Zou een editknop in de DirectMessage-functie op het fora niet een handig idee zijn?
Puur om de spellingsfouten die ik soms wel eens maak en al te gauw op Submit klik
Ik mis hem soms ook wel eens, maar ik denk toch dat uiteindelijk zoiets niet handig is
Dan krijg je het dat jij je hele post nog aan het editten bent, al dan niet met extra lange verhalen als toevoeging, en dan is de ander al aan het reageren.
Moet een warrige boel worden
Moet een warrige boel worden
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Daar is al wat meer over geschreven.
Onder andere:
Onder andere:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het principe is vergelijkbaar met een email sturen. Die kun je ook niet editen na verzenden toch?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Als het al toegevoegd wordt dan zou ik zeggen alleen in de eerste paar minuten na het posten en op voorwaarde dat de andere partij het bericht nog niet gelezen heeft.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mjah, maar stel je dan even dit voor:-NMe- schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:06:
Als het al toegevoegd wordt dan zou ik zeggen alleen in de eerste paar minuten na het posten en op voorwaarde dat de andere partij het bericht nog niet gelezen heeft.
1. Ik typ een DM, en verzend
2. Ik open edit box, ontvanger heeft nog niet gelezen
3. Ondertussen opent ontvanger DM
4. Ik druk op 'save edit'.
Krijg ik dan tussen stap 3 en 4 een error?
Kiek eens:
moto-moi schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 00:00:
Grappig deze discussie, alleen is het al toegezegd dat het in de volgende versie van React zit. Of wij dat dan ook gaan implementeren weet ik uiteraard niet, dat is iets waar de devvertjes over beslissen.
Verder vind ik punt 1 en 2 nou niet vreselijk. Ik kan ook niet rechtstreeks van got quoten in een email, en ook daar kom ik toch wel overeen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het gaat me puur om de spellingsfouten soms. Niet omdat ik iets sturen zou en vervolgens het bericht helemaal omver zou editten.
Redelijk dubbel met wat in wolkje in "[DM] Editfunctie" staat enzo
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.