Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Afgeplitst van Belastingaangifte 2007 - Tips & Trucs

Heb een vraagje voor eigen bedrijven. Ik hoorde net van een collega dat je om de drie maanden je btw teruggaven kunt indienen en terug krijgen. Ik weet niet hoe hij aan deze wijsheid komt, maar op de BD site kan ik er ook niks over vinden en google ook niet. Ik ga er vanuit dat het niet zo is maar wie weet?!

[ Voor 12% gewijzigd door Rukapul op 29-03-2008 21:04 ]

Verwijderd

Dat kan, als je de termijnen aan laat passen. Maar er vanuit gaande dat je winst maakt....ik laat het fijn op de spaarrekening staan a 4.5% :P

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Weet niet waar je nu op zit, maar het is standaard dat je je aangiftes omzetbelasting per 1, 3 of 12 maanden doet, vastgesteld door de belastingdienst op basis van je omzet of in het geval van startende bedrijven de verwachte omzet die je bij je aanmelding omzetbelastingnummer hebt aangegeven. Je kunt deze periode dus niet zelf wijzigen, die kiest de BD voor je.

Verder eensch @ neographikal, de meeste bedrijven dragen in de regel meer BTW dan ze terug kunnen vragen, dus hoe langer je periode is hoe beter je af bent.

Professionele website nodig?