9800 GX2 Voeding ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.208 views

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:31
Beste Tweakers,

Ik heb nu een 9800 GX2 maar nu kom er dus achter dat ik geen PCI-e 8 pin heb.
Nu ben ik opzoek naar een niet al te duur A-merk met een PCI-e 8 pin, kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Alvast bedankt!

Mixpower

It's All In The "Mix"

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 19. Aan de hand van dat topic kan (en moet) je het zelf uitzoeken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mixpower
gambieter schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:45:
Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 19. Aan de hand van dat topic kan (en moet) je het zelf uitzoeken :)
Is heel leuk maar kan hier weinig mee.
Ik vraag gewoon of jullie een voeding hebben die je aanraad voor deze videokaart met die connectoren.

EDIT: Ik ga denk ik voor de Antec M850 is dit een goede voeding ?

[ Voor 28% gewijzigd door Mixpower op 03-04-2008 00:59 ]

It's All In The "Mix"

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09-2025

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ik vraag gewoon of jullie een voeding hebben die je aanraad voor deze videokaart met die connectoren.
Het is inderdaad heel leuk, maar als je daar niet eens post kan je er inderdaad vrij weinig mee.
En dat topic is nou juist gemaakt om vragen, zoals jouw vraag, daar te stellen.

Life is what you others make it.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mixpower schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:46:
[...]
Check de Het algemeen beleid, "Welke moet ik kopen?" topics zijn niet de bedoeling op GoT. Aan de hand van het gegeven topic kun je zelf in de Pricewatch gaan kijken. Alternatief is het in het voedingentopic posten en achterover leunen, maar daar leer je niets van :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mixpower
Oke, ik heb toch voor een Antec Quattro 850 Watt gekozen.
Bedankt voor jullie hulp, Dit topic mag dicht.

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Zal ik niet nemen, ik heb hem namelijk ook maar dan de 1000 watt uitvoering. Bij de 5 volt lijn geeft hij 5.24 volt af wat aan riskante kant ligt. Verder geen problemen

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03-2025
Nu is mijn vraag, ik heb nu ook de EVGA 9800 GX2 gekocht en kwam tot de verbazing dat mijn voeiding die 8-pin connector ook niet heeft.

Moet ik dan nu zo'n verloop stekkertje gaan gebruiken van 6-pin to 8-pin?

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:05
Nieuwe voeding ;)
@Mella 500W is al genoeg voor die GX2 :) (mits Amerk)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Verwijderd

thermaltake thoughpower 850W modular. Heb deze voeding, hij is gewoon vree goe.
Komt er als beste uit bij hardware.info en is helemaal niet duur!

• Snoll3bulk
Ja is allemaal erg leuk, maar mijn voeding is nieuw namelijk OCZ ModXstream 900W en kan ik dan niet zo'n 6-pin to 8-pin connector gebruiken?

• Snoll3bulk
Weet iemand al waar je zo'n 6-pin naar 8-pin convertor kan kopen?

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je hebt niet persé een 8 pins stekker nodig om zo'n kaart aan te sluiten, alleen als je gebruik wilt maken van de overdrive. en misschien kan je ook 2 (ground) draadjes zo modden dat ze in de twee overgebleven gaatjes passen maar daar moet je zelf wat research naar doen, ik geef het een goede kans iig. kijk maar in dit topic, en dan vooral naar de post van 'kennyT772'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En wij vragen gewoon dat je eerdere posts over een onderwerp leest voordat je het ons nog een keer vraagt. GoT is geen plek om het wiel steeds opnieuw uit te vinden.

We vragen trouwens ook dat je niet twee (of meer) keer achter elkaar post binnen 24 en zo nog een paar dingen - lees de GoT Huisregels nog eens door :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.