Hulde aan Gathering of Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Ik wilde een keer eenmalig uitspreken hoe knap ik het vind wat voor werk hier verricht wordt en hoe ik er iedere keer weer versteld van sta hoeveel kennis zich onder de gebruikers van dit forum eigenlijk bevind. Ik kan hier praten over videokaarten natuurlijk, maar ook over wonen, leven als een abstract begrip, ziektes en rechten. Praten over het beleid, mooie vrouwen, de vakantiefoto's en de camera en zijn instellingen waarmee deze geschoten zijn.

En dit gebeurt allemaal in een soort van GoT chemie waarin alle users een soort van respect en rust tegenover elkaar hebben opgebouwd. Tuurlijk zitten er wat minder rijpe appels tussen, maar deze worden er dan weer uitgepikt door een van de zovele admins die hier rondstruinen op zoek naar die snoodaarden :) ! De professionaliteit van de admins en de lol die ze dan nog hebben in de HK laat zien dat mensen hier heel divers en goed in elkaar zitten. Veel mensen zeggen dan ook vaak tegen mij ... waarom zit je toch zo vaak op dat forum.

Dan zeg ik: 'ik zit niet op een forum, ik zit op GoT!'

_/-\o_ Hulde aan Gathering of Tweakers

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:53
Kijk, dát zijn lovende woorden waar ik me alleen maar kan bij aansluiten.

*O* d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tja, with stupid eigenlijk :)

</slijm> hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

Cyphax

Moderator LNX
Moet je iets gedaan hebben ofzo? :+

Ik ben het er wel nog steeds mee eens overigens. GoT moet wel één van de best georganiseerde fora zijn die er op het internet te vinden zijn.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Nee heb geen sollicitatie naar eenwelke functie dan ook open staan, maar het mag wel eens gezegd worden.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
agreed. Jij zegt wat ik denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Helemaal mee eens, en dat mag best wel eens gezegd worden idd.

GoT, ga zo door! d:)b

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Als je dingen gedaan wil hebben kun je denk ik beter gaan pijpen hoor.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Er vanuit gaand dat de TS een man is denk ik dat de meeste modjes dat als aanranding beschouwen dus of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Boudewijn schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:16:
Als je dingen gedaan wil hebben kun je denk ik beter gaan pijpen hoor.
jij doelt op het topic waarin gezegd werd dat een vrouwelijke guildmember een beurt gegeven had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 10:15
Hmm...
Waarom staat dit dan in LA?? denk dat HK een geschikter plaats is :+

Anyway.. Idd. mee eens. Veel vragen zowel via Google als op GOT ik kom 9 van de 10x op het GOT terecht zelfs met mijn brakke spelling... en tot een oplossing.

Soms uitwijken naar Microsoft KB, of een of andere website.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

een van de zovele admins die hier rondstruinen op zoek naar die snoodaarden :) !
De professionaliteit van de admins en de lol die ze dan nog hebben in de HK laat zien dat mensen hier heel divers en goed in elkaar zitten.
C'est moi :+

[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 26-03-2008 17:31 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

'Tis alleen jammer dat jij an sich niks met GoT te maken hebt :+ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:33
Jippie weer een 'prijs iedereen die iets met tweakers doet' topic. :D
En terecht!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Ja true. Hoewel ze soms wel wat strenger mogen zijn en zelfs dion_b nog wel wat harder mensen met hun neus op de policy's mag laten drukken (zoeken is helaas nog een zeldzaam fenomeen heb ik het idee) vindt ik toch dat het strenge maar toch heel rechtvaardige beleidt zijn vruchten afwerpt.

GoT is een hele mooie KB ondanks sommige mensen in hun blijheid bij het oplossen van het topic de oplossing vergeten te posten :+ :X

Enige wat ik nog mis is een soort topicstart rating, zodat mensen aangemoedigd worden een goede topicstart te maken en daar ook karma voor krijgen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tomino schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:18:
[...]

jij doelt op het topic waarin gezegd werd dat een vrouwelijke guildmember een beurt gegeven had?
offtopic:
Ik zou niet durven :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Mooie vrouwen :9 :*) :D ...?!?!?!, Waar...? :9~

Misschien GoT Dating een idee *;

Afbeeldingslocatie: http://img102.imagevenue.com/img.php?image=50196_tweakers_122_668lo.JPG

[img=http://img102.imagevenue.com/loc668/th_50196_tweakers_122_668lo.JPG]

[ Voor 45% gewijzigd door crack_en_hack op 26-03-2008 17:55 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Sebazzz schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:
Ja true. Hoewel ze soms wel wat strenger mogen zijn en zelfs dion_b nog wel wat harder mensen met hun neus op de policy's mag laten drukken (zoeken is helaas nog een zeldzaam fenomeen heb ik het idee) vindt ik toch dat het strenge maar toch heel rechtvaardige beleidt zijn vruchten afwerpt.

GoT is een hele mooie KB ondanks sommige mensen in hun blijheid bij het oplossen van het topic de oplossing vergeten te posten :+ :X

Enige wat ik nog mis is een soort topicstart rating, zodat mensen aangemoedigd worden een goede topicstart te maken en daar ook karma voor krijgen.
Het niveau van GoT holt idd achteruit, en ik vind best dat er wat harder gemodt mag worden. Sommige topics zijn idd om te janken.

Die startpost-rating is wel gaaf ja :). Maar hoe doe je dat dan met geripte startposts? (van die topics die al 10x gecloned zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:20
En we zijn nog eens groot ook : http://www.big-boards.com/highlight/239/
Ik vind dit ook een super forum itt andere fora waar mensen te lui zijn om eens te zoeken etc.
Nu nog een next gen look...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 13:03
dammit, we moeten meer posten :P

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb niet even iets om toe te voegen aan de OP, sluit ik me volledig bij aan.

Maar wat Sebazzz zegt, en ook wordt ondersteund door Boudewijn, mag er wel een stuk strakker gemodereerd worden.

Dat iemand nieuw is, is niet erg, maar t.net heeft toch een vrij goede naam, en het lijkt er toch een beetje op dat er mensen van plekken worden verwezen waar ze er niet alles van af weten (waar dus in staat, ik ben hier naar verwezen door website-X), die dan denken dat er hier een helpdesk is.

Het comunity gevoel komt denk ik daar toch een klein beetje meer in gevaar. Ik kan we behoorlijk ergeren aan het TVP-syndroom wat vanaf Fok afkomstig is. Laat dat niveau van Fok, ook lekker op Fok.

Er zijn soms wel zware discussies, waar toch op een prima niveau gevoerd worden. Dat kan je op de meeste fora wel vergeten.

GoT is toch wel een behoorlijk hobby geworden moet ik zeggen.

Wat mij betreft mag iedereen wel een pluim krijgen Want een forum, met enkel adjes kom je er ook niet. Het zijn ook de gebruikers die hier aan meewerken.

Misschien een verkapt topic-title-jacking actie, maar er mag best staan: Hulde aan GoT & users

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Tsja, ik heb ook ergens wel slechte topics en misschien jaag je mensen weg bij harder optreden. Deze users kunnen ook een aanwinst worden. Soms is het btw ook leuk om een user even de goede weg op te kicken en ze je erg dankbaar zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

GoT is toch wel een behoorlijk hobby geworden moet ik zeggen.
idd, een vaste stek.

Wat het modereren betreft: het is denk ik een dun lijntje wanneer een nieuweling een vraag stelt die ogenschijnlijk van een te laag niveau is. Men kent soms de categorie-term niet en kan dus geen oplossing vinden zelfs al zou men de search willen gebruiken. Het enige wat imo strakker kan is het User-gedrag. En dus niet in foute topics gaan reageren maar meteen reporten. Hoe sneller dat gaat hoe beter.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jogai schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:56:
En we zijn nog eens groot ook : http://www.big-boards.com/highlight/239/
Ik vind dit ook een super forum itt andere fora waar mensen te lui zijn om eens te zoeken etc.
Nu nog een next gen look...
Volgens mij hebben we een paar jaar geleden nog op plek 8 gestaan :D

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is dat ik het topic nu pas zie, anders had ik er meteen een slotje op geknald :(

Slijmjurken :( :r

Seriously: thanks! :>
Hier word ik wel een beetje warm van binnen van en dan weet ik weer waar ik het voor doe :> O+
aangenomen dat die veer in de aarsch ook op mij slaat :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Oh, wat betreft het strenger modereren: ik denk dat ik voor de meeste mods spreek als ik zeg dat het soms lastig is om mensen niet 'weg te jagen' door (te) streng te modden maar er ook geen 'FOK!' van te laten worden hier door teveel te gedogen. Zo is er in ieder (sub)forum zelfs een verschil in strenger/milder beleid (denk aan HK/Devschuur contrast :P ) en denk ik toch wel in 1 van de strengere fora te mogen modereren >:)
De kracht van GoT zit 'm IMHO in de relaxte ontspannen sfeer zonder alles maar te verzieken en met een serieuze kant waar best wel eens gelachen mag worden. Maar niet nu :(
Aan het werk lapzwanzen! >:) Ga topics openen! Ga replyen! Ga wat nuttigs doen!

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 26-03-2008 23:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Qemu staat alweer druk een illegaal XP'tje te installeren op de dichtgetimmerde laptop van de baas, dus wees niet bang dat er niets gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

RobIII schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:22:
Oh, wat betreft het strenger modereren: ik denk dat ik voor de meeste mods spreek als ik zeg dat het soms lastig is om mensen niet 'weg te jagen' door (te) streng te modden maar er ook geen 'FOK!' van te laten worden hier door teveel te gedogen. Zo is er in ieder (sub)forum zelfs een verschil in strenger/milder beleid (denk aan HK/Devschuur contrast :P ) en denk ik toch wel in 1 van de strengere fora te mogen modereren >:)
De kracht van GoT zit 'm IMHO in de relaxte ontspannen sfeer zonder alles maar te verzieken en met een serieuze kant waar best wel eens gelachen mag worden. Maar niet nu :(
Hear, hear... mag ik dan bij deze een voortreffelijk voorbeeld geven van het "netjes" afserveren van een topic, hulde voor F_J_K _/-\o_

Vooral de smiley/commentaar op het eind gaf mij een "warm" gevoel.

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

GetaGrip schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:44:
[...]

Hear, hear... mag ik dan bij deze een voortreffelijk voorbeeld geven van het "netjes" afserveren van een topic, hulde voor F_J_K _/-\o_

F_J_K is dan ook een ontzettend lieve admin O+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Heb eigenlijks niks toe te voegen behalve dat ik het ermee eens ben dat GoT echt een fijn plekje op het grootte internet is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

pasta schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:51:
Wie is dat? J_F_K? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:51:
[...]

Duidelijk een lieve admin :P

Ontopic: Modjes hier doen het zeker goed :D Houden het nivo beetje hoog, zo dat het niet zoon kleuter forum word als FOK! ;(
Ga vooral zo door ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:09:
Houden het nivo beetje hoog, zo dat het niet zoon kleuter forum word als FOK! ;(
Fok is gewoon een heule grote HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Oh jee, weer een asskisstopic :+

GoT is behoorlijk verslavend en men is best goed voor elkaar. Ik weet dat ik hier hele fijne uurtjes heb doorgebracht en voorlopig nog zal doen ook ;)

offtopic:
en ja F_J_K is lief... zelfs ooit een topic voor aangemaakt :D

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dit..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Hoewle ik niet veel post lees ik veel op GoT en dit is zoals eerder gezegd is inderdaad het meest georganiseerde en gestructureerde forum dat ik ken. Hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:39
Wat? dat niet iedereen tegen de schenen van de crew probeert te schoppen en overal op zit te zeiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Wel, ik zeg toch ook even: "Respect!" :D

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ze staan wel grappig zo onder elkaar, dit topic en dat censuur topic...En ik ben het echt eens met deze:

De crew doet het prima hier! d:)b

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Prrrr O+

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:10:
[...]

Fok is gewoon een heule grote HK
LoL, Als De HK zo als Fok! was, dan had het helemaal vol moeten staan met dit ;( smily en natuurlijk paar 100.000 keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:46:
[...]

LoL, Als De HK zo als Fok! was, dan had het helemaal vol moeten staan met dit ;( smily en natuurlijk paar 100.000 keer :P
tvp

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

* F_J_K aait de tweakers die het echte werk doen; namelijk de topics vullen met zinnige dingen :*
GetaGrip schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:44:
O+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

Sebazzz schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:
(zoeken is helaas nog een zeldzaam fenomeen heb ik het idee)
Ik vind dat de zoekfunctie eens nagekeken moet worden. Ik wil niet zeggen dat hij waardeloos is, maar heel goed werkt ie ook niet ;)

Verder ben ik het eens met de TS, GoT is inmiddels een hobby waar meer uurtjes in zijn gaan zitten dan ik eigenlijk zou willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

RobIII schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:20:
Het is dat ik het topic nu pas zie, anders had ik er meteen een slotje op geknald :(

Slijmjurken :( :r

Seriously: thanks! :>
Hier word ik wel een beetje warm van binnen van en dan weet ik weer waar ik het voor doe :> O+
aangenomen dat die veer in de aarsch ook op mij slaat :P
warm van binnen :? Je bent toch niet weer aan 't plassen in je broek he? >:) :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkapt-kijk-mij-slijmen-bij-modjes-topic ^^
BtM909 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:07:
[...]

warm van binnen :? Je bent toch niet weer aan 't plassen in je broek he? >:) :+
Weet niet hoe jij zijkt hoor, Maar bij mij gaat het juist naar buiten. Krijg ik het van binnen niet veel warmer van hoor 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:09:

Weet niet hoe jij zijkt hoor, Maar bij mij gaat het juist naar buiten. Krijg ik het van binnen niet veel warmer van hoor 8)7
Hou voortaan je broek maar aan, voel je hoe warm 't wordt van binnen :P

Maar 't gaat even af van 't onderwerp waaruit blijkt dat wij roeleren :D *O*

[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 28-03-2008 10:27 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:24:
[...]

Hou voortaan je broek maar aan, voel je hoe warm 't wordt van binnen :P

Maar 't gaat even af van 't onderwerp waaruit blijkt dat wij roeleren :D *O*
Afbeeldingslocatie: http://i172.photobucket.com/albums/w32/waltbriski/wally/You_rock__you_rule_by_I_know_my_abc.jpg

Zo beter O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Inderdaad zeer goed gestructureerd forum hier. Moet toegeven dat ik in geval van problemen eerst kom zoeken op GoT alvorens Google aan de tand te voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Leuk om te zien dat de admins ook nog leven :P
Er komen steeds meer nieuwe forums bij op GoT.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Drugz are bad, m'kay?

:+

Van de fora die ik ken is dit toch wel één van de beter geregelden. Ook hier is niet alles koek en ei maar dat vind je overal wel. Een perfect forum bestaat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Blacksnak schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:
Inderdaad zeer goed gestructureerd forum hier. Moet toegeven dat ik in geval van problemen eerst kom zoeken op GoT alvorens Google aan de tand te voelen :)
Kijk, en dát is nou juist de verkeerde volgorde :z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Tomino schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:46:
[...]

Kijk, en dát is nou juist de verkeerde volgorde :z :+
Nee hoor, ik benadruk zoeken, niet een topic openen :)

Da's dan weer voor na het Googlen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
UTFS, Dit topic is al 1000x voorbijgekomen :+

Ik sluit me hier helemaal bij aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 13:02

dread

Sluwe vlaming

RobIII schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:22:
Zoals het goede voorbeeld geven en geen twee replies na elkaar geven maar de edit knop gebruiken, Rob III! Net zoals bij het afscheid van KAj waar de foto's niet geresized zijn.

nuttig genoeg ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Pagina: 1