat je 'gear' (je ship, je wapenuitrusting, etc) meer invloed had op de uitkomst van de strijd dan je skillz. Maargoed, wie ben ik, ik heb 't spel slechts een weekje gespeeld en vond 't niets.White schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:46:
Eve-online turnbased? waar heb je dat gehoord?
Surfin' paradise!
[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 08-05-2008 12:45 ]
Zet je conclusies over EVE dan niet in de topicstart, want je weet duidelijk niet waar je het over hebtSnappie88 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:24:
[...]
Hmja, ehm, turnbased niet echt, maar 't is wel allemaal getimed. Ik had in ieder geval weinig het gevoel dat ik zelf in controle was en dat je 'gear' (je ship, je wapenuitrusting, etc) meer invloed had op de uitkomst van de strijd dan je skillz. Maargoed, wie ben ik, ik heb 't spel slechts een weekje gespeeld en vond 't niets.
Net zoals bij World of Warcraft bedoel je?Snappie88 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:24:
[...]
Hmja, ehm, turnbased niet echt, maar 't is wel allemaal getimed. Ik had in ieder geval weinig het gevoel dat ik zelf in controle was en dat je 'gear' (je ship, je wapenuitrusting, etc) meer invloed had op de uitkomst van de strijd dan je skillz.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Same here. Het is ronduit schandalig dat er zo weinig goede space-sims op de markt verschijnen. 't Is jammer dat Jumpgate zo weinig in de spotlights komt (de eerste Jumpgate had ook een klein aantal hardcore fans, hadden er veel meer kunnen zijn als ze wat promotiewerk hadden gedaan), want volgens mij zitten er best wel veel mensen te wachten op dit soort spelen. Laatst Freelancer een keertje weer opgestart, en 't wordt nog steeds op custom servers gespeeld (MS heeft de inlogserver offline gehaald...)Ryan1981 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:25:
Ik ben een groot fan van freelancer en wacht nog steeds op een fatsoenlijke opvolger.
ravenger schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:26:
Zet je conclusies over EVE dan niet in de topicstart, want je weet duidelijk niet waar je het over hebt
Surfin' paradise!
I do not suffer from insanity... I enjoy every minute of it!
Dit dus.
Verwijderd
Ik zou dat zeker niet random noemen, om 1 belangrijke reden: je kan voorspellingen maken, berekeningen (technisch gezien). Maar goed, dan moet je het wel snappen, anders is het inderdaad meer gokken.LordAlderaan schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:18:
Dice Roll is vrijwel volledig random based systeem. Aan de hand van min, max en verdelingen worden een hele hoop variabelen die niet of weinig direct en snel beïnvloedbaar zijn (skill modifiers, wapen stats, relative speed, distance, etc) tegen elkaar afgewogen en daaruit komt dan een hit or mis resultaat.
Verwijderd
Volgens wat ik ervan gelezen heb, zou dat het geval moeten zijn. Haal je bestofte joystick vast uit de kast. Lekkere dogfights en flitsende pvp.dragon9114 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:14:
![]()
![]()
![]()
ook meteen maar ff aangemeld voor de beta
weet iemand al hoe de besturing van de schepen werkt.
lijkt het een beetje op de besturing van freelancer ofzo ??
Nou vraag ik me toch af welke naam jij in JG gebruikte.LordAlderaan schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:38:
Als het hetzelfde blijft als JGC dan is het meer zoals Elite, X-Wing, etc dan Freelancer.
Het is meer Newtonian: Je remt niet (of nauwelijks) vanzelf af en als je stuurt dan 'slip' (=drag) je dus nog door in de oude richting. En hoe zwaarder je ship (inclusief cargo) hoe meer 'drag' je hebt.
In JGC was quickdocken ook echt een kunst. Je moest met minder dan 100m/s in een klein gat geraken. Het station (de randen) raken op meer dan 20m/s was insta-death. Normaliter positioneerde (als in stilstaan) je jezelf eerst voor de ingang en vloog ja daarna rustig de bay in. Maar met een paar vijanden op je is dat stilstaan geen goed plan en het was echt een kunst om dus met dicht tegen de 100m/s de bay in the 'slippen'... een foutje maken was death. Er waren echt mensen die bekend stonden als quickdocking masters zoals -PJ-.
Een Joystick is vaak fijner om deze game te spelen (maar ik was in JGC beter met de muis maar sindsdien weer veel Joystick ervaring opgedaan dus dat ga ik nu eerst proberen).
[ Voor 5% gewijzigd door Graveheart op 25-06-2008 12:25 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik kreeg de mail nu pas in me mailbox.Boeboe schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:35:
Ik kan me niet subscriben op die beta. Een account aanmaken lukt nog, maar dan kom je op de pagina waar je wat informatie + dxdiag info moet opgeven. Als ik daar op de submit knop druk kom ik gewoon op een blanco pagina terecht en gebeurt er verder niets. Dit zowel in opera als in IE.
[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 03-07-2008 16:43 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 18:47 ]
Op het forum staat dat ze cap schepen er in stoppen. Wel alleen van npc.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:43:
Ik heb me ook maar overnieuw opgegeven, nu maar wachten op het verlossende mailtje dat ik erin zit (als dat komt)![]()
Ik ben trouwens benieuwd hoe het customisen van je schip gaat werken, of dat zoals EVE Online is (modules en wapens kiezen, maar dan hopelijk met wat meer visuals) en de progressie van je "gear". Ik hoop dat dit de perfecte mix wordt tussen de EVE mmo onderdelen en de actie onderdelen van Freelancer of Rogue Squadron (om maar iets te noemen). Ook ben ik erg benieuwd in hoeverre je keus van je ras bepaald hoe je schip besturing aanvoelt. Óók (ja het blijft komen
) ben ik benieuwd of je ook "baseships" kan krijgen, wat een soort RTS tintje zou toevoegen aan de game. Om een voorbeeld te geven: als guild zijnde ga je tegen een andere guild knokken. Dan zou bijvoorbeeld de guildmaster of officers de baseships positioneren, waarna de gewone leden in hun fighters zichzelf lanceren uit hun guild's baseship.
PS: Als hier een Battlestar Galactica mod (nieuwe versie, niet die van de 70's) van uitkomt, ga ik kwijlenAlleen al de gedachte om een Viper-jocky te spelen tenmidden van een veldslag tussen Battlestars en Cylon Baseships.....*kwijlt*
Verwijderd
Verwijderd
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/297Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:39:
Is er al weer wat nieuws uitgelekt?
Verwijderd
Dank, leuke informatieve site.
Het combat gedeelte wordt alvast totaal anders. Waar de je het schip in EVE indirect stuurt (of directe sturing eerder beperkt is), zal je in JGE in arcade-modus je schip besturen (zoals Freelancer, Freespace, ...). Ik denk reusachtige dogfights.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:50:
[...]
Dank, leuke informatieve site.
Hoe wordt deze game eigenlijk in verhouding met EVE Online? Komen hier ook alle spelers op 1 server? ZIjn hier ook gigantische PvP battles mogelijk?
Verwijderd
Freelancer heb ik gehad en dat was wel een vermakelijke game alhoewel ik het gebrek aan multiplayer bijzonder jammer vond (het was er wel, maar op zo'n kleine schaal dat er nauwelijks over multiplayer gesproken kan worden). Met de muis bestuurde dat best fijn.Hurtebise schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:42:
[...]
Het combat gedeelte wordt alvast totaal anders. Waar de je het schip in EVE indirect stuurt (of directe sturing eerder beperkt is), zal je in JGE in arcade-modus je schip besturen (zoals Freelancer, Freespace, ...). Ik denk reusachtige dogfights.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
De clasic game was ook met Joystick te spelen, dus neem aan dat deze ook te spelen in met joystick. Ook met muis en toetsenbord was het goed spelen alleen wel even wennen.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:47:
[...]
Freelancer heb ik gehad en dat was wel een vermakelijke game alhoewel ik het gebrek aan multiplayer bijzonder jammer vond (het was er wel, maar op zo'n kleine schaal dat er nauwelijks over multiplayer gesproken kan worden). Met de muis bestuurde dat best fijn.
Ik hoop dat Jumpgate ook met een joystick te spelen is, dat zal zeker een groot pluspunt zijn.
Verwijderd
Ik koop voor een game als deze (wanneer het een goede game is) graag weer een nieuwe joystick die aan de laatste eisen voldoet. Niets vliegt zo fijn als een echte joystick. En ik verwacht dan ook mooie dogfights.WoKo schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:03:
[...]
De clasic game was ook met Joystick te spelen, dus neem aan dat deze ook te spelen in met joystick. Ook met muis en toetsenbord was het goed spelen alleen wel even wennen.
Persoonlijk vind ik dat er veel ophef was aan het begin toen ze evolution aankondigde. Maar we wachten nu al weer een tijdje op beta.
Ik hoop ook dat er redelijk wat spelers op een server kunnen, want in clasic was dat op het laatst een beetje rustig (op de duitsers na dan).
Begin nu we weer zin te krijgen om lekkere dogfights te doen en wat piraten nee te maaien
Surfin' paradise!
Ik kreeg bij EVE ook meer het idee dat de gevechten niet ging om de actie maar hoe tactisch je het speelde. Alhoewel het heel spannend was als je primary gecalled werdVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:11:
[...]
Ik koop voor een game als deze (wanneer het een goede game is) graag weer een nieuwe joystick die aan de laatste eisen voldoet. Niets vliegt zo fijn als een echte joystick. En ik verwacht dan ook mooie dogfights.
Ik las informatie dat duizenden spelers tegelijk met elkaar konden vechten in grote gevechten. Dat klinkt mij als muziek in de oren. En als dat in combinatie met dogfights goed wordt uitgewerkt kan het wel eens een veel betere game worden dan EVE, waar het toch voornamelijk knoppen klikken is.
Als de beta begonnen is, hoe lang duurt het dan bij een MMO gemiddeld genomen nog voordat de game in de schappen ligt?
Aandacht zal denk ik recht evenredig zijn mij het player aantal wat er bij launch inschrijft. Ik denk dat over 2 maanden de beta begint, dan zijn de huidige MMO's een beetje in het slob. WoW heeft dan nog geen nieuw content patch en de expansion is dan redelijk oud, LOTRO heeft de expansion ook al een tijdje. EvE heeft en blijft een goede userbase houden die redelijk stabiel is. Darkfall komt begin maart en daarna zal je altijd zien dat mensen dat net niet leuk genoeg vinden.Snappie88 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 07:47:
Yeey't Is beter als helemaal niets. Het is echt wachten op die beta inderdaad, want nieuws komt er mondjesmaat uit. Hoop dat ze er wel voor zorgen dat er veel aandacht aan deze MMO wordt besteed op sites wanneer het moment daar is, want het heeft potentie!
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 11:29 ]
Verwijderd
Volgens de berichten zijn ze bijna zover om meer mensen in de beta toe te laten. Maar wat ik op de jumpgate forums las is dat open beta voor Q2 staat gepland. Dus ik denk dat de release niet voor Q3 gebeurd. Dus ik denk kerst '09.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:46:
Heeft iemand al een closed beta of zo gezien? Hoe speeld het?
ps; Hoi Graveheart, lang niet gezien.
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb zelf ook Earth & Beyond gespeeld en dit was echt een heel andere game dan Eve is. Zelf heb ik ook meer fun gehad in E&B totdat ze de stekker eruit trokken. Ik heb vanaf de beta E&B gespeeld en het was echt heel leuk dat je het hele spel zag "groeien".[b][message=31519094,noline]
Heel verhaal.
Verwijderd
Zo'n handelsvloot was natuurlijk regelmatig prooi van piraten en andere spelers die op minder legale wijze snel geld willen verdienen. Het lijkt mij dat als je weet dat er een kwetsbare zilvervloot onderweg is dat je de moeite neemt deze te onderscheppen met een groepje.gnimmeL_kraD schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:59:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb zelf ook Earth & Beyond gespeeld en dit was echt een heel andere game dan Eve is. Zelf heb ik ook meer fun gehad in E&B totdat ze de stekker eruit trokken. Ik heb vanaf de beta E&B gespeeld en het was echt heel leuk dat je het hele spel zag "groeien".
Wat was je zelf voor class? Ik was iig een trader en het was echt super om van de ene kant van de galaxy zooi op te pikken en dan met een hele vloot met andere traders en 1 explorer naar de andere kant van de galaxy te vliegen en samen alle stuff te verkopen met megawinst vanwege de party bonusses. Ruim een uur (handmatig) heen vliegen en daarna binnen 1 minuut weer terug door de teleport van de explorer.
Ik krijg spontaan nostalgische gevoelens
Verwijderd
Yay ik ben hier blij mee!Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:10:
O joy, o joy, o joy. Juni dit jaar komt Jupgate Evolution uit aldus Codemasters.
http://www.eurogamer.net/...-evolution-gets-june-date
Jij, en vele anderen.
Volgens mij zat er nog geen PvP in de game dan, want ik heb nog nooit een ander beschoten of ben beschoten...Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:37:
[...]
Zo'n handelsvloot was natuurlijk regelmatig prooi van piraten en andere spelers die op minder legale wijze snel geld willen verdienen. Het lijkt mij dat als je weet dat er een kwetsbare zilvervloot onderweg is dat je de moeite neemt deze te onderscheppen met een groepje.
Zou je dit kunnen uitleggen?Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:39:
Op het moment dat ik codemasters las had ik zo iets van: Laat maar.
Verwijderd
RF online. > Epische fail, wat een kutgame en wat een kutlaunch.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 17:50 ]
Verwijderd
Och, Lord of the Rings Online wordt in Europa ook gedistribueerd en onderhouden door Codemasters. Nooit problemen mee gehad. En volgens mij staan ze niet echt als een slechte uitgever te boek, eerder een goede.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:47:
[...]
RF online. > Epische fail, wat een kutgame en wat een kutlaunch.
Een game Dragon Empires... Jaren op gewacht. meer alhier:
http://www.bruceongames.c...sasters-2-dragon-empires/
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 18:05 ]
We do what we must because we can.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
We do what we must because we can.
Een vriend van me gebruikt dat model. Naar verluid is het zijn geld meer dan waardResuCigam schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:53:
Hehehe, ik heb de afgelopen week ook Freelancer gespeeldJe moet toch wat. Kwam zelfs een mod server tegen waar 200 man opzaten, geinig maar best pittig. Qua joystick loop ik aan deze schoonheid te denken: http://www.saitek.com/uk/prod/x52pro.htm maar die kost toch wel 140 euro..
Discovery Mod denk ik? Speel ik ook nog regelmatig. Ik moet zeggen, het blijft verslavend. Ben benieuwd naar JGE, heb me alvast maar opgegeven voor de open Bete. Weet iemand al waneer deze wordt gelanceerd?ResuCigam schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:53:
Hehehe, ik heb de afgelopen week ook Freelancer gespeeldJe moet toch wat. Kwam zelfs een mod server tegen waar 200 man opzaten, geinig maar best pittig. Qua joystick loop ik aan deze schoonheid te denken: http://www.saitek.com/uk/prod/x52pro.htm maar die kost toch wel 140 euro..
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Verwijderd
jammer, maar ik snap het wel. Ik hoop eind dit jaar wel op een open beta. Als dat niet gaat gebeuren heb ik een hard hoofd in het spelVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:50:
Jumpgate gaat niet uitkomen binnenkort: http://www.eurogamer.net/...te-evolution-gets-delayed
[url="http://http://www.enb-emulator.com/"] http://www.enb-emulator.com/ [/url]Today marks the first day of the stress test's opening, sorry for the lateness but there were many things that were needed to get done, but finally it is OUT, the stress test is open to every and all people.
Nothing to see here
Dat ziet er interesant uit! Volgens mij heb ik dit spel vroeger een keertje gespeelditsme schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:41:
Even terug komend op earth and beyond:
[...]
[url="http://http://www.enb-emulator.com/"] http://www.enb-emulator.com/ [/url]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Verwijderd
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
NetDevil was bijna klaar voor release afgelopen zomer, maar hun publisher vond dat er nog wat meer aandacht aan polishing besteed moest worden. Ze zijn sindsdien bezig met een mission system revamp en wat grafische verbeteringen. De game is absoluut niet dood, en zal waarschijnlijk binnen een paar maanden uit komen.gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:25:
Ik verheug me inderdaad ook wel zeer op deze game, maar voor mijn gevoel is het dood. Er zijn geen site updates meer geweest sinds 29 september en in de media hoor je er ook niets meer over. Laten we er maar het beste van hopen...
Verwijderd
Ah...Als de grafische verbetering nou zou zijn dat ze de veels te "cartoony" neon look er uit slopen en wat meer "realistische" schil er over heen gooien, dan gaat het echt wat worden.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:21:
[...]
NetDevil was bijna klaar voor release afgelopen zomer, maar hun publisher vond dat er nog wat meer aandacht aan polishing besteed moest worden. Ze zijn sindsdien bezig met een mission system revamp en wat grafische verbeteringen. De game is absoluut niet dood, en zal waarschijnlijk binnen een paar maanden uit komen.
Soon. (TM)Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:21:
[...]
NetDevil was bijna klaar voor release afgelopen zomer, maar hun publisher vond dat er nog wat meer aandacht aan polishing besteed moest worden. Ze zijn sindsdien bezig met een mission system revamp en wat grafische verbeteringen. De game is absoluut niet dood, en zal waarschijnlijk binnen een paar maanden uit komen.
Mwa, kijk. Bij Blizzard weet je ongeveer waar je aan toe bent.gnimmeL_kraD schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:24:
Hmm, dat klinkt ook een beetje als Blizzard
[ Voor 18% gewijzigd door Graveheart op 24-11-2009 09:02 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Klopt inderdaad.Takenzo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:47:
Wat leuk dat hier al een topic over is, stom dat ik hem nu pas zie.
Caulder uit deze topic is Graveheart uit de oude JG?
Ah, die laatste 2 ken ik wel ja.Takenzo schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:17:
Nee, Takenzo, -WAW-, alpha9.
Jij was ook GMRanger zeker?
bron.Long before I joined the company, when NetDevil set out to build Jumpgate Evolution in 2007, they started with what was considered to be a relatively simple goal: to update the original Jumpgate for a modern audience. They wanted to retain the game’s core - a player-driven space MMO with realistic physics and combat - while expanding the scope to incorporate many of the aspects of modern MMOs.
Back then, many original Jumpgate players probably felt the same way that NetDevil did; that while updating the original game would be a difficult task, it wouldn’t be an impossible one. It was your support that kept the development team going, and the team tried to repay that support by bringing some of those early fans into Jumpgate Evolution’s first round of Friends & Family testing.
As we all now know, that initial round of testing exposed a hard truth about the ‘relatively simple goal’ of updating Jumpgate to become Jumpgate Evolution. While the core game experience of intense space-based combat was still solid, the reality was that as the team scaled up to let in more testers, things started to go wrong. Jumpgate Evolution’s modern ambitions exceeded Jumpgate’s old-school capabilities, and we knew we were not as close to launch as we needed to be.
That is when the team made the crucial decision to completely overhaul JGE’s game systems, while also refocusing specifically on the game play experience we wanted to make: space warfare on a massive scale.
It was a difficult choice to throw away what didn’t work and only keep and improve what did. One of the hardest things for a team to do is to throw away work, because it’s wasted time and effort, but in order for us to make this game the amazing experience we knew it could be, we had to let go of some things and push forward.
In order to achieve all of this, NetDevil made the decision to invest more in the game. We brought on additional staff members to ensure that Jumpgate Evolution’s vision remained strong and that the team could focus and gain momentum. They started with me, and since then I’ve been very fortunate to add a number of other key team members who you’ll get to meet (several in person, if you’re coming to E3) in the months ahead.
At the same time, we ‘went dark’ and stopped our regular flow of information. Why? Because there simply wasn’t anything we could talk about with absolute confidence.
We couldn’t discuss game features, because we were no longer sure what would make it into the game and what wouldn’t. We couldn’t talk about story, because it was being completely rewritten. There was so much that we wanted to share, but things were just at too early of a stage to discuss without the risk of disappointing you, our community. When we announce something, we ought to be as confident as possible that it will stay in the game – although in game development, there are no guarantees.
When we went back to the drawing board we needed the freedom to discard anything that was getting in the way of our vision for the game, so we gave ourselves that freedom by choosing not to discuss things before we were ready. We've also learned our lesson about announcing timelines too early. We’ve burned you before with that, and don’t want to burn you again.
I’m going to be honest with you and tell you something that may be difficult to hear: what you saw and heard of Jumpgate Evolution before now may have little bearing on the actual game we're going to deliver. When we went into that dark period to redesign much of the game, much was thrown away and new needs came to light, but we ultimately ended up with a much clearer vision of what we want Jumpgate Evolution to be, as well as the path to get there.
Now we’re finally ready to begin showing you what we’ve been working on. What you’ll see may look and feel similar on the surface, but it's what’s inside that counts. We’ve reached a level of confidence in our game that we didn’t have the first time around, and we’re much stronger for it.
Some of you are going to ask the obvious question: why should we believe you? Well, the proof is now in the game itself. You can experience it in the hands-on demo we’ll be bringing around the convention circuit this year. The stuff you’ll see in the demo is actual working tech from our current build. It’s real and shows off working features that will be in the game at launch. While most of you won’t be able to try the game out at E3, we are planning on being at other conventions this year. Hopefully many of you will get the chance to play it and see for yourselves that we’re on the right track.
Consider this to be a new beginning to our information flow. Anything you’ve seen up to this point may or may not still exist in the game, and all those details will come out in time. Right now we’re restarting with the story of the three warring nations, the very reason why you’ll be fighting in Jumpgate Evolution. After that we’ll be revealing more game information, and eventually, of course, we’ll get into Beta. Before that, however, we’ll return to the people who put us on this path in the first place, as we re-deploy our Friends & Family testing.
We can’t express how grateful we are for the community that we have. You guys have stuck with us through trying times, and we’re very excited to be able to start re-engaging with you and providing fresh game info, screenshots, videos, etc. We still have a long road ahead of us, but we know we couldn't have gotten this far without you. So thank you…
… and we’ll see you in space!
Lance Robertson
Executive Producer, Jumpgate Evolution
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Eerst en vooral was Freelancer combat echt leuk om te doen. Ook de sfeer die er rondhing, je kwam constant patrols tegen. Je werd gescand er werd tegen je gepraat. Dat is gewoon enorme sfeer.Shodan schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:58:
Verder heeft iedereen het altijd maar over Freelancer. Ik was een paar jaar geleden erg enthousiast begonnen aan het spel en vond het zeker vermakelijk, maar de campaign ging mij op den duur vervelen en er waren gewoon net te weinig opties zoals het besturen van wingmen, echt grote schepen bemachtigen enz. Ik speel momenteel X3 Terran Conflict en hoewel (en doordat) het zeer complex is, is dit VELE malen uitgebreider dan freelancer en vermaak ik me hier ook veel meer mee. Het is natuurlijk geen makkelijk spel en juist het complexe zal een hoop mensen wegjagen, maar het is gewoon zo vet dat je een gigantische ruimtevloot kan bouwen en alles in die vloot kan aanpassen en besturen! En daarnaast kan je ook nog eens als entrepeneur fabrieken bouwen met transportlijnen enz. enz. de mogelijkheden zijn echt eindeloos. Ik snap dan ook niet dat iedereen altijd zo ontzettend fan is van Freelancer?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Laat hier ook zeker weten wat je ervaringen zijn.WoKo schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:04:
Oh wow. Ik ben benieuwd :-) dit was mijn eerste MMO!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq