Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[quote]• VGA kabel icm native resolutie 1024x768 (of 720) levert in theorie scherpste beeld op, en is schermvullend. Nadeel is dat je middels software het beeld moet uitrekken naar 16:9. Verschilt ook per file wat de juiste verhouding is.
• VGA 16:9 resolutie laten aansturen, 1368x768 bijv.(1366 is niet mogelijk) Produceert iets minder scherp beeld, maar geen gedoe met juist verhouding. Naar mijn mening de beste optie.
• DVI - HDMI kabel gebruiken, instellen op 1280x720, en overscan uitzetten in tv menu (+ driver timing aanpassen om beeld gecentreerd te krijgen). Ook hierbij moet gescaled worden. Wel geen 'gedoe' met software.
Komt uit het Panasonic Plasma 7, 70 en 700 serie topic.
• VGA 16:9 resolutie laten aansturen, 1368x768 bijv.(1366 is niet mogelijk) Produceert iets minder scherp beeld, maar geen gedoe met juist verhouding. Naar mijn mening de beste optie.
• DVI - HDMI kabel gebruiken, instellen op 1280x720, en overscan uitzetten in tv menu (+ driver timing aanpassen om beeld gecentreerd te krijgen). Ook hierbij moet gescaled worden. Wel geen 'gedoe' met software.
Komt uit het Panasonic Plasma 7, 70 en 700 serie topic.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
DVI naar HDMI...
Beide digitaal en dus het beste zou ik zo zeggen
Edit:
Net te laat
Beide digitaal en dus het beste zou ik zo zeggen
Edit:
Net te laat
[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 31-03-2008 15:52 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Alhoewel het nog van de TV af kan hangen, is in bijna alle gevallen de HDMI kabel de beste keus. Dat is een digitaal signaal, VGA niet.
Gezien het feit dat je TV schijnbaar alleen 1024*768 (geen breedbeeld!) aan kan via VGA, lijkt het me vrijwel zeker dat HDMI de beste keus is.
Gezien het feit dat je TV schijnbaar alleen 1024*768 (geen breedbeeld!) aan kan via VGA, lijkt het me vrijwel zeker dat HDMI de beste keus is.
Maar aangezien zijn TV een resolutie van 1024*768 heeft niet heel onlogischBartS12 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:52: