Jongens, deze getallen zijn zo onwaarschijnlijk dat het als grap bedoeld moet zijn. Laten we er dan gewoon om lachen. Ik vind het mooi gedaan, heb het zelf met een echte bench van SiSoft S vergeleken, petje af.
Verwijderd
Ach joh wat jammer zeg. Zullen we er gewoon over ophouden. Die jonguh is gewoon zo'n gozer die denkt dat ie DIE HARD is zoals die achterlijke mongool uit sneek met zun mooie nepvirus. Prutser! 
Gewoon over normale topics hebben nu!
Gewoon over normale topics hebben nu!
ok, maar kijk daar ne keer naar, wel ingelogd zijn bij 3d mark
http://www.madonion.com/compare.shtml?1002593
pentium 3 2127 mhz.
http://www.madonion.com/compare.shtml?1002593
pentium 3 2127 mhz.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
ff een ander vraagje waar haal je dat wcpuid progje vandaan??
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Als ik ga rekenen, komt er het volgende uit:
283,49 * 6,5 = 1842,685
WCPUID geeft aan: 1842,66
Kan simpelweg niet
283,49 * 6,5 = 1842,685
WCPUID geeft aan: 1842,66
Kan simpelweg niet
Eej FantaBoy, als ik jou was zou ik die mensen van Intel snel bellen en je (Prut)Pc verkopen als demonstratiemodel voor de volgende persconferentie van Intel! 
Echt, volgens mij ben je zo dom dat je ipv aan je duim, een je eigen pielemuis zit te zuigen voor inspiratie! Neem je pilletje, ga slapen en val ons niet meer langer lastig.
Echt, volgens mij ben je zo dom dat je ipv aan je duim, een je eigen pielemuis zit te zuigen voor inspiratie! Neem je pilletje, ga slapen en val ons niet meer langer lastig.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Check dit eens:
http://www.geocities.com/r00tie/messagehistory.jpg
Haha... als jullie het onderste deel ook willen moet je maar ff ICQ'en
[Edit]
ff een linkje van gemaakt ipv [img ] anders was de layout zwaar fucked up, maar hier staan EINDELIJK ze system specs. nadat hij tig keer van onderwerp veranderde nadat ik om de specs. vroeg, maar ik kijk zo ff alle pagina's door, en er zijn meerdere argumenten:
- MHz klopt niet, moet ander decimaal zijn
- Je kan niet alleen de Interne bus opkrikken zonder dat je PCI kaarten meegaan (Kan je devider op 1/4 zetten, maar 280/4 = 70 en PCI is normaal 33 MHz)
- Het is een Intel
en nog eens een P3 650
Dus hij zal ook wel niet meer durven posten @ GoT want op icq blaft 'ie me ook steeds af als ik hem weer eens uitlach
Maar ja... ik ben wel nieuwsgierig wat er gebeurd als er een GoT'er naar ze huis zou gaan om te checken, best wel koele actie
Maar ik hou deze topic in de gaten, 'k vind hem nl. wel interessant
Haha... als jullie het onderste deel ook willen moet je maar ff ICQ'en
[Edit]
ff een linkje van gemaakt ipv [img ] anders was de layout zwaar fucked up, maar hier staan EINDELIJK ze system specs. nadat hij tig keer van onderwerp veranderde nadat ik om de specs. vroeg, maar ik kijk zo ff alle pagina's door, en er zijn meerdere argumenten:
- MHz klopt niet, moet ander decimaal zijn
- Je kan niet alleen de Interne bus opkrikken zonder dat je PCI kaarten meegaan (Kan je devider op 1/4 zetten, maar 280/4 = 70 en PCI is normaal 33 MHz)
- Het is een Intel
Dus hij zal ook wel niet meer durven posten @ GoT want op icq blaft 'ie me ook steeds af als ik hem weer eens uitlach
Maar ja... ik ben wel nieuwsgierig wat er gebeurd als er een GoT'er naar ze huis zou gaan om te checken, best wel koele actie
Maar ik hou deze topic in de gaten, 'k vind hem nl. wel interessant
Verwijderd
Och och jonguhs die idioot is niet de enige die kan fotosoepen! Sjees dat kan toch iedereen. Binnen 5 minuutjes gepiept! 
Voorbeeldje van mijn "SUPERCOMPUTER" whaha

ff allemaal LACHUH! whahaha
Voorbeeldje van mijn "SUPERCOMPUTER" whaha

ff allemaal LACHUH! whahaha
Verwijderd
Op zaterdag 17 februari 2001 15:05 schreef SaURoN het volgende:
[..]
GoTcha ! HL HAALT MAXIMAAL 99.9 FPS, De fps shit kan geen 3 digits aan !
http://www.h-oda.comOp zondag 18 februari 2001 01:14 schreef ReseTTim het volgende:
ff een ander vraagje waar haal je dat wcpuid progje vandaan??
Nogmaals: ik ken die gast. Het eerste weekend van maart zie ik hem weer op een LAN en dan mag 'ie alles eens gaan bewijzen. Maar dat zal natuurlijk niet lukken, want een FSB van 283 mhz is gewoon onmogelijk. Dan frituur je ongeveer alle onderdelen in je PC...
Verwijderd
Als iedereen nu een beetje engels zou kunnen dan was het al lang duidelijk geweest dat het nep was.
Het woordje Hoax (zo heet het plaatje toch?)
betekent dat het zo nep is las de nete!!!
maar goed
maar goed
Brian: Lees me posts daar heb ik het ook al 10x gezegd
Dat plaatje zal wel gerenamed zijn he!Op zondag 18 februari 2001 16:59 schreef (roh)violator het volgende:
Als iedereen nu een beetje engels zou kunnen dan was het al lang duidelijk geweest dat het nep was.
maar goed
[offtopic:]R00tie hoe kom je aan die statbar onder in beeld?? Misschien wel domme vraag maar heb het nog nooit gezien.....Op zondag 18 februari 2001 13:20 schreef r00tie het volgende:
Check dit eens:
[/offtopic]
Verwijderd
Heeft ie niet een Dual processor kijk maar eens rechts boven bij processor #1 meestal als je er maar 1 hebt kan je is die niet selecteerbaar >:)!!!
(
(
Dacht ik ook eerst. MAar heb nu dat proggie gedownload. En bij mij kan je hem ook aanklikken: 'processor #1' maaar dan staat er geen proc 2.Op zondag 18 februari 2001 17:25 schreef grazymossel het volgende:
Heeft ie niet een Dual processor kijk maar eens rechts boven bij processor #1 meestal als je er maar 1 hebt kan je is die niet selecteerbaar >:)!!!
(
Maar ik ben nu bezig met photosjoppe om effen een
AMD Duron, socket a, 650@1999 temaken.:9
Zo moeilijk is dat niet. Maar die Sisoft sandra is knapper gedaan!
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Van Mr. B de VB scripter van GoT er is ergens een draadje bezig met de nieuwste versie, moet je ff searchen....Op zondag 18 februari 2001 17:10 schreef Allardie het volgende:
[..]
[offtopic:]R00tie hoe kom je aan die statbar onder in beeld?? Misschien wel domme vraag maar heb het nog nooit gezien.....
[/offtopic]
Heel relaxed appje....
r00tie, natuurlijk is gewoon nepperij. Maar op die LAN kan ik die gast tenminste ter verantwoording roepen!
Eigenlijk zouden Stoute Usertjes aan een schandpaal gehangen moeten worden op een HEEL groot plein en da met ze allen ouwe pc onderdelen op ze gooien
Waarschijnlijk heeft íe gewoon een heel brak mobo, die gewoon verkeerde waardes aangeeft.
Er was toch ook ooit een gast die via ...-redirecting ook 500 FPS haalde, misschien heeft hij ook wel zoiets gevonden en mislijdt hij de benchmarks...
Er was toch ook ooit een gast die via ...-redirecting ook 500 FPS haalde, misschien heeft hij ook wel zoiets gevonden en mislijdt hij de benchmarks...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Mijn fotosjop kunsten, een Duron @ 90002 MHz
Verwijderd
Arrdig Vaaaaag zeg Geen idee zal het zeker een gekke Japanner wezen of zo? maar een P3 650 haal je uiterlijk8 a 900Mhz als je het goed doet, maar 1843 Mhz is wel erg hoog voor een 100Mhz Bus systeem, dus ik vind het maar vreemde praat. Het kan ook een nieuweling wezen in de PC wereld die gewoon iedereen denkt voor de gek te houden.Op zaterdag 17 februari 2001 14:30 schreef Majestic het volgende:
Okay, ik heb een zinloze discussie met iemand via ICQ die beweert dat ie z'n 650 op 1843 mhz heeft gekregen. Nu weet ik gewoon zeker dat dit fotoshop werk is. Maar om even mijn gelijk te halen, zeg even wat je ervan denkt.
Verwijderd
Cut the Bloody Crap you little Bull Shitter!!!!!!!!!!!! de Voodoo2 gaat niet verder dan 60Frames per Second wwwwwwwhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaOp zaterdag 17 februari 2001 14:39 schreef Joboskrillo het volgende:
By THE WAY hij is 78Graden maar draai stabiel Bij Q3 haal ik zo'n 130Fps en bij Counter-Strike haal ik het maximaalen van 100 met een V2:9
dit is echt een raar verhaal van je zeg!!! AIE AIE AIE AIE AIE!!!!!|:(
1843, WTF. Dn moet je echt koelen voor het vaderland, waar heb je die koeling vadaan????
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hee Raren een V2 is een Voodoo2 een een Z200 is een Viper II!!!!!!!!!! SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haaaaaa hahahahaaha EAT THIS YOU BASTERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op zaterdag 17 februari 2001 15:20 schreef Joboskrillo het volgende:
Lozers het is geen Voodoo 2 maar een Viper 2
^
/ \
|
|
GOED GEZEGD!!!!!!!!!!!!!
/ \
|
|
GOED GEZEGD!!!!!!!!!!!!!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
dit topic gaat nergens meer over..!
laat nou maar iemand langskomen met een foto-toestel.. want niemand gelooft hem hier...
laat nou maar iemand langskomen met een foto-toestel.. want niemand gelooft hem hier...
Verwijderd
btw! hij zegt dat hij de bios niet meer nkan komen omdat dat tesnel gaat.
maar dan kan ie ook niet lezen hoeveel mhz hij is (dat staat er ook) dus dan haalt ie het uit een progiie en dan zal die wel gaar zijn ofzo dat proggie dan h`e
maar dan kan ie ook niet lezen hoeveel mhz hij is (dat staat er ook) dus dan haalt ie het uit een progiie en dan zal die wel gaar zijn ofzo dat proggie dan h`e
Te snel, de bios, volgensmij is dat de grootste bullshit die er is. Dat gaat toch altijd even snel? Niet dan? Maakt bij mij niet uit, wat ik ook doe de bios duurt een eeuwigheid(je).
I, for one, like Roman numerals
een amd 1,6 ghz is wel mogelijk op zich
zie deze link maar een 1,2@1,6 ghz
www.amdmb.com/vb/showthread.php?threadid=25186
zie deze link maar een 1,2@1,6 ghz
www.amdmb.com/vb/showthread.php?threadid=25186
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Mijn bios scherm kan ik ook amper lezen omdat t zo snel gaat maar gelukkig kan je dan op de pause/break knop drukken...
tiepvaut
tiepvaut
Verwijderd
Tja bedankt!!! Peter de Waal Doet het Anaal!!!!!!LOLOLOp zondag 18 februari 2001 22:17 schreef MGSNK het volgende:
^
/ \
|
|
GOED GEZEGD!!!!!!!!!!!!!
Ik heb wat nieuwe dimmen gekocht, ik heb nu ff zwaar veel intern geheugen !! 
Hier, kijk maar, ik heb er een screenshot van !!

En sommige mensen maar klagen dat Win 98 SE niet met meer dan 256 Mb werkt..

Verwijderd
doe mij ff een moederboord dat op fsb 283 kan draaien. dan wil ik er wel 10!!
en ook nog 2keer zoveel presteren als een p4 1,5 ghz? HOHOHO..
en ook nog 2keer zoveel presteren als een p4 1,5 ghz? HOHOHO..
Wat dacht je van de L2 cache (op volle kloksnelheid...)
Iemand die WEL zijn moederbord kan versolderen zodat ie een PIII 650 op 1.8 GHz trekt maar niet weet welk type moederbord het is.
...need I say more...
(Klein klein kleutertje wat doe je in mijn GoT...)
Iemand die WEL zijn moederbord kan versolderen zodat ie een PIII 650 op 1.8 GHz trekt maar niet weet welk type moederbord het is.
...need I say more...
(Klein klein kleutertje wat doe je in mijn GoT...)
de betaler vervuilt
Gaat hij nu ook elk kwartier nieuwe onderdelen halen omdat ze steeds doorbranden?
Alles in je pc wordt gesloopt man met zo'n hoge bus. Wat een bullshit
Alles in je pc wordt gesloopt man met zo'n hoge bus. Wat een bullshit
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
GOED IDEE!!! maar wel een foto toestel met een Beschermings Lens LOLOLOp zondag 18 februari 2001 22:21 schreef freakyfrank het volgende:
dit topic gaat nergens meer over..!
Verwijderd
Hooooo HOOOOOO Hoooo Volgens mij is dit een HOAX, onder Twandeborstels.BV staat iets met "OEM" en dat is volgens mij weg gewist op een ander manier Kijk maar es goed|:(Op maandag 19 februari 2001 01:38 schreef Toewan het volgende:
Ik heb wat nieuwe dimmen gekocht, ik heb nu ff zwaar veel intern geheugen !!
[afbeelding]
Uhmmmm, sorry, dat kan ie wel...HL kan gewoon 100.0 fps weergeven in netgraph... dat doet ie bij mij ook.....Op zaterdag 17 februari 2001 15:05 schreef SaURoN het volgende:
[..]
GoTcha ! HL HAALT MAXIMAAL 99.9 FPS, De fps shit kan geen 3 digits aan !
Verwijderd
Ik heb geen zin om deze hele draad te lezen, maar hebben jullie er al aan gedacht om dit plaatje te emailen naar die gast van www.h-oda.com hij kijkt wel ff of die hexa code onderaan het plaatje echt is.
Ik wil wel eens ff een fototje zien van de bios post !
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Lijkt me duidelijk:
DIT IS CRAP EN HET IS TIJD VOOR EEN SLOTJE EN DIE KNEUS MAG VAN MIJN PART GEBAND WORDEN VOOR EEN JAAR!
SLOTJE!
DIT IS CRAP EN HET IS TIJD VOOR EEN SLOTJE EN DIE KNEUS MAG VAN MIJN PART GEBAND WORDEN VOOR EEN JAAR!
SLOTJE!
Verwijderd
En dan zeuren dat ik op het werk niets te lezen heb, ik dacht laat ik eens iets echt grappigs lezen vandaag, kom ik uit op deze topic, wat een giller!
Ps, Waarom doen mensen dit toch, ze weten gewoon dat ze niet gelijk kunnen krijgen, of willen ze dat misschien omdat ze thuis met een p1-90mhz zitten ofzo (nooffence voor p90 users
) ??!!??
Ps, Waarom doen mensen dit toch, ze weten gewoon dat ze niet gelijk kunnen krijgen, of willen ze dat misschien omdat ze thuis met een p1-90mhz zitten ofzo (nooffence voor p90 users
Verwijderd
Zo loopt die P3 van Jou wel stabiel op 1084 MHz? Dat heb je wel mooi gedaan eigenlijk!! Buitengewoon!!!Heel mooi ja, maar ik ben wel met je eens ja, van die Peter DE Waal hoor je zeker niets meer van !!Op maandag 19 februari 2001 15:02 schreef gve het volgende:
Lijkt me duidelijk:
SLOTJE!
Ik ben met je eens SLOTJE!!!!!!!!!!!!
Oke.. ter informatie (niet dat ik de poster geloof ofzo):
een bus boven de 250mhz KAN. Er zijn wazige japanners geweest die gewoon een mobo-mod hebben gedaan. Andere PLL-clock erop solderen en voila je bus loopt boven de 250 zonder dat de rest van je systeem er last van heeft.
Verder is er een mogelijkheid om ALLE benchmarks voor de gek te houden: de counterstrike speedcheat.
Ik heb wcpuid shots gezien van een PIII op 10ghz!!. echt waar. geen photosoep, maar echte waarden. Het schijnt dat deze cheat je hele systeeemtiming overhoop gooit, waardoor de meeste benchmarkproggies raar gaan doen.
een bus boven de 250mhz KAN. Er zijn wazige japanners geweest die gewoon een mobo-mod hebben gedaan. Andere PLL-clock erop solderen en voila je bus loopt boven de 250 zonder dat de rest van je systeem er last van heeft.
Verder is er een mogelijkheid om ALLE benchmarks voor de gek te houden: de counterstrike speedcheat.
Ik heb wcpuid shots gezien van een PIII op 10ghz!!. echt waar. geen photosoep, maar echte waarden. Het schijnt dat deze cheat je hele systeeemtiming overhoop gooit, waardoor de meeste benchmarkproggies raar gaan doen.
Verwijderd
Maar ja 10 Ghz is wel erg veel hoor, Silicon Graphics heeft Processors net op de 12 Ghz en is wel te begrijpen maar een Intel Pentium III op 10 Ghz gaat wel erg ver, niet waar, kijk als er een krack bestaat om het benchmark programma's standard instellingen te veranderen , dan kan er wel 37Ghz uit komen.Op maandag 19 februari 2001 15:43 schreef Danfoss het volgende:
Oke.. ter informatie (niet dat ik de poster geloof ofzo):
Verwijderd
Overklokken? helemaal niet nodig! harstikke ouderwets! door een simpele registry-tweak kan je gewoon je CPU('s) 2x zo hard laten werken, op dezelfde kloksnelheid! zie dit:

(de NT task manager is er niet op berekend, daarom ook dit vervormde beeld.)
wil je dit ook bereiken? start dan regedit.exe en delete de HKEY_LOCAL_MACHINE/HARDWARE/RESOURCEMAP entries! door het schrappen van deze nutteloze registry-vervuilende entries gaat je systeem 2x zo snel!!!

(de NT task manager is er niet op berekend, daarom ook dit vervormde beeld.)
wil je dit ook bereiken? start dan regedit.exe en delete de HKEY_LOCAL_MACHINE/HARDWARE/RESOURCEMAP entries! door het schrappen van deze nutteloze registry-vervuilende entries gaat je systeem 2x zo snel!!!
Quote:
Joboskrillo
Geplaatst door Joboskrillo - maandag 19 februari 2001 16:03
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een progje dat je mobo kan identiviseren en opwelke site je moet zoeken
email ff
het is iniedergeval van het merk PC100
( ikheb het Dual Mobo M750 )
\Quote
Dit heeft ie zelf gepost... Dual Mobo (Misschien worden daar de gegevens zo raar door)
Joboskrillo
Geplaatst door Joboskrillo - maandag 19 februari 2001 16:03
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een progje dat je mobo kan identiviseren en opwelke site je moet zoeken
email ff
het is iniedergeval van het merk PC100
( ikheb het Dual Mobo M750 )
\Quote
Dit heeft ie zelf gepost... Dual Mobo (Misschien worden daar de gegevens zo raar door)
CHECK DAN MIJN PLAATJE als jullie willen weten welk mobo het is!
Die messagehistory van icq, hij zegt een Soltek maar welke weet 'ie niet.......
Die messagehistory van icq, hij zegt een Soltek maar welke weet 'ie niet.......
Ik zie dat mijn topic een beetje uit de hand is gelopen.
Laat ik even voorop stellen dat ik dit topic ben gestart om deze 'Prof. Botje' ongelijk te geven. Ik had nl. een verwoede discussie via ICQ met hem. Ik WIST dat ie ongelijk had, maar wou toch even meer meningen. Dat dit inmiddels 150 + postings heeft opgeleverd wist ik ook niet van te voren.
Wat mij betreft is deze topic genoeg uitgemolken dus een slotje is op zijn plaats.
Laat ik even voorop stellen dat ik dit topic ben gestart om deze 'Prof. Botje' ongelijk te geven. Ik had nl. een verwoede discussie via ICQ met hem. Ik WIST dat ie ongelijk had, maar wou toch even meer meningen. Dat dit inmiddels 150 + postings heeft opgeleverd wist ik ook niet van te voren.
Wat mij betreft is deze topic genoeg uitgemolken dus een slotje is op zijn plaats.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Dit topic is gesloten.
![]()