Onofficiele DPC-mod richtlijnen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien een keer handig om 's wat handgevingen/richtlijnen vast te stellen. Misschien kunnen we er een keer iets nuttigs mee doen.

1) het aankondigen van "ik heb zojuist 3 pIII-800 aan het DPCen gezet" is niet overbodig maar behulpzaam.

2) Niet in dezelfde topic dag-na-dag dezelfde statistieken gebruiken. Je herkauwwt hetzelfde kunstje en is dus Karma-whoring.

3) Idee voor nieuwsposters om zowiezo maximaal +2 toe te staan.

4) DPC-opmerkingen BUITEN DPC-draden (zoals introductie SuperPC en Nieuwe CPU's) kunnen beter als Troll worden beschouwd.

Misschien dat er nog meer ideeen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 19:17 schreef ecteinascidin het volgende:
Misschien een keer handig om 's wat handgevingen/richtlijnen vast te stellen. Misschien kunnen we er een keer iets nuttigs mee doen.

1) het aankondigen van "ik heb zojuist 3 pIII-800 aan het DPCen gezet" is niet overbodig maar behulpzaam.

2) Niet in dezelfde topic dag-na-dag dezelfde statistieken gebruiken. Je herkauwwt hetzelfde kunstje en is dus Karma-whoring.

4) DPC-opmerkingen BUITEN DPC-draden (zoals introductie SuperPC en Nieuwe CPU's) kunnen beter als Troll worden beschouwd.

klinkt goed :)
maareuuh, met punt 4 bedoel je neem ik aan de opmerkingen in de trant van: "Daar moeten we een koetje op installeren" of "Ben benieuwd hoe hard een koetje daarop gaat?". Ik zou die juist naar 0 : overbodig zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Op zaterdag 17 februari 2001 19:17 schreef ecteinascidin het volgende:

Val ik ook onder de categorie 2? Elke keer in dezelfde topic af en toe stats die over het zelfde onderwerp gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tja, Tha_snail is inderdaad een categorie 2. Tenminste, als er systemtatisch wordt gepost. Incidenteel is iets heel anders. Elke dag posten is dan gewoon elke dag hetzelfde. Eens per week (pak 'm beet) is gewoon informatief. Net zoals Crisp eens per week op het DPC-forum weekstats doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Ok, hangt van school af wanneer ik stats post, meestal weekend + als ik vroeg vrij ben. Dat is gewoonlijk dus ALLEEN in het weekend. Af en toe zijn er nog wel eens leraren ziek :7 of komen de hitparades heel vroeg :Y), maar dat wordt nu ook zelden. Dus ik zal maar overgaan tot max 3x per week stats, gemiddelde rond de 1,5x per week.

* Tha_Snail heeft z'n hoofd vol getalletjes, cijfertjes, gemiddelden enz zitten...

Ik probeer trouwens elke keer dat ik stats post nieuwe stats te posten, die anders zijn, elke keer een nieuwe toevoeging. Vandaag staan er extra OGR mijlpalen bij, gisteren OGR ledenstats enz. En verder komen er ook steeds meer informatieve/behulpzame/interessante/inzichtvolle grafieken bij :). Dus nooit hetzelfde :). Variëren is de basis van succes :).

* Tha_Snail is ook totally }:O minded.

Editje: ik wacht al :9~end op het moment dat ik m'n modpet weer op mag doen, en weer aan het moddereten mag, als mijn weekban voorbij is (woensdag geloof ik). Gewapend met 300 modpuntjes en tweakeroid status (wat je daar ook aan mag hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:41

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Bij de DPC threads modden vind ik altijd nogal vreemd.....ik denk niet dat je daar veel punten moet uit gaan delen, maar gewoon op 1 moet laten staan behalve als er echt nix zinnigs staat.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1