Toon posts:

Geheugen selectie tool

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik wil mijn Dell Inspiron 5160 uitbreiden van 512 naar 1024 geheugen. Ik weet alleen niet welk
geheugen ik moet hebben en waar ik het kan kopen.
Een vriend vertelde dat hij 6 jaar geleden voor zijn laptop gebruik gemaakt heeft
van een 'geheugen selectie tool' op tweakers.net. Heeft iemand een idee waar ik deze
tool kan vinden, want het lukt mij niet.

alvast bedankt

Verwijderd

Dat was denk ik toen er nog geheugen via Tweakers verkocht werd. Dat gebeurt nu niet meer. De tool zul je dus niet meer op deze site kunnen vinden.

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
je kunt het eens met Everest Home proberen, deze geeft allerlei informatie over je computer weer, ook over het geheugen dat erin zit.

Dan moet je geheugen van hetzelfde type kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door MuisM4t op 29-03-2008 15:40 ]

Verwijderd

Al bij Kinston gekeken voor het juiste type ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 15:46 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Whizzkid92 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:38:
je kunt het eens met Everest Home proberen, deze geeft allerlei informatie over je computer weer, ook over het geheugen dat erin zit.

Dan moet je geheugen van hetzelfde type kopen.
:X dat soort dingen zou ik juist nooit doen. Pak gewoon die dimm en kijk wat voor chips erop zitten. Dat is vele malen betrouwbaarder dan iets wat er uit de SPD wordt geplukt.

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Terw_Dan schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:48:
[...]

:X dat soort dingen zou ik juist nooit doen. Pak gewoon die dimm en kijk wat voor chips erop zitten. Dat is vele malen betrouwbaarder dan iets wat er uit de SPD wordt geplukt.
Hij vroeg om een "geheugen selectie tool". :+

Met Everest en andere diagnostic progs kom je best een eindje hoor, googelen op het model (DELL) computer kan ook.

Bij twijfel moet je idd even de kast in en lezen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT raden we de grijze, licht vettige geheugenselectietool aan die ieder mens vanaf de geboorte meekrijgt. Hij kan geheugen selecteren op basis van veel informatie. Een opzetje lees je o.a. hier:

PMG FAQ

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.