Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem, heb hier al op gezocht op het forum.

- Na een tijdje (onbepaalde tijd kan na 10 minuten kan na 2 uur zijn) kan ik niet meer op het start menu icoontje klikken . Ik kan er wel op klikken maar er gebeurd niks. hij highlight niet hij doet niks.

Ik kan wel de rest van mijn explorer goed gebruiken . Hij wil die link niet openen.

Nadat ik explorer in mijn taskmanager gekilled heb. en opnieuw explorer uitgevoerd heb werkt het weer ?

weet iemand waar het aan kan liggen

Het is een windows vista Premium versie
zonder sp

alsvast bedankt voor de hulp.

nouja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de windowstoets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze doet het ook niet meer. Maar hij doet nog wel andere windowstoets combinatie's zoals windowstoests tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:59:
deze doet het ook niet meer. Maar hij doet nog wel andere windowstoets combinatie's zoals windowstoests tab
Het kan zijn dat je taskbar vastgelopen is. Het herstarten van de explorer herstart ook de taskbar. Kan je nog wel van applicatie switchen of je taskpane (naast de klok) benaderen?

Misschien heb je een applicatie/shareware draaien die iets raars uit haalt of net een nieuwe driver geinstalleer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
barfieldmv schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:04:
[...]

Het kan zijn dat je taskbar vastgelopen is. Het herstarten van de explorer herstart ook de taskbar. Kan je nog wel van applicatie switchen of je taskpane (naast de klok) benaderen?

Misschien heb je een applicatie/shareware draaien die iets raars uit haalt of net een nieuwe driver geinstalleer?
ik kan nog van applicatie switdchen en het task pan naast mijn klok benaderen. .

Dat zou kunnen alleen dan zou vista het toch al eerder moeten hebben aangegeven ??? want de eerste 2 maanden was er niks aan de hand. en heb in de tussen tijd niets geinstalleerd aan shareware. / applicatie's. Misschien is het wel de windowsupdate dat daar iets tussen zat. Maar dat moet ik dan nog wel uitgebreid testen .

Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Dit lijkt voor een deel op mijn probleem.
[Vista x86] Actieve scherm reageert niet op muis

Maar ik heb niets gezien van updates de laatste dagen dat het voorkomt.
Hopelijk kun je wat vinden? Ik ga vanavond ook verder puzzelen hiermee.

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Pagina: 1