In navolging van dit topic krijg ook ik Outlook Anywhere niet aan de praat.
Ik heb al vele documenten en fora op internet hierover geraadpleegd maar tevergeefs.
Bij het bedrijf waar het om gaat werkt Outlook Web Access prima, ook is er een geldig SSL certificaat geinstalleerd. Dit SSL certificaat is wel een zogenoemd Comodo UC certificate. Maar op de website van Comodo wordt genoemd dat dit certificaat Exchange 2007 ondersteund. Ik weet alleen niet zeker of Exch + Outlook 2007 met dit SSL certificaat ondersteund worden. Het SSL certificaat behoud dus 3 domeinnamen.
Ik blijf in Outlook 2007 steeds de foutmelding krijgen:
"The action cannot be completed. The connection to Microsoft Exchange is unavailable. Outlook must be online or connected to complete this action."
Uiteraard staat onder Connection "Connect to Microsoft Exchange using HTTP" aan.
Ik heb echt geen idee meer....
Ik heb al vele documenten en fora op internet hierover geraadpleegd maar tevergeefs.
Bij het bedrijf waar het om gaat werkt Outlook Web Access prima, ook is er een geldig SSL certificaat geinstalleerd. Dit SSL certificaat is wel een zogenoemd Comodo UC certificate. Maar op de website van Comodo wordt genoemd dat dit certificaat Exchange 2007 ondersteund. Ik weet alleen niet zeker of Exch + Outlook 2007 met dit SSL certificaat ondersteund worden. Het SSL certificaat behoud dus 3 domeinnamen.
Ik blijf in Outlook 2007 steeds de foutmelding krijgen:
"The action cannot be completed. The connection to Microsoft Exchange is unavailable. Outlook must be online or connected to complete this action."
Uiteraard staat onder Connection "Connect to Microsoft Exchange using HTTP" aan.
- Als proxyserver URL voor Exchange heb ik ingevuld. mail.bedrijf.com.
- Connect using SSL staat aan (ook uit werkt niet).
- Only connect to proxy servers that have this principle name in their certificate staat uit (maar ook aan werkt het niet met de waarde msstd:mail.bedrijf.com.
- Op de server staat Outlook Anywhere enabled en ook zouden (volgens de handleidingen) alle IIS settings goed moeten staan (de 2 RPC virtual dirs in IIS bestaan en wijzen naar de correcte file).
- Zowel basic als NTLM authentication geprobeerd.
Ik heb echt geen idee meer....