Via via kwam ik erachter dat Electronica Gigant met een aantal producten goedkoper was dan de rest, dus dat was mooi. Tevens kon je op een makkelijke manier bestellen. Uit eindelijke ook besteld. Kreeg direct per mail een bevestiging en heb toen gelijk betaald omdat ik zo snel mogelijk m'n producten wilde hebben. Alleen toen werd het stil. Ik had verwacht dat ik een bevestiging zou krijgen hoe lang ik moest wachten. Omdat ik de overige spullen bij andere bedrijven had gebesteld en binnen twee dagen binnen had ben ik gaan bellen. Alleen hier zat de pasen nog tussen. Telefonisch kreeg ik geen contact (wat ook op de site stond). Op emails werd ook niet gereageerd. Toen ben ik gaan googlen. Ik zag alleen maar negatieve verhalen over Electronica Gigant en begon hem te knijpen. Ik was bang dat ik mijn spullen niet meer zou krijgen. Hierna heb ik nog een aantal mails gestuurd en kreeg toen een reactie. De persoon gaf aan dat er één product niet in voorraad was en of hij deze mocht omwisselen voor een ander (iets duurder) product. Ik ben hier meer akkoord gegaan en hoefde ok niets bij te betalen. Binnen een aantal dagen daarna had ik mijn spullen in goede orde binnen.
Als het vaker op die manier gaat zou ik er geen vertrouwen meer in hebben iig.
☻/
/▌
/ \
En waarom post je dat hier en niet bij de Shopreviews
The devil is in the details.
Verwijderd
En waarom alleen hiervoor een acount voor aanmaken....
Toevallig werkzaam bij de ElectronicaGigant ?
Toevallig werkzaam bij de ElectronicaGigant ?
Welkom op GoT.
Sinds kort hebben we het Shopping Forum en is PW alleen nog bedoeld voor feedback. Ik move je topic dus van PW naar SF. Helaas hang ik er ook direct een slotje aan, omdat je dit eenvoudig in de ShopReview kwijt kunt.
Zie Shopping Forum - Handleiding voor een idee wat waar thuishoort
In bovenstaand geval gaat het met name om discussie i.p.v. 'simpele' ervaringen en informatie .
Sinds kort hebben we het Shopping Forum en is PW alleen nog bedoeld voor feedback. Ik move je topic dus van PW naar SF. Helaas hang ik er ook direct een slotje aan, omdat je dit eenvoudig in de ShopReview kwijt kunt.
Zie Shopping Forum - Handleiding voor een idee wat waar thuishoort
[ Voor 24% gewijzigd door Rukapul op 01-04-2008 11:22 ]
Dit topic is gesloten.
![]()