Algemeen korting en aanbiedingen topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste
Acties:
  • 570.038 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:53:
De 80GB is ruim op voorraad.. oké, het is op zich niet duur, maar ik heb hem helaas niet nodig. Die 128 GB is ook niet verkeerd geprijsd, maar zal waarschijnlijk niet uitgeleverd worden.
Die ruim voorradig is wel bij leverancier, dus waarschijnlijk krabbelen ze nog wel terug. Ik heb hem overigens bij Afuture besteld, want bij Azerty kwamen er toch nog verzendkosten bij en was hij duurder. Nu zul je zien dat Afuture hem niet uitlevert en Azerty wel. :P

En inderdaad meende ik mij te herinneren dat CentralPoint altijd een zootje van dat soort dingen maakte. Vandaar dat ik het vroeg.

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 22-04-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:04:
[...]

Die ruim voorradig is wel bij leverancier, dus waarschijnlijk krabbelen ze nog wel terug. Ik heb hem overigens bij Afuture besteld, want bij Azerty kwamen er toch nog verzendkosten bij en was hij duurder. Nu zul je zien dat Afuture hem niet uitlevert en Azerty wel. :P

En inderdaad meende ik mij te herinneren dat CentralPoint altijd een zootje van dat soort dingen maakte. Vandaar dat ik het vroeg.
Oké, haha.. waarom koop je hem dan niet gewoon bij take it now? Dan heb je hem sowieso eerder in huis en dat voor 2 euro meer ofzo... Maak pret zou ik zeggen!

EDIT: Whaha.. als je er gelijk 3 bij take it now koopt, worden er zelfs geen verzendkosten in rekening gebracht. Maak driedubbel zoveel pret zou ik zeggen! _/-\o_ :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Je ziet ook elke keer dezelfde mensen reageren bij dit soort dingen :9

Iemand een review o.i.d.?? Mijn ouders kunnen wel een upgrade gebruiken, maar dan moet deze ssd wel betrouwbaar zijn... Het is wel een oudje.. 2009 ;)

Die 128GB staat al geruime tijd voor die prijs in de pricewatch. Enkel bij Centralpoint ook.. Je zou zeggen, dat als het fout is ze 'm wel eruit hadden gehaald. Echter levertijd is onbekend, dus grote kans dat ze je mailen voor een alternatief. Klanten lokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
danielkraak schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:42:
Hoe groot zou trouwens de kans zijn dat Centralpoint deze levert: pricewatch: Kingston SSDNow V+ Series V2 SATA2 2.5 128GB?

Sowieso die 80GB versie maar besteld.
Zoals gewoonlijk bij Central Point ; geen kans, hebben ze niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Reviews zien er op zich best goed uit. Het is dus gewoon een Intel X-25M (2gen) in een Kingston jasje. Zelfs trim support. Even goed over nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Voor een tientje extra heb je dus die Kingston met 80GB. De vraag is dus of deze Corsair een beetje fatsoenlijk is anders kun je net zo goed de Kingston nemen.

Willen ze nu trouwens dan toch af van al die oude SSD's? Want op zich is dit best voordelig zo. Als je nog een oude PC hebt staan dan kun je die een mooie upgrade geven. Volgens mij maken die oude sowieso niet zo veel verschil met nieuwere in real life performance, maar dat weet ik niet zeker.

Ik hoop dat ze gaan leveren.

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 22-04-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Corsair is niet zo heel betrouwbaar. Zoek maar even rond op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dan is de Kingston toch veel interessanter? Voor een paar euro meer heb je 80GB. En hij is een 100% kopie van de intel ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:37:
[...]

Dan is de Kingston toch veel interessanter? Voor een paar euro meer heb je 80GB. En hij is een 100% kopie van de intel ssd.
Ja, Kingston is in dit geval interessanter. :)

ik leg je zo als ik klaar ben met frituren het allemaal wel uit :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij is dit topic bedoeld voor het melden van aanbiedingen, niet voor productdiscussies... Ik werd al helemaal nieuwsgierig van alle updates :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:37

Nikeo

Jawelles

Als we hier al foute prijsvermeldingen gaan melden dan blijven we bezig. Het is vaak een bosje bedrijven dat allemaal via dezelfde leverancier bestelt en dus verkeerde prijzen vermeld. Je product wordt niet uitgeleverd. Klaar. Mogen er nu weer alleen echte aanbiedingen gepost worden aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
*knip offtopic. melding bij meldpunt is voldoende*

edit:
en dus ook niet offtopic over doorgaan. vervolgreactie deleted

[ Voor 126% gewijzigd door Rukapul op 22-04-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
10 euro korting op een pizza :P

http://www.pizzastunt.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx! Ik heb me even aangemeld.. Handig om erbij te vermelden is dat het niet alleen voor pizza's is, maar ook voor ander food!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:07
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:33:
Thnx! Ik heb me even aangemeld.. Handig om erbij te vermelden is dat het niet alleen voor pizza's is, maar ook voor ander food!
Niet te dik worden, he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEF ME DIE PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie er nog prima uit! En dat met mijn leeftijd.. :D

ben 18, maargoed :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:09

painkill

Pain(k)(ill)

In overijssel bijna niks te vinden.. Bij mij in de buurt zelfs 0

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hier ook maar aangemeld! Thx voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 15-09 21:28
Thanks! Altijd handig als we een snelle hap nodig hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
painkill schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:11:
In overijssel bijna niks te vinden.. Bij mij in de buurt zelfs 0
Zeeuws-vlaanderen ; 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 14:26
danielkraak schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:42:
Hoe groot zou trouwens de kans zijn dat Centralpoint deze levert: pricewatch: Kingston SSDNow V+ Series V2 SATA2 2.5 128GB?

Sowieso die 80GB versie maar besteld.
Die 80Gb is ook bijna nergens meer te krijgen voor de lage prijs (max 60-65 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezep schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:25:
[...]

Die 80Gb is ook bijna nergens meer te krijgen voor de lage prijs (max 60-65 euro).
Zeg maar rustig: Nergens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
:( Inderdaad. Ik was ook net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:26:
[...]

Zeg maar rustig: Nergens meer.
Ik durf te wedden dat ik een mail ga krijgen dat hij niet meer leverbaar is. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:14:
[...]

Ik ook anders hadden ze hem al moeten hebben verstuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

Zo heel gek is het eigenlijk ook niet.. €55,= voor zo'n oude (niet meer geproduceerde) Kingston (Intel) SSD. Dus om er nu van uit te gaan dat de prijs niet klopt.. kan prima een dump prijs zijn, is maar iets goedkoper dan de goedkoopste SSD's van OCZ.

Een collega van me heeft vorige week die 128GB Kingston SSD gekocht voor €74,= en die is ook geleverd.

[ Voor 51% gewijzigd door Marando op 23-04-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:14:
[...]

Zojuist email ontvangen van Azerty:
Helaas is gebleken dat dit product niet meer leverbaar is, waardoor uw order niet verder verwerkt
kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

En hier ook een email dat die niet meer leverbaar is. Gewoon accepteren en order annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:50
Ik kreeg dezelfde mail van azerty over de 80gb ssd. Denk ook maar gewoon annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merkens11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 15:02
Marando schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:41:
Zo heel gek is het eigenlijk ook niet.. €55,= voor zo'n oude (niet meer geproduceerde) Kingston (Intel) SSD. Dus om er nu van uit te gaan dat de prijs niet klopt.. kan prima een dump prijs zijn, is maar iets goedkoper dan de goedkoopste SSD's van OCZ.

Een collega van me heeft vorige week die 128GB Kingston SSD gekocht voor €74,= en die is ook geleverd.
Kingston 128GB SSDNowV+ voor 69 euro

edit: product is inmiddels niet meer te vinden op de website

[ Voor 5% gewijzigd door merkens11 op 23-04-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Voorraad : Ligt momenteel niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wel een levertijd van 1 tot 4 weken, dus niet 'onbekend'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:19:
Wel een levertijd van 1 tot 4 weken, dus niet 'onbekend'.
Ga je 'm kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Lijkt erop dat 't hem weer niet gaat worden. Je krijgt een lege product pagina nu te zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:33:
Lijkt erop dat 't hem weer niet gaat worden. Je krijgt een lege product pagina nu te zien. :(
Je bent telkens net te laat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Raar, prijs aanpassen en dan niet meer leverbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
abusimbal schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 03:03:
Raar, prijs aanpassen en dan niet meer leverbaar 8)7
Ze passen zich vaak automatisch aan aan de prijs van de leverancier en hierbij gebeuren heel vaak fouten. Het is heel vaak dat een product net 20 euro goedkoper wordt dan normaal en dan is het opeens niet meer leverbaar, omdat het dan toch een foutje was en ze niet willen leveren voor die prijs. Eigenlijk moeten ze wel als er een koopovereenkomst is.

Overigens weet ik niet of die SSD nou een fout was. Het is toch niet heel gek dat SSD's uit 2009 nu gewoon voor minder weggaan. Ik zie nog zat oude series in de pricewatch die evenveel kosten als nieuwe. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takeitnow heeft mijn order ook geannuleerd, gelukkig boden ze me deze aan:
http://www.takeitnow.nl/product/6575343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Nog meer mensen bij Azerty met iDEAL besteld en geannuleerd? Bij mij brengen ze vrolijk 1 euro in mindering, ipv 56,17 gaan ze 55,17 terugbetalen. Om nou te bitchen om 1 euro, maar dit is wel heel makkelijk geld verdienen

slechte review gooi ik er dan wel tegenaan ipv zeiken bij hun om 1 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

SYQ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:48:
Nog meer mensen bij Azerty met iDEAL besteld en geannuleerd? Bij mij brengen ze vrolijk 1 euro in mindering, ipv 56,17 gaan ze 55,17 terugbetalen. Om nou te bitchen om 1 euro, maar dit is wel heel makkelijk geld verdienen

Lijkt me normaal als je bij het bestellen akkoord gegaan bent met 1 euro kosten voor overboeken met IDEAL.

Hoe staat het op je factuur? Laat ze gewoon het totaal bedrag wat op je factuur staat terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lijkt me niet normaal, aangezien die 1 Euro dan zou horen bij de overeenkomst die nu ontbonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aghanim schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:01:
Lijkt me niet normaal, aangezien die 1 Euro dan zou horen bij de overeenkomst die nu ontbonden wordt.
De Ideal betaling is een dienst welke direct wordt geleverd, dan is er geen bedenktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maar toch wel als onderdeel van de totale overeenkomst mag ik hopen? Anders is het lekker geld verdienen voor een webshop door een aantal goedkope onderdelen te verkopen, mensen met IDeal te laten betalen en dan te annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
SYQ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:48:

Voor je een slechte review schrijft, zou ik ff vragen waarom dit is, misschien hebben ze wel een fout gemaakt. Bovendien vind ik het ook nog een verschil als zij annuleren omdat ze niet kunnen leveren, of dat jij van de koop afziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

1. Ik heb nog geen review geplaatst, eerst wacht ik natuurlijk hun reactie af waarom de kosten voor iDEAL niet worden teruggeboekt.
2. Ik heb geannuleerd omdat Azerty mijn bestelling niet kan leveren, ze boden me een OCZ als alternatief die ook nog eens duurder was (dus bijbetalen).
Wolly schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:02:
[...]
De Ideal betaling is een dienst welke direct wordt geleverd, dan is er geen bedenktijd.
Welke natuurlijk geen 1 euro kost voor Azerty en dus feitelijk winst is. Zelfs nietszeggende webshops die een omzet hebben van 0 euro per maand betalen geen 1 euro transactiekosten aan Currence/iDeal

[ Voor 41% gewijzigd door SYQ op 24-04-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantaMuerte
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:57
SYQ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:45:
Welke natuurlijk geen 1 euro kost voor Azerty en dus feitelijk winst is. Zelfs nietszeggende webshops die een omzet hebben van 0 euro per maand betalen geen 1 euro transactiekosten aan Currence/iDeal
Heb dit laatst uit mogen zoeken, het verschilt per bank en abonnement, het varieert tussen de 0,25 en 1,10 euro per transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Op 27/28 april minimaal 10% korting op alle samsung producenten bij de Mediamarkt.

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/diigo/thumbnail_550/4392846_117541267_6778406.jpg?AWSAccessKeyId=0R7FMW7AXRVCYMAPTPR2&Expires=1335272752&Signature=Ig0d8zlJG2rcyIJN6xWxLHarruY%3D
Afbeeldingslocatie: http://www.diigo.com/item/image/2maoo/yw7o?size=o

[ Voor 22% gewijzigd door DancePlaza op 24-04-2012 16:48 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Wolly schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:02:
[...]

Verzendkosten (bij terugsturen wet koop-op-afstand) moeten ook terugbetaald worden, ook al is het product al verzonden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
SYQ schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:45:
1. Ik heb nog geen review geplaatst, eerst wacht ik natuurlijk hun reactie af waarom de kosten voor iDEAL niet worden teruggeboekt.
2. Ik heb geannuleerd omdat Azerty mijn bestelling niet kan leveren, ze boden me een OCZ als alternatief die ook nog eens duurder was (dus bijbetalen).

[...]

Ik krijg gewoon alles terug. Wacht even hun reactie af.
Hierbij heb ik uw order geannuleerd.
Door de annulering ontvangt u een bedrag à € 56,17 retour.
U ontvangt z.s.m. (maximaal 10 werkdagen) een bericht van de administratie over de terugboeking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
http://computer-software....fi-zwart-nieuw-actie.html

Blijkbaar biedt die "winkel" Samsung Galaxy Tab 10.1" tablets voor € 300,- aan op marktplaats. Ik heb zelf al de Wehkamp-tablet, dus ik hoef hem niet. Maar de prijs is toch € 60,- lager dan in de pricewatch (pricewatch: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB Zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:38:
Takeitnow heeft mijn order ook geannuleerd, gelukkig boden ze me deze aan:
http://www.takeitnow.nl/product/6575343
Dus je hebt een 80GB versie van de vorige generatie (SSDNow V) gekocht en ze bieden je nu een 90GB versie van een nieuwere generatie (SSDNow V+) aan zonder dat je hoeft bij te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik moet bijbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Dus dan is de goede aanbieding toch gewoon weg? Ik zou er zelf in ieder geval niet mee akkoord zijn gegaan.

Ik heb zelf ook de 80GB Kingston besteld bij Afuture. Ik heb alleen nog niks van ze gehoord. Ze zullen wel na heel veel dagen in een keer mailen: oh, hij kan niet geleverd worden. |:(

[ Voor 27% gewijzigd door danielkraak op 24-04-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

willy1986 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:22:
[...]

Ik krijg gewoon alles terug. Wacht even hun reactie af.

[...]
loos alarm, hier ook gewoon alles terug zojuist een bevestiging gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:22
De Justeat actie slaat eigenlijk helemaal nergens op. Alle pizza bezorgers hier in de regio gaan pas vanaf 1600 open, dus van 12 tot 16 zit je te wachten? We wilden met z'n allen hier in het VUmc pizza bestellen op de hartbewaking >:) maar dat gaat dus niet door met zo'n tijdstip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MoiZie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:45:
De Justeat actie slaat eigenlijk helemaal nergens op. Alle pizza bezorgers hier in de regio gaan pas vanaf 1600 open, dus van 12 tot 16 zit je te wachten? We wilden met z'n allen hier in het VUmc pizza bestellen op de hartbewaking >:) maar dat gaat dus niet door met zo'n tijdstip..
Hee, jij kunt bestellen. Voor mij moet het 50 km. rijden, een toltunnel door en dan warm afkleveren. Mag je eens 3 maal raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regeneration schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:15:
Als je bij de E 14 voor de i5 2450M (met of zonder HD 7670M) dan lever je dat een minderprijs van 190 euro op. Oftewel effectief 240 euro (zonder HD7670M) en 270 euro korting (met HD7670M). Geen idee uiteraard of Sony hem gaat uitleveren voor die minderprijs.
Ik voorzie een SF run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

:P Goeie tip!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets te vroeg gejuicht. Ik krijg het niet meer voor elkaar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:08
Hier is hij nog wel €473,99, ook na een refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Bij mij ook. Rare Schotten...

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Oftewel effectief 240 euro (zonder HD7670M) en 270 euro korting (met HD7670M)
Beide blijft op 473.99 staan bij mij.

edit:
Nvm, ik snap hem al ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 26-04-2012 10:25 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 14-09 18:03
Ik kan geen HD7670M aankiezen bij de E14???
zodra je de i5 aanklik zakt de prijs inderdaad naar 473.

nvm, nioet goed gelezen :+

[ Voor 23% gewijzigd door thefox154 op 26-04-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Jawel, de 4e optie is er 1 met een 7670M. Zowel de 3e als de 4e optie geven een mooie korting. De prijs blijft ook gelijk bij de optie met videokaart, dus je zou wel gek zijn om het zonder die videokaart te bestellen :+

[ Voor 39% gewijzigd door MoiZie op 26-04-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 14-09 18:03
MoiZie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
Jawel, de 4e optie is er 1 met een 7670M. Zowel de 3e als de 4e optie geven een mooie korting. De prijs blijft ook gelijk bij de optie met videokaart, dus je zou wel gek zijn om het zonder die videokaart te bestellen :+
Ja thanks, ik zag net het verschil pas, niet goed gelezen. Zocht naar een videokaart optie haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
Voor studenten kost de laptop zelfs 440,81 euro en zonder verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heb anders deze 7% bon nog gevonden: http://www.actiecode.nl/acties/actie/sony-vaio-kortingscode
Zie opmerkingen hieronder :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kixtart op 26-04-2012 11:05 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:03
Misschien dat het vandaag wel werkt, maar gisteren kon ik deze niet toevoegen als voucher. De code werd niet als geldig herkend voor het product in mijn mandje.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kan hem hier ook niet toevoegen.

Wel een goede deal. 14" 1600x900 + de specs voor 500 euro.

-edit-

Via Cashback nog eens 2,5% gratis ;) http://www.shopkorting.nl/winkel/Sony

[ Voor 31% gewijzigd door Freakster86 op 26-04-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

yassiro schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:40:
Voor studenten kost de laptop zelfs 440,81 euro en zonder verzendkosten!
Waar is dit te vinden trouwens, voor mensen die dit willen/kunnen proberen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:35
is die viao actie er nog steeds? ik kan heb niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 07:46
davevogel0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:30:
Is er nog steeds hoor. http://www.sony.nl/product/vn-e-series kies die VAIO E 14-serie en kies bij processor en grafische kaart de 4e optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
davevogel0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:30:
Ja, gewoon de eerder geposte instructies volgen...
Dus:
Ga naar http://www.sony.nl/product/vn-e-series
Kies E14
Kies de 4e CPU/GPU optie.
Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Enig idee wat het gewicht van de laptop wordt met deze opties? 2,3 tot 3,5 kg. Nog al verschil :P

En wat is nou je echte (totale) korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
589 Euro voor een 1600x900 i5 500 GB 7200 rpm 8GB RAM laptop met 7 uur batterij... Hm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
hhhmmm, zit ook te twijfelen. Hoe zit het met terug sturen bij sony en verder hoeveel korting hebben we nou eigenlijk? verder hoe lang gaat de batterij mee?(geloof de website niet echt wbt batterij duur)

[ Voor 26% gewijzigd door davevogel0 op 26-04-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig week de Dell XPS 17 (lx02) besteld, voor ruim 700 euro (icm kortingsbonnen). Deze heeft wel toch wel betere specs dan deze.

210-37713 XPS 702x : 2nd generation Intel Core i7-2670QM processor 2.20 GHz with Turbo Boost up
to 3.10 GHz
230-12436 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera +
3D Glasses
370-20115 Memory : 6GB (1X4GB + 1X2GB) 1333MHz DDR3 Dual Channel 1 SR
400-21831 Hard Drive : 750GB Serial ATA (7200RPM) 1 SR
429-15751 Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive including software 1 SR
450-16096 Power Supply : XPS 150W AC Adapter 1 SR
451-11543 Battery : Primary 9-cell 90W/HR LI-ION 1 SR
490-12665 Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 555M Graphics Card - 3D Capable 1 SR
506-10187 TV Tuner : Internal DVB-T TvTuner 1 SR
555-13616 Wireless : Europe Intel Centrino Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card) 1 SR
583-14509 Keyboard : Internal US/International Qwerty Keyboard 1 SR
619-33317 Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium SP1 (64 BIT) 1 SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
maar dat is 17 inch en dit is 14. Kun je dus niet echt vergelijken. 14 is nou eenmaal duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:08
davevogel0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:46:
hhhmmm, zit ook te twijfelen. Hoe zit het met terug sturen bij sony en verder hoeveel korting hebben we nou eigenlijk? verder hoe lang gaat de batterij mee?(geloof de website niet echt wbt batterij duur)
De korting berekenen lijkt me toch niet zo moeilijk?

663,98 + 80 = 743.98 - 473,99 = 269,99 euro korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Oke, maar het ging me meer om de batterijduur, heeft iemand daar een test van icm deze specs kan het zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24

Dutch_Celt

Jollygood

davevogel0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:54:
Oke, maar het ging me meer om de batterijduur, heeft iemand daar een test van icm deze specs kan het zelf niet vinden.
staat toch echt op de site (aan rechter kant, overzicht menu): max. 7 uur

en anders een van de eerste google linkjes voor een globaal idee: klik

[ Voor 24% gewijzigd door Dutch_Celt op 26-04-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:06
davevogel0 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:51:
maar dat is 17 inch en dit is 14. Kun je dus niet echt vergelijken. 14 is nou eenmaal duurder.
waarom is 14" eigenlijk duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
tja, dat zeiden ze ook over mijn hp maar de heeft maar 2,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dutch_Celt schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:56:
[...]

staat toch echt op de site (aan rechter kant, overzicht menu): max. 7 uur
Maar dat gelooft hij nu net niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ik wacht wel op de verdere kortingen van Sandy Bridge... Het kan altijd goedkoper (en het is niet de 2540!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
zessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:58:
[...]

Kleiner scherm = kleinere notebook = "complexer" = duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:37

Nikeo

Jawelles

Iemand ook die Gratis Pizza actie aan het F5'en? :D Nog geen mail! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Hier ook niet :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:17
zessen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:58:
[...]

Omdat alles compacter moet zijn en er zijn minder koeling mogelijkheden dus er moet ook duurder energiezuinig ULV spul in e.d. Daarom zie je ook veel laptops die 5 uur met hun batterij verder kunnen, terwijl 17" 2 uur vaak nog niet haalt.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* gedraag je eens..

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
€15,= voor een Nikon workshop van 3 uur lijkt me niet gek!

Zie http://www.nikon-quick-start.nl/

De prijs van 15 Euro geldt als je in het bezit bent van een D3100, D3200 of D5100. Anders is het 39 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nog steeds geen pizza-code/link ontvangen :(

Je zou toch een mail krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
Freakster86 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:15:
Nog steeds geen pizza-code/link ontvangen :(

Je zou toch een mail krijgen???
Hier ook nog niets!

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* gedraag je eens...

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
_O- Ik wil vanavond gewoon niet koken ;)

-edit-

Iemand de laptop al besteld?

[ Voor 34% gewijzigd door Freakster86 op 26-04-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

HOE lang duurt 't voordat 't 'rond 12u' is :(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just-Eat.nl De mail komt zeker, dus jullie zijn zeker van €10 besteltegoed of in ieder geval 25% korting. Even geduld aub.
Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.

Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.

Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.