It's All In The "Mix"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is heel leuk maar kan hier weinig mee.gambieter schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:45:
Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 19. Aan de hand van dat topic kan (en moet) je het zelf uitzoeken
Ik vraag gewoon of jullie een voeding hebben die je aanraad voor deze videokaart met die connectoren.
EDIT: Ik ga denk ik voor de Antec M850 is dit een goede voeding ?
[ Voor 28% gewijzigd door Mixpower op 03-04-2008 00:59 ]
It's All In The "Mix"
Het is inderdaad heel leuk, maar als je daar niet eens post kan je er inderdaad vrij weinig mee.Is heel leuk maar kan hier weinig mee.
Ik vraag gewoon of jullie een voeding hebben die je aanraad voor deze videokaart met die connectoren.
En dat topic is nou juist gemaakt om vragen, zoals jouw vraag, daar te stellen.
Life is what you others make it.
Check de Het algemeen beleid, "Welke moet ik kopen?" topics zijn niet de bedoeling op GoT. Aan de hand van het gegeven topic kun je zelf in de Pricewatch gaan kijken. Alternatief is het in het voedingentopic posten en achterover leunen, maar daar leer je niets vanMixpower schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:46:
[...]
Is heel leuk maar kan hier weinig mee.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bedankt voor jullie hulp, Dit topic mag dicht.
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Moet ik dan nu zo'n verloop stekkertje gaan gebruiken van 6-pin to 8-pin?
@Mella 500W is al genoeg voor die GX2
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Verwijderd
Komt er als beste uit bij hardware.info en is helemaal niet duur!
En wij vragen gewoon dat je eerdere posts over een onderwerp leest voordat je het ons nog een keer vraagt. GoT is geen plek om het wiel steeds opnieuw uit te vinden.Ik vraag gewoon of jullie een voeding hebben die je aanraad voor deze videokaart met die connectoren.
We vragen trouwens ook dat je niet twee (of meer) keer achter elkaar post binnen 24 en zo nog een paar dingen - lees de GoT Huisregels nog eens door
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()