Bestec voeding in Asus kast

Pagina: 1
Acties:

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Ik heb 2 jaar geleden een computer aangeschaft met een Asus TA-58 kast inclusief 350Watt voeding erbij. Nu vind ik het wel eens tijd om te upgraden, dus heb ik de volgende onderdelen besteld:

Moederbord: Gigabyte GA-P35-DS3L
Processor: Intel E2160 1.8Ghz
Geheugen: Corsair TWIN2X2048C4 2x1024MB
Videokaart: HD3850 256MB

350 Watt leek me wel wat krap, maar Asus is een redelijk betrouwbaar merk, dus ik ging er vanuit dat dit wel zou werken. Wat blijkt, ik kom er na 2 jaar achter dat er in mijn Asus kast geen Asus voeding zit, maar een voeding van het merk Bestec.

Ik was niet heel erg verrast dat ik over dit merk weinig kon vinden op Google of op Got, aangezien het niet echt als een A-merk klinkt. Mijn vraag is dus, heeft iemand ervaring met het merk Bestec en zou deze voeding het trekken met mijn nieuwe onderdelen + 2HDs + DVD speler + DVD writer?

specs

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben helemaal niet bekend met het merk Bestec. Persoonlijk denk ik het erg krap gaat worden met je huidige voeding. Wat dat betreft kan je beter Welke voeding heb ik nodig? Deel 19 er naast leggen en testen. Persoonlijk zou ik gewoon een A-merk kopen voor een laag bedrag.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)