1000 maal dank.Arne schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:20:
@Niek1616: v.l.n.r.: Adium, CoverSutra, QuickSilver, bluetooth, WiFi, batterij, uur, Spotlight.
@MacCookie: Ik vind het inderdaad ook een erg toffe mod. Je vindt hem in dit pak: klik.

In actie: Darwine
- IE4OSX
- WINAMP
(IE4OSX zit in een niet standaard bottle)
Kijk bij Onmisbare tools
[ Voor 3% gewijzigd door g4wx3 op 13-06-2008 23:57 ]
Hmm Nice!
Welke skin voor Adium is dat?
The horror!g4wx3 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:56:
[afbeelding]
In actie: Darwine
- IE4OSX
- WINAMP
(IE4OSX zit in een niet standaard bottle)
Kijk bij Onmisbare tools
Jammer dat zo'n Wine-IE toch in weergave nog verschilt van een nativeversie. Anders had ik 'm ook wel voor testdoeleinden willen gebruiken.
Wauw!
Waar heb je je Finder-, Prullenbak- en HDD-icoontje vandaan?
En wil je je wallpaper delen?
Zoekt en gij zult vinden...
[ Voor 17% gewijzigd door Repsaj_Nav op 14-06-2008 21:37 . Reden: Wallpaper zelf al gevonden :-) ]
Hier een screenshotje van mijn iMac:
http://i206.photobucket.c...23/endee87/screenshot.jpg
Jammergenoeg resized Photobucket alles naar 1024 pixels, maar het origineel is dus 1920 x 1200 pixels...
Jammergenoeg resized Photobucket alles naar 1024 pixels, maar het origineel is dus 1920 x 1200 pixels...
Het is onwijs makkelijk zelf te maken denk ik, maar zou je die willen delen
Verwijderd
Heb hem inderdaad zelf gemaaktosc4r schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:00:
[...]
Het is onwijs makkelijk zelf te maken denk ik, maar zou je die willen delen? (Heb je hem toevallig op 1920x1200?)
En nee ik heb hem niet toevallig op 1920x1200 dus heb hem even opnieuw voor je gemaakt:
Klikje!
@ARMO
Wat is me dat, rechts heb je grote iconen (vista
) en links onder heb je precies nog iets?

Tip: Voor iemand die gewoon een egale achtergrond wilt:
Maak een klein doorzichtig png/gif bestand maken, dat als bureaublad instellen, centreren, en je kunt vrij je kleur kiezen.
Apple zou dit toch makkelijker moeten maken, standaard kun je slecht kiezen uit 5-6 kleuren FOEI.
Ooit ben ergens een ingewikkelde HowTo tegengekomen om je background zwart te maken.
Hoewel het niet moeiljk is op mijn manier, voor een echte leek moet het zonder tweak.
Wat is me dat, rechts heb je grote iconen (vista

Tip: Voor iemand die gewoon een egale achtergrond wilt:
Maak een klein doorzichtig png/gif bestand maken, dat als bureaublad instellen, centreren, en je kunt vrij je kleur kiezen.
Apple zou dit toch makkelijker moeten maken, standaard kun je slecht kiezen uit 5-6 kleuren FOEI.
Ooit ben ergens een ingewikkelde HowTo tegengekomen om je background zwart te maken.
Hoewel het niet moeiljk is op mijn manier, voor een echte leek moet het zonder tweak.
[ Voor 69% gewijzigd door g4wx3 op 16-06-2008 01:35 ]
welk font heb je daarvoor gebruikt?Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:56:
[...]
Heb hem inderdaad zelf gemaakt
En nee ik heb hem niet toevallig op 1920x1200 dus heb hem even opnieuw voor je gemaakt:
Klikje!
Thanks! Dacht inderdaad al dat het Helvetica was, maar ik vond hem zo dunVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:19:
[...]
Helvetica Neue UltraLight, zit standaard op de Mac.
Verwijderd
Bedankt voor de Wauw! hehehe.Repsaj_Nav schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:35:
[...]
Wauw!
Waar heb je je Finder-, Prullenbak- en HDD-icoontje vandaan?
En wil je je wallpaper delen?
Zoekt en gij zult vinden...
Icons zijn aangepast met Candybar, en icon packs van Loui Mantieu (moet je even in het osx customization topic kijken)
Wallpaper heb je al gevonden zie ik
IN CIRCLES

Bij interesse te downloaden via : Desktopography.
Helaas alleen in 1280x1024 te verkrijgen.

Bij interesse te downloaden via : Desktopography.
Helaas alleen in 1280x1024 te verkrijgen.
:: Second Place Is First Place Loser ::
Zou ik een link naar je wallpaper mogen?
Verwijderd
Hier een screenie hoe mijn mac zijn muur-papier er uit ziet

Denk dat de apps wel verder bekend zijn. Waarschijnlijk zullen er vast wel personen zijn die deze foto niet de "beste" vind. Alleen voor mij is het meer waard, namelijk 2 droomauto's van mij en het zit er dik in dat ik er nog één ga kopen in de toekomst

Denk dat de apps wel verder bekend zijn. Waarschijnlijk zullen er vast wel personen zijn die deze foto niet de "beste" vind. Alleen voor mij is het meer waard, namelijk 2 droomauto's van mij en het zit er dik in dat ik er nog één ga kopen in de toekomst
Lekker de wallpaper neerzetten die je zelf mooi vindt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:33:
Hier een screenie hoe mijn mac zijn muur-papier er uit ziet
[afbeelding]
Het is wel interessant om te zien hoe sommige mensen speciale "wallpapergeschikte wallpapers" gebruiken en anderen de vaak wat chaotischere "persoonlijke wallpapers".
http://xs128.xs.to/xs128/08252/picture_1242.png
wallpaper van interfacelift
Maak aub een thumbnail en link dan naar de grote versie.
wallpaper van interfacelift
Maak aub een thumbnail en link dan naar de grote versie.
[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 18-06-2008 17:20 ]

klik voor groot
Nog niet veel bijzonders dus, want ik heb m'n Macbook pas sinds kort
edit: ik zie nu dat het een beetje lijkt alsof ze op m'n dock steunt met haar elleboog
[ Voor 17% gewijzigd door _Christiaan_ op 20-06-2008 11:05 ]
NOSIG
SaURoN schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:31:
Zo desktopje van mijn eerste macHeb hem net 2 dagen, dus zoveel is er nog niet te zien
offtopic:
Het is ook niet de bedoeling dat het een bende wordt
.
Het is ook niet de bedoeling dat het een bende wordt
Mooie wallpaper waar komt die vandaan als ik vragen mag?SaURoN schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:31:
[afbeelding]
Zo desktopje van mijn eerste macHeb hem net 2 dagen, dus zoveel is er nog niet te zien
Je hebt het wel tegen een windows gebruiker heKaspers schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:32:
[...]
offtopic:
Het is ook niet de bedoeling dat het een bende wordt.
www.interfacelift.comRed schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:39:
[...]
Mooie wallpaper waar komt die vandaan als ik vragen mag?
staat op de 1e pagina
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1597
Verwijderd
Ik had het verkeerde gequote!* myReactBekijk myReact van eNDee87
* galleryBekijk de gallery van eNDee87
Reg. datum: 10 juni 2008
Hier een screenshotje van mijn iMac:
Waar kan ik die achtergrond vinden?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 15:55 ]
Welk dock is dat? Ziet er strak uit!Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 02:22:
[afbeelding]
De apps sla ik dit keer even over want die zijn vast wel bekend
De wallpaper komt van interfacelift, maar ik heb zo helaas geen linkje bij de hand.
Verwijderd
Vette background, heb je m in het groot voor mij?! Ik ben een echte Illy freak!iworx schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:51:
Schaamteloze crosspost van het HK topic
[afbeelding]
Groter
Background op Flickr.
Verwijderd
Dank je! Dit is volgens mij het "New Dock Obsidian" dock, maar met de spacer (?) van de "Niqu Dock". Weet 't niet meer precies want ik heb gewoon elementen uit verschillende docks op een hoopje gegooid
Ja ik zou 'm ook wel graag willenVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:33:
[...]
Vette background, heb je m in het groot voor mij?! Ik ben een echte Illy freak!

Waar heb je die desktop vandaan als ik vragen mag?SaURoN schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:31:
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Thanks, ik zal eens even gaan spelen thuisVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:40:
[...]
Dank je! Dit is volgens mij het "New Dock Obsidian" dock, maar met de spacer (?) van de "Niqu Dock". Weet 't niet meer precies want ik heb gewoon elementen uit verschillende docks op een hoopje gegooid
http://mikelcroft.deviant...Esque-Widescreen-83460923mindcrash schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:22:
[...]
Waar heb je die desktop vandaan als ik vragen mag?
Zie mijn post een paar berichtjes terugmindcrash schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:22:
[...]
Waar heb je die desktop vandaan als ik vragen mag?
Wat een dikke eend johFileNox schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:22:
Clean and Simple, as it should be
[afbeelding]
klikbaar
Wallpaper staat op m'n blog.
If it aint fixed, it's broken.
Een scherm van 1024px × 768px?
Ben blij da'k breedbeeld heb (1200x800)
Dit lijkt me toch te klein om aangenaam te kunnen werken?
1200x800 wind ik al nipt, ik heb dus ook nog 3spaces in gesteld, en mijn dock klein gemaakt, een rechts aan de zijkant geduwd.
1200x800 wind ik al nipt, ik heb dus ook nog 3spaces in gesteld, en mijn dock klein gemaakt, een rechts aan de zijkant geduwd.
HMm het is niet Niqu Dock (Die heeft namelijk geen spacerVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:40:
[...]
Het is ook niet aangenaam, ik ben nu aan het sparen voor een 20"-scherm (16jr)g4wx3 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:38:
Een scherm van 1024px × 768px?
Want dit oud 17" scherm kan - in OS X
Verwijderd
http://xs228.xs.to/xs228/08255/afbeelding_2317.png
Je mag een thumbnail maken en dan linken naar het origineel.
Je mag een thumbnail maken en dan linken naar het origineel.
[ Voor 40% gewijzigd door een moderator op 21-06-2008 18:05 ]
Wel handig zo'n wallpaper voor als je weleens vergeet te eten.
cornelixnootje1 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:08:
[...]
Wel handig zo'n wallpaper voor als je weleens vergeet te eten.

en dan is de foto nog uitgerekt ook...
[ Voor 9% gewijzigd door Evil Hobbit op 21-06-2008 16:22 ]
1. Vette Wallpaper!Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:36:
[afbeelding]
(klikbaar)
Meest gebruikte apps staan in m'n dock. Aan de rechterkant van het dock een paar games;
In The Groove, Jets'n'Guns, Quake III Arena en Warcraft III.
2. Hoe krijg je je Adium zo? Vind dat een erg vette UI! Is dat een skin die je ergens kan krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door Jo-re-mi op 23-06-2008 12:34 ]
Gewoon wat rond spelen met de instellingen (tip: zet opacity op 0%J0sTJos schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:29:
[...]
1. Vette Wallpaper!
2. Hoe krijg je je Adium zo? Vind dat een erg vette UI! Is dat een skin die je ergens kan krijgen?
Zou je hem online kunnen zetten?Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:23:
[afbeelding]
Mijn pas aangeschafte MacBook.
En een linkje naar de grotere afbeelding. Foto is zelf genomen in Nieuw-Zeeland. Als mensen die zouden willen kan ik die ook wel even online zetten. Zwart wit zoals hij nu gedeeltelijk is, of de originele.
ind het namelijk een erg mooie foto!
Verwijderd
http://student.cmd.hro.nl/0799224/Afbeelding%202.jpg
Je mag thumbnails maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel.
beide zijn eigen creaties
Je mag thumbnails maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel.
[ Voor 41% gewijzigd door een moderator op 23-06-2008 19:45 ]
You've got mail!!! Tering.. 446 stuks maar liefst!Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:26:
[mbr]Je mag thumbnails maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel.[/]
En wat voor progs zijn die vierkantjes met die letters erin (Br Sd Id etc.)? (Misschien hele domme vraag, want zie ze bij wel meer screenshots, maar weet echt niet waar dat van is
Waarschijnlijk markeert ie nooit alles als gelezenJ0sTJos schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:42:
[...]
You've got mail!!! Tering.. 446 stuks maar liefst!
Programma's uit de Adobe Suite.J0sTJos schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:42:
En wat voor progs zijn die vierkantjes met die letters erin (Br Sd Id etc.)? (Misschien hele domme vraag, want zie ze bij wel meer screenshots, maar weet echt niet waar dat van is..)
Hee, cmd studentVerwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:26:
[mbr]Je mag thumbnails maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel.[/]

En waarom staat er 2x Firefox in je dock, naast elkaar ?
Je hebt vast ook al die Adobe programma's gekocht, is het niet ?
[ Voor 7% gewijzigd door Shrien op 24-06-2008 01:05 ]
Verwijderd
i've got mail idd (staan 3 mailaccounts maar aan) maar ze hebben de vreemde eigenschap zichzelf te vermenigvuldigen.... (en ben gewoon te lui om alles van mn school te verwijderen, wie weet heb ik het ooit nodig:))
firefox 3 is btje buggy soms op tiger drom 2X ffx:p
(en wie op CMD heeft er ooit iets origineel qua software gekocht vertel dat mij eens??
)
icoontjes zijn idd adobe suite(van L naar R) Bridge, Soundbooth, Indesign, After effects, Premiere, Illustrator, Photoshop, Flash, Dreamwevert
firefox 3 is btje buggy soms op tiger drom 2X ffx:p
(en wie op CMD heeft er ooit iets origineel qua software gekocht vertel dat mij eens??
icoontjes zijn idd adobe suite(van L naar R) Bridge, Soundbooth, Indesign, After effects, Premiere, Illustrator, Photoshop, Flash, Dreamwevert
Nice paperGood Fella schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:21:
[afbeelding]
Wallpaper: Avril Lavigne - Mark Lidell 09
Dock: Finder // Mail // Safari // iTunes // iPhoto // TimeMachine // Colloqoy // Adium // Photoshop // Dreamweaver // iCal // System Preferences // Applications stack // Series stack // Trash
Menu: Adium // Alarm Clock // TimeMachine // Spaces // Volume
hm

(is die hier trouwens niet recent gepost?)
Is handig, voor als je (nogmaals) vergeten bent te eten!
Mooi. Maar vind je die iconen/dock zo groot echt handig? neemt zoveel beeld in beslag.
Thanks... Homemade wallpapercornelixnootje1 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:28:
[...]
Mooi. Maar vind je die iconen/dock zo groot echt handig? neemt zoveel beeld in beslag.
Maar idd de dock is groot, maar als ik deze verklein dan kan ik niet alles programmavensters zo aanpassen dat ze als het ware fullscreen zijn tot aan het dock.... Dit geld bv. voor Apertue maar ook bij Safari...
Iemand anders ook met dit "probleem"? Oplossing...?
Default theme, eigen gefotografeerde achtergrond.
Van links naar rechts:
Finder / iCal / Dashboard / Mail / Adium / Skype / Firefox / xChat (irc) / NetNewsWire / Adobe Lightroom / Vmware Fusion / iTunes / Stickies / Vlc player / Transmission
Van links naar rechts:
Finder / iCal / Dashboard / Mail / Adium / Skype / Firefox / xChat (irc) / NetNewsWire / Adobe Lightroom / Vmware Fusion / iTunes / Stickies / Vlc player / Transmission

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
heb je misschien een linkje naar je wallpaper?Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:36:
[afbeelding]
(klikbaar)
Meest gebruikte apps staan in m'n dock. Aan de rechterkant van het dock een paar games;
In The Groove, Jets'n'Guns, Quake III Arena en Warcraft III.
As finishing touch, god created the dutch.
Ben zelf blij dat ik klaar ben met mijn CMD studie.Shrien schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:05:
[...]
Hee, cmd student..die plastic-wrap gebruikt
.
En waarom staat er 2x Firefox in je dock, naast elkaar ?
Je hebt vast ook al die Adobe programma's gekocht, is het niet ?
@ Djedditt: Nice wall. Staat denk op Interfacelift oid, maar eens opzoeken.
Oh oh Mr. B, oh oh!
http://www.joran.org/desk.png
Dit is de mijne:
Dock:
Finder - Safari - Firefox - Thunderbird - iTunes - Adium - Terminal - Photo booth - Systeemvoorkeuren - Xampp - Parallels - Remote desktop - Word - Excel - Conceptdraw (visio) - Eclipse - Filezilla
edit: snellere host voor plaatje
Dit is de mijne:
Dock:
Finder - Safari - Firefox - Thunderbird - iTunes - Adium - Terminal - Photo booth - Systeemvoorkeuren - Xampp - Parallels - Remote desktop - Word - Excel - Conceptdraw (visio) - Eclipse - Filezilla
[ Voor 26% gewijzigd door Joran op 25-06-2008 13:29 ]
Send me your gameboys
Verwijderd
vette wallpaper! kan je die misschien uploaden voor me?
de CM1 is toch wel de mooiste speaker die bestaat
Nog zo iemand met een dock die het hele scherm in neemt. Ziet er mooi uit, maar is het echt handig?jorann schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:10:
http://www.joran.org/desk.png
Dit is de mijne:
Dock:
Ja, ik vind van wel, alle programma's die ik vaak gebruik in 1 klik te pakken. Ik heb ook nog ingesteld staan dat mijn middelste muisknop zorgt dat het bureaublad wordt weergegeven. Ik ben erg tevreden!cornelixnootje1 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:48:
[...]
Nog zo iemand met een dock die het hele scherm in neemt. Ziet er mooi uit, maar is het echt handig?
Send me your gameboys
Verwijderd
Oops, was vergeten dat ik 'm hier al gepost had. Foutje!cornelixnootje1 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:19:
[...]
Is handig, voor als je (nogmaals) vergeten bent te eten!

Verwijderd
klikdamastx schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:45:
[...]
heb je misschien een linkje naar je wallpaper?
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.