Toon posts:

COD4 MP bevriest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een config bestand in mijn main map gezet die automatisch mijn pc stabiel COD4 laat draaien. Toch loopt het spel na enkele mapwissels vast de ene keer na 3 de andere keer na 7 pas. Ik heb een 2,1ghz processor (AMD Athlon 4000+) en een 8500GTS Geforce 512MB. De nieuwste drivers en directx zijn geinstalleerd en ook heb ik voldoende RAM geheugen namelijk 2gb waar kan het probleem zitten?

DVD drive is niet stuk en ik kan het niet vinden iemand?

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 20:32
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:08:
Ik heb een config bestand in mijn main map gezet die automatisch mijn pc stabiel COD4 laat draaien. Toch loopt het spel na enkele mapwissels vast de ene keer na 3 de andere keer na 7 pas. Ik heb een 2,1ghz processor (AMD Athlon 4000+) en een 8500GTS Geforce 512MB. De nieuwste drivers en directx zijn geinstalleerd en ook heb ik voldoende RAM geheugen namelijk 2gb waar kan het probleem zitten?

DVD drive is niet stuk en ik kan het niet vinden iemand?
Wat zijn de temps van je graka? Ik heb namelijk hetzelfde gehad in CoD 4 en dat kwam doordat mij graka ongeveer aan het smelten was ;) Ook kan je misschien nog even de error-logs van je PC bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
Geforce 512mb maar scherm bevriest en kan dus dan alleen rebooten vraag mezelf af hoe ik kan zien of mn HDD niet kapot is maakt veel geluid bij opstarten namelijk ratelen

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:39:
Geforce 512mb maar scherm bevriest en kan dus dan alleen rebooten vraag mezelf af hoe ik kan zien of mn HDD niet kapot is maakt veel geluid bij opstarten namelijk ratelen
Zie OM FAQ / Beleid.

Had je zelf natuurlijk ook uitstekend kunnen (en eigenlijk moeten) vinden overigens.

And I'm the only one and I walk alone.