[feat] DM editmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:29

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Topicstarter
Is het niet handig om de mogelijkheid te geven om je posts in een DM-discussie te kunnen wijzigen? Ik bedoel, met dit hele getest hier ben ik misschien een beetje over de schreef gegaan met:
DUX schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:18:
Ooooh wat erg dit :'D

Heb net Demoniac een DM gestuurd die hem nog lang zal heugen _o-
Hij begon me te spammen (goedaardig, en ken de man persoonlijk) en ik antwoordde met de klassieker goatse wat achteraf een slechte keuze was gezien het bericht nou ook in mijn overzicht staat :P Eventueel zou de discussie weg mogen uit m'n lijstje maar de mogelijkheid dat ik het plaatje zelf kan aanpassen zou natuurlijk handiger zijn (noot aan mods: ik zou maar niet gaan kijken welk bericht dat is, dat zou wel 's ongezond voor je kunnen zijn :))

Anyway, ik kan me goed voorstellen dat als je in een serieuzere zaak grotere lappen tekst of misschien codevoorbeelden aan elkaar stuurt. Zodra daar een foutje, onvolkomendheid of een tikfout in zit ben je genoodzaakt de hele lap tekst wéér te versturen danwel moeilijke instructies te geven aan je gesprekspartner over waar de fout precies zit. Een simpele edit zou afdoende moeten kunnen zijn, dunkt me :)

Ik heb reeds gelezen dat verwijderen eventueel in een volgende versie van React mogelijk wordt gemaakt.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En hoe weet de ontvanger dan dat die tekst gewijzigd is als hij hem al gelezen heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door elevator op 31-07-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

jij stuurt het, dus je bent er ook zelf verantwoordelijk voor.
Dat jij zo hersendood bent om goatse pics te versturen is dus 100% je eigen schuld :/
Maar ik zal wel weer de db inklimmen om dat ranzige plaatje te veranderen :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.