Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik zag bij bol.com een leuke aanbieding, de Creative Zen 4gb. Ik wil mezelf al erg lang trakteren op een multimedia speler.

Ik heb uiteraard tweakers doorzocht naar de ervaringen op het grote ervaringen topic. En de 2 reviews gelezen. Ik wist niet of ik dit ook bij de ervaringen topic kon plaatsen omdat ik zelf geen ervaring heb met dit apparaatje. Daarnaast natuurlijk op kelkoo etc gekeken. Ik was aardig onder de indruk en ik ben bereid deze te kopen.

Nu is alleen mijn vraag: Kan deze Creative Zen ook .avi afspelen, en ondersteunt het .srt (voor ondertiteling). Ik ben 1x tegengekomen dat deze het ondersteunt, maar verder kwam ik het nergens tegen, dus wilde ik het toch even vragen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Don

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort vragen mogen inderdaad in een eigen topic :)
Een quicksearch op "srt" geeft dit resultaat: Snaketrooper in "[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic" Dat had je dus zelf ook wel kunnen vinden ;)

Wat betreft .avi ondersteuning... de speler ondersteunt Divx/Xvid, en dat wordt (bijna) altijd gecodeerd in de .avi container. Voor wat basisprincipes mbt videocodecs kun je eens hier kijken: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De speler ondersteunt geen .srt ondertitels maar je kan deze wel in je videofile hardcoden. Daar zijn talloze tutorials voor te vinden en werkt perfect :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, dat is eigenlijk dé oplossing om toch ondertitelingen op 99% van de PMD's te krijgen. Voor een tutorial kun je ook in bovengenoemde topic terecht :)

Verwijderd

Topicstarter
Aaah, kijk eens aan! Dan weet ik voldoende. Hartstikke bedankt voor de (enorm) snelle reacties, wens me succes met het apparaatje! :p

Topic kan een slotje krijgen.