Thanks... Het is wel "slechts" een Wallpaper voor een MacBook scherm dwz 1280x800...Als jenem groter wilt laat me even weten dan pas ik 'm aan. Originele psd-bestand is wat te groot voor upload...Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:26:
[...]
vette wallpaper! kan je die misschien uploaden voor me?
de CM1 is toch wel de mooiste speaker die bestaatga dr misschien zelf ook 2 halen
KLIK
Beetje laat maar ik zou heel graag dat mail icoontje willen hebben.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:31:
Megan Fox
[afbeelding]
Menubar: Adium (met iChat icoontje), Dropbox, Quicksilver, CoverSutra, Twiterrific, iStat menu's (Ethernet en CPU), Wifi en Bluetooth.
Dock: Finder, iCal, Mail, Safari, Firefox 3 RC1, Adium, iTunes, VLC, Textmate en Photoshop
B&W!! Aaaight!
(Heb zelf 2x old skool B&W DM100i)
Mooie wallpeeper, zou je die ook kunnen delen plz ?
In de topicstart en de topicwaarschuwing staat dat de link naar de achtergrond meteen bijgevoegd moet worden. Daar zullen we vanaf nu dan ook beter op letten.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Het is dat ik meestal flink moet zoeken voordat ik wallpapers terug vind, dat is zoveel werk voor een quick snapshot.

Verwijderd
Hey dat programma/venster geval links boven met je contact personen vind ik wel mooi.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:52:
...afbeelding...
Hoe kan ik dat ook krijgen?
Send me your gameboys
Mwa, is het niet een beter idee om er dan een gewoonte van te maken zowel je achtergrond als een screenshot van je desktop online te zetten? Hoef je ook niet te zoeken waar ie oorspronkelijk vandaan komt..MickyHendrix schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:43:
Hier is mijn wallpaper
Het is dat ik meestal flink moet zoeken voordat ik wallpapers terug vind, dat is zoveel werk voor een quick snapshot.![]()
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Graag![b]MacCookie schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:41:
Wallpaper heb ik zelf geschoten @ Empire State, NY. Als je hem wil vraag maar.
Verwijderd
Wallpaper Empire State
Heb de originele maar gegeven, wel wat moeten resizen. Dan kan je er lekker zelf nog wat aan prutsen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 15:05 ]
Jongen, lees nu eens de notice van Hoedje en de warning onderaan het topic:Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:00:
[...]
Wallpaper Empire State
Heb de originele maar gegeven, wel wat moeten resizen. Dan kan je er lekker zelf nog wat aan prutsen.
Het lijkt me toch niet moeilijk om aan die regels te voldoen?Hoedje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:14:
[mbr]Het patroon in dit topic lijkt te zijn. Persoon A post z'n achtergrond. Persoon B vraagt waar de achtergrond te vinden is. Persoon A geeft een linkje naar de achtergrond. Het is een kleine moeite om die link meteen in je post te zetten.
In de topicstart en de topicwaarschuwing staat dat de link naar de achtergrond meteen bijgevoegd moet worden. Daar zullen we vanaf nu dan ook beter op letten.[/]
PhD i.o.
Heb je hem ook in 1920x***?Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:00:
[...]
Wallpaper Empire State
Het is al het origineel, dan kun je hem toch prima zelf vergroten. Misschien heb ik het verkeerd gelezen
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 27-06-2008 08:21 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ici.
[/quote]
en je wallpaper?
[ Voor 1% gewijzigd door Ra5a op 26-06-2008 23:20 . Reden: woeps :) ]
Imperfectionist.

Icons top right (vlnr):
caffeine en adium, de rest zijn standaard icons
dock icons (vlnr):
finder, settings, timemachine, safari, firefox3, mail, adium, burn, unison, itunes, photoshop, downloads stack, trashcan
Voor de liefhebbers nog een 1920x1200 versie van de wallpaper:
klik hier
Deze dame is Hayden Panettiere
Iig coole wallie, heb hem gelijk "gestolen" van je
Stiekem wel een beetjeCerandoX.nl schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:23:
Sexy looks, je kijkt zeker ook uit naar Heroes seizoen 3? 22 September! Of ben je gek op die cheerleader film waarin ze speelde.....zag ik een tijdje geleden op tv
Iig coole wallie, heb hem gelijk "gestolen" van je
@bas2k: thanks voor de wallpaper link, vind die ook zeer aantrekkelijk!
Ik ben wel geïnteresseerd overigens, gewoon een onwijs lekkere dame, die mag ik wel zien als ik naar m'n lege bureaublad kijk!
aangezien ik 2 tellen na mijn vorige post al bedacht dat er wel interesse zou zijn:
klikkerdeklik voor de zip (5.1MB/9wallpapers)
[ Voor 3% gewijzigd door steffex op 27-06-2008 00:51 ]
Verwijderd
Dude! Die background is echt té vet!Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:41:
De mijne weer:
[afbeelding]
Wallpaper heb ik zelf geschoten @ Empire State, NY. Als je hem wil vraag maar.
Verwijderd
Heb je ook hd-scherm?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:03:
Mijn net 1 dag oude MBPtje:
[afbeelding]
Klik voor fullsize, wallpaper hier.
Verwijderd
Hoe bedoel je?
Die wallpaper is 2272x1704, das meer dan HD toch?
Gemaakt met mijn oude IXUS, die had niet zoveel megapixels.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 16:48 ]
Zie de topicwaarschuwing:Armo schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:37:
[...]
Origineel wat ? Wat bedoel je precies en waarom is mijn post verwijderd ?
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond
The devil is in the details.
Die is echt te stoerVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:34:
Laat ik ook eens mijn (net opgeruimde) bureaublad tonen:
[afbeelding]
Achtergrond: Artis de Partis
Verwijderd
Ik bedoel: heb je 1920 x 1200 als resolutie op je MBP?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:47:
[...]
Hoe bedoel je?
Die wallpaper is 2272x1704, das meer dan HD toch?
Gemaakt met mijn oude IXUS, die had niet zoveel megapixels.
Toffe uitsnede van je wallpaper!
Toch grappig dat je vaak ziet dat Mac gebruikers daar ook nog aandacht aan besteden
[ Voor 28% gewijzigd door SiliconError op 28-06-2008 10:17 ]
Oh dat Adium icoontje is echt geweldigVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:03:
[afbeelding]
Verwijderd
Nah, tis een 15.4 inch, dus 1440x900..Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:44:
[...]
Ik bedoel: heb je 1920 x 1200 als resolutie op je MBP?
Van adiumxtras.com:Repsaj_Nav schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:53:
[...]
Oh dat Adium icoontje is echt geweldigWaar heb je die vandaan?
http://www.adiumxtras.com/index.php?a=xtras&xtra_id=93
Dan toch eerder Skatergirl of Sk8er GirlVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:39:
skattergirl!
Verwijderd

http://img371.imageshack.us/img371/2310/afbeelding1mm7.png
screen van m'n nieuwe 20" imac.
wallpaper is een bewerkte foto van mezelf.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 11:03 ]
Op die woon toren recht voor je Heb ik gestaanVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:03:
[afbeelding]
Geweldig apartementen complex.. De huur prijs was ook 8000 Dollar permaand
A Soldiers manual and a pair of boots.
Dat is de Pidgin setlh-Online.nl schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:09:
Zou je me kunnen vertellen welke Adium status-icon set je gebruikt? Ziet er erg goed uit
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
http://i30.tinypic.com/t8262u.png (256)
http://i29.tinypic.com/f36veo.png (128)
[ Voor 16% gewijzigd door filenox op 03-07-2008 23:46 ]
Ik heb hem wel even horizontaal geflipt, zodat hij goed uitkwam met mijn dock op rechts!

Klikken voor groter!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Wallpaper en happy mac icoon:
Levitation Design
Custom leopard folders:
Agua icons
Ik heb er even een linkje van gemaakt, graag resizen naar max. 600 pixels en dan linken naar het origineel
[ Voor 19% gewijzigd door een moderator op 04-07-2008 11:03 ]
Verwijderd

Klik voor groter.
De dock is vrijeenvoudig, heb alleen een spacer toegevoegd tussen wat systeemprogramma's en m'n favoriete progjes. In de balk draait respectievelijk aLunch, Growl, Simplify Media, Timemachine, etc.
Wallpaper
Waarom maak je zo weinig gebruik van je dock?Fake schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:07:
http://img.bipolarjunction.com/screendump.png
Wallpaper en happy mac icoon:
Levitation Design
Custom leopard folders:
Agua icons
[mbr]Ik heb er even een linkje van gemaakt, graag resizen naar max. 600 pixels en dan linken naar het origineel.[/]
Quicksilver hmmkay ?Good Fella schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:57:
[...]
Waarom maak je zo weinig gebruik van je dock?
Deze plek is te koop.
A I see now, for my eyes are opened!

[ Voor 10% gewijzigd door Kaspers op 06-07-2008 17:11 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit is toch het grote Apple Screenshot Topic? Ik hoef 99% van die achtergronden niet, en als ik ze wel wil kan je ze vaak googlen. En nu kunnen we geen screenshots meer zien omdat er altijd wel iemand (1 op 50?) graag de achtergrond wil?Daedalus schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:20:
[mbr]Ik heb weer een aantal screenshots moeten trashen, omdat een link naar de bureaubladachtergrond ontbrak. Als je een screenshot wilt plaatsen, is het een kleine moeite om daarbij ook de achtergrond te uploaden.[/]
Ik snap dat het leuk is als iemand de achtergrond erbij post, maar dit is toch niet het grote "deel je wallpaper topic"?
0.0
anders lees je de topic waarschuwing:cornelixnootje1 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:30:
[...]
Dit is toch het grote Apple Screenshot Topic? Ik hoef 99% van die achtergronden niet, en als ik ze wel wil kan je ze vaak googlen. En nu kunnen we geen screenshots meer zien omdat er altijd wel iemand (1 op 50?) graag de achtergrond wil?
Ik snap dat het leuk is als iemand de achtergrond erbij post, maar dit is toch niet het grote "deel je wallpaper topic"?
Anders is dit gewoon een opsomtopic met screenshotjes, zo hebben mensen er nog iets aan.• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
En als je het er niet mee eens bent blijf je toch lekker weg. Best simpel
Als je het ergens niet mee eens bent, dan kun je beter direct contact opnemen of posten in het feedback topic. Dan wordt het topic verder niet vervuild.cornelixnootje1 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:30:
[...]
Dit is toch het grote Apple Screenshot Topic? Ik hoef 99% van die achtergronden niet, en als ik ze wel wil kan je ze vaak googlen. En nu kunnen we geen screenshots meer zien omdat er altijd wel iemand (1 op 50?) graag de achtergrond wil?
Het kan best zijn dat jij de achtergronden niet wilt, maar er post inderdaad altijd wel iemand met de vraag waar de achtergrond gevonden kan worden. De meeste mensen hebben nog niet de tijdmachine om de Google zoekmachine uit 2015 te gebruiken, waarbij je feilloos het origineel kunt zoeken door een (willekeurig) plaatje in te geven, en vragen dat dus om het origineel in dit draadje
Verwijderd

Wallpaper heb ik zelf geschoten. De plaats zul je wel herkennen.
Hehe nu moet ik telkens al mijn zelfgeschoten muurpapiertjes gaan uploaden.

Verwijderd

Belachelijk klikbaar!
Album illustratie is Cover Stream
Muurpapier zit standaard in Mac OS X Leopard onder planten
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 11:19 ]
Wallpaper is al een aantal jaar oud, de maker heeft de link offline gehaald en heeft liever niet dat deze opnieuw online wordt gezet. Dock staat een paar blz terug.
Heerlijke wallpaper. Heb hem nu ook gepiktltriples schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:21:
[afbeelding]
Wallpaper: Mint in Turquoise van mandolux
Ja, mandolux heeft hele mooie wallpapersltriples schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:21:
[afbeelding]
Wallpaper: Mint in Turquoise van mandolux
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
[ Voor 11% gewijzigd door jellyshock op 11-07-2008 21:22 ]
aAarGhh
Wallpaper
@MickyHendrix: met welk programma snij je hem zo mooi uit?
[ Voor 21% gewijzigd door Repsaj_Nav op 11-07-2008 22:39 ]
Vol:

Leeg:

U ziet:
Textmate (Super editor
Terminal
Adium
Wallpaper komt van Interfacelift: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1609
[ Voor 9% gewijzigd door dev10 op 13-07-2008 12:22 . Reden: Links gefixed ]
Hoe maken jullie die effecten?!MickyHendrix schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:48:
[afbeelding]
Wallpaper is al een aantal jaar oud, de maker heeft de link offline gehaald en heeft liever niet dat deze opnieuw online wordt gezet. Dock staat een paar blz terug.

Desktop van mijn Macbook.. vrij clean en standaard, doc met de meestgebruikte programmas (zie nu dat Coversutra er ook in staat, is niet nodig, gelijk maar er uit gegooid).
Wallpaper heb ik geloof ik hier ergens vandaan geplukt
[mbr]Geef dan meteen een linkje zoals in topicstart, topicwaarschuwing en de verschillende modbreaks staat...[/]
[Edit]
Sry...
T kostte wat moeite maar ik heb de artist weer gevonden die de foto gemaakt heeft:
http://d-y.deviantart.com/art/Utopia-60348043
[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 18-07-2008 18:40 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
You and I have memories longer than the road ahead
Q schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:12:
[afbeelding]
Rechts zie je X Resource Graph. Links zie je van alles wat. Desktop is hier te vinden. Is geschoten met 5D in New-York. Resized naar 1900x1200
Ah, vanaf Top Of The Rock (Rockefeller Center)
PSN: Sluuz
Sluuz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:02:
[...]
offtopic:
Ah, vanaf Top Of The Rock (Rockefeller Center)
Klopt
Battle.net: NagaByrd#2844
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.