Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 11:42
Heeft er iemand enig idee waar je deze zou kunnen kopen? Na weken zoeken & review lezen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt welke media streamer ik in huis wil halen. Spijtiggenoeg vind ik nergens een shop binnen EU die hem verkoopt.

IStar mini nmt Official site
Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15
Ik heb 'm net een paar dagen binnen (meegenomen door een kennis vanuit de USA). Super ding. Ik moet alleen m'n netwerk upgraden want 1080p streamen gaat niet zo lekker met m'n Safeway 100 mbps switch.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon rechtstreeks bestellen bij hun, er is geen enkele andere winkel die hem verkoopt divxplayer.nl wilde er wel een hoop inkopen maar kregen geen reactie van Istar daarop. Dit heb ik ergens gelezen op het mpcclub forum. Zelf is de mijne onderweg ben benieuwd wordt mijn eerste netwerk speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Popcornhour is hetzelfde, slechts andere huizing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
Niet helemaal.. De Istar is leverbaar met HDMI 1.3, heeft optisch i.p.v. coaxial digital out, heeft een VGA-poort i.p.v. component, heeft geen plek voor een interne HD, maar een externe SATA + power aansluiting en heeft een (optionele) interne fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 13:36
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:21:
Gewoon rechtstreeks bestellen bij hun, er is geen enkele andere winkel die hem verkoopt divxplayer.nl wilde er wel een hoop inkopen maar kregen geen reactie van Istar daarop. Dit heb ik ergens gelezen op het mpcclub forum. Zelf is de mijne onderweg ben benieuwd wordt mijn eerste netwerk speler.
Wat betaal je als je 'm via de site koopt? Ik neem aan dat daar nog import belasting enzo bij komt? Ik ben net als de TS me al een tijdje aan het inlezen en denk er nu hard over om de volgende setup aan te schaffen:

- IStar mini streaming speler
- Synology DS-107+ 128 NAS (750GB)
- Losse DVD speler (zit nu in een oudere mediapc die ik vervang door deze setup)

Wil eigenlijk een winkel hebben die het allemaal tegelijk kan leveren, maar die bestaat niet voor zover ik heb kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kosten:

Istar mini 1.3 : +- 170 euro (hangt van de koers af)
Bezorging via TNT en kosten douane : 75 euro :(
Totaal ongeveer 245 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren ontvangen en mijn kosten waren:

Istar mini 1.3: 170 euro
Bezorging via TNT en kosten douane 48,86 euro

Totaal dus zeg 220 euro.

Het ligt er dus net aan hoe goed de douane doet tellen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Probeer het eens hier Networked Media Tank - deel 2 ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Pagina: 1