Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Vandaag een hele nieuwe ZEN 4 GB aangeschaft. Het was niet de bedoeling aangezien ik een of ander vaag ding van de Aldi had gekocht welke er de brui aan heeft gegeven... Ik kon een nieuwe krijgen maar mijn vertrouwen in dat apparaat is dusdanig geslonken dat ik besloot een ZEN aan te schaffen...

Volgens het boekje (tenminste voor wie hem leest ;)) moet het simpel zijn...
- installeer software
- sluit apparaat aan...

Voila... Apparaat werkt...

NIET DUS...

Het apparaat doet naar mijn mening alles, echter... Het scherm blijft verlicht en that´s it... Er staat voor de rest niets op het scherm... Met andere woorden het blijft blank... Tijdje gezocht of het aan mij lag of niet... Kan er niets over vinden...

Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben met dit apparaat, en zo ja, wat is de oplossing... Natuurlijk is naar terug naar de winkel gaan één oplossing... Hopelijk zijn er andere oplossingen (zeker omdat het zaterdag na 6 uur is |:( )...

Ik hoor graag van iemand ;)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij het opladen zie je alleen een batterijsymbooltje? Je moet hem aanzetten (aan/uitknop of schuifje) wil je normaal wat zien, zie de manual.

Als dat het niet is, zul je toch wat duidelijker moeten zijn :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie... Ik zie helemaal niets, in welke stand ik hem ook zie... Het display licht wit op en voor de rest zie je niks... Ook geen batterijsymbool....

Help?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:47:
Bedankt voor je reactie... Ik zie helemaal niets, in welke stand ik hem ook zie... Het display licht wit op en voor de rest zie je niks... Ook geen batterijsymbool....

Help?
Wees nu eens duidelijk wat je al geprobeerd hebt. Batterij er al eens uitgehaald (als dat kan)? USB aangesloten, zichtbaar in Mijn Computer, andere PC geprobeerd?

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 29-03-2008 18:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor de onduidelijkheid...

Het is een Creative ZEN 4gb met ingebouwde accu... Volgens instructie geïnstalleerd... Firmwareupgrade gedaan... Is wel zichtbaar in Deze computer, kan ook muziek erop zetten (en video)... Kan na het drukken op een paar knoppen ook wel muziek beluisteren, maar zie helemaal niets behalve backlight... Geen andere PC geprobeerd, ook niet het idee dat het aan mijn PC ligt... En zeker de USB aangesloten ;)... TOMTOM en andere apparaten hebben ook geen probleem met mijn USB... Het enige dat ik me voor kan stellen is dat het apparaat eerst bepaalde tijd opgeladen moet worden voordat het volledig functioneel is, maar aan de andere kant verwacht ik eigenlijk dat er hoe dat ook iets op het apparaat te zien moet zijn...

Maar... Ken je het apparaat? Of het probleem wat ik heb...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hoeft em niet volledig op te laden, dat zou er niks mee te maken moeten hebben. Echter, ik snap het nog niet helemaal. Heb je nu constant een scherm wat verlicht is maar verder niks op te zien is? Of alleen nadat je em aan de pc gehangen hebt? Er is wel eens een probleem geweest dat de speler constant een wit scherm gaf, maar afaik werd dat met een van de laatste firmwares opgelost. Dat is dus bij jou niet het geval, gezien het feit dat je de firmware geupgrade hebt.
Het apparaat kán gewoon stuk zijn. Vooral als het vanaf het begin gewoon niet goed gefunctioneert heeft. Je zult in ieder geval niet de eerste zijn die z'n speler met een wit scherm terugbrengt bij de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik jullie bedanken voor de reacties... Gelukkig (in dat geval wel althans ;)) was het koopzondag... Ik heb hem omgeruild en thuis direct opnieuw geprobeerd... Deze doet het wel!

Mensen, bedankt voor de welgenomen moeite!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mooizo :) Post vooral je ervaringen in [Flash] Het Creative Zen ervaringentopic zodra je er wat mee gespeeld hebt :Y)
Pagina: 1