Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Hier dan...
(gebruik de [ img ] http : //leden.tref.nl/~brminnee/hoax.jpg [ /img ] tags...maar dan zonder spaties)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Verwijderd
het verhaal wordt steeds sterker.
Verwijderd
dan moet ik dat ook maar hebben
Verwijderd

hij is wel goed in fotoshop
Geloof je het zelf man? Vertel eens hoe jou geheugen dit aankan dan. Zelfs met 150mhz geheugen krijg je hem nog niet zo hoog. Dem man, je lijkt wel een kind uit groep 8 ofzo. Kijk es hoe hoog en snel mijn computer is !!!!Op zaterdag 17 februari 2001 14:37 schreef Joboskrillo het volgende:
Ik heb hem toch echt hier op draaien
je mag komen kijken als je wilt:)
Trieste vent. Ga ergens anders fotosoepen.
GoTcha ! HL HAALT MAXIMAAL 99.9 FPS, De fps shit kan geen 3 digits aan !Op zaterdag 17 februari 2001 14:39 schreef Joboskrillo het volgende:
By THE WAY hij is 78Graden maar draai stabiel Bij Q3 haal ik zo'n 130Fps en bij Counter-Strike haal ik het maximaalen van 100met een V2:9
Dat kan niet, heel simpel. Voor een fsb van 283Mhz heb je geheugen nodig dat 3,53ns snel is. Het huidige DDR op videokaarten is niet eens zo snel en die lopen toch echt een flink stuk voor op "conventioneel" geheugen.
Dan heb je dus een GeForce met 566Mhz (effectief) geheugen... Er is eenvoudigweg niemand die dat heeft. Vandaar dat ik zeg:
<font size=5>GELUL</font>
<font size=1>Mocht je van mening zijn dat dit niet is ontsprongen aan fotoshop grapjes, maar het echt willen bewijzen, mag je me wel uitnodigen, want als het echt waar is heb je wel een klapper
Bericht hierboven
Verwijderd
dit is bs, hij haalt niet meer dan 60fps in win2k omdat je refreshrate daarop staat, vsync uit en hij blaast harder, ik haal 80fps met mijn v2 8mb in win2k in q3, 105fps in q2 met v2 12mb. sorry hoor,Op zaterdag 17 februari 2001 14:41 schreef Majestic het volgende:
V2 is locked op 60 FPS, nou ja locked, hij gaat gewoon niet harder.
het verhaal wordt steeds sterker.
overigens, het is een pentium III brand 2, is het niet misschien die newe lading pentium 3 met DDR bus dat daarom de multiplier op 6.5 staat ?
Dan zou ie dus ook SSE2 moeten hebben toch?Op zaterdag 17 februari 2001 15:13 schreef dext0r het volgende:
[..]
overigens, het is een pentium III brand 2, is het niet misschien die newe lading pentium 3 met DDR bus dat daarom de multiplier op 6.5 staat ?
Losers? Euh... Iemand die ons tracht te overtuigen van het feit dat zijn geheugen werkelijk op >215Mhz loopt, die moeten we serieus nemen?Op zaterdag 17 februari 2001 15:20 schreef Joboskrillo het volgende:
Lozers het is geen Voodoo 2 maar een Viper 2
Bericht hierboven
Verwijderd
dat jij met je bullshit verhaal gewoon even je mondje gaat spoelenOp zaterdag 17 februari 2001 15:25 schreef Joboskrillo het volgende:
Heb een Viper2 geen Voodoo2
Lozer die dit denkt
voor zo iets moet je eigenlijk al een ban krijgen hehehe
maar ok ik geloof er ook geen kut van en net als floris al zij
gewoon GELUL
Hehe ik heb hem al boven mn bedOp zaterdag 17 februari 2001 15:23 schreef benchMarc het volgende:
ah jij bent echt triest heik kan me gewoon zo verrekte kapot lachen om van die apen zoals jij
![]()
rofl =) heb ik op school weer iets om te laten zien
ff deze thread uitprinten.
Ondertussen hebben we nog geen complete specs gezien .....
Het is zegmaar "normaal" dat als je V2 zegt, je Voodoo2 denkt, Viper2 zeg je dus ook als viper2. Kutkaart btwOp zaterdag 17 februari 2001 15:25 schreef Joboskrillo het volgende:
Heb een Viper2 geen Voodoo2
Lozer die dit denkt
Bericht hierboven
Ik vergat nog ff te melden dat ik bij deze actie zowel mijn mobo als HD heb gesloopt...
Bericht hierboven
Verwijderd
hehe ik woon vlak bij hem
zal ik eens langsgaan en hem in zijn gezicht uitlachen
:):):):):):):):)
vlak bij is een kilometer of 20
maar dan nog
LAAT DE REST VAN DE SPECS ZIEN.................
Verwijderd
hahahhaha
edit:
283.49 * 6.5 = 1842.685 .....oftewel 1842.69
damn heeft die gast niet leren afronden ofzow?
Verwijderd
Jah geef eens je system specs, geheugenmerk enz. enz.Op zaterdag 17 februari 2001 14:56 schreef Wampie het volgende:
wat zijn je systeemspecs dan??
...
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Zelfs op 3V zou dit nog niet lukken, dus z'n bewering dat het op standaard voltage lukt maakt het nog dubieuzer. Ik vind 1000MHz al hoog voor een PIII SLOT-1 notabene. Als het nou nog een moderne variant was die een hogere yield heeft op hogere snelheden... Plain bullshit als je het mij vraagt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Grote bek en harde bewijzen HO MAAR!:r
SHOW ME YOUR SPECS, BOY!
Jup zekers een powerpc in je DROMENOp zaterdag 17 februari 2001 15:17 schreef Joboskrillo het volgende:
Kijk je ziet die balk bijn sis ga die ff bewerken denk het ook ja maar goet laat maar als niemant het zelfs in overweging neemt om het te geloven tja dan niet he
onder tussen zit ik hier mooi met een POWER PC
[edit]
Owja JE SPECS en wat voor koeling
of ben je wat aan het verzinnen nu, zodat je verhaal wat beter overkomt
[edit]
Wedde dat als ie weer reageert hij een heleboel gaat schelden
Verwijderd
Verwijderd
Misschien stap ik wel over op een dual P4 2000 mhz.
Daar maak ik ook wel ff screens van
Mzls
Verwijderd
( 't was makkelijker photoshoppen, alleen een nulletje erbij
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Er is geen mb of geheugen dat een fsb van 283 Mhz aan kan en met een voodoo2 is die kaart al de beperkende factor op 650Mhz.
Verder is er niemand met een p3 verder dan 1200 en hem zal dat met standaard voltage en koeling zeker wel lukken en veel meer ook.
Kortom Gelul
Hij zegt nu trouwens (ICQ) dat hij een P4-mobo heeft met RIMMetjes.
Nooit meer wat over gehoort ??????Op zaterdag 17 februari 2001 16:45 schreef psygho het volgende:
hmm VIPTWEAK op zijn return ?
Niemand heeft dus email gehad van hem !!!
LOL
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
hij zegt dus dat hij alleen de internal fsb heeft opgevoerd
Dan gaat bijv. je pci-bus ook mee (ja een devider kan je dan gebruiken ja) MAAR als je een bus van 283 (ofzo) hebt en je pci bus staat op 1/3 dan heb je nog een pci bussnelheid van (283/3=)94.333333333 MHz
LOL
Verwijderd

O ja, voor de mensen die het niet geloven: kom maar langs. Ik woon in Zuid Oesbekistaans Frans Guinnee
Photosjop??? Zelfs met paint kun je dit (en nog veel meer)...
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat een grap!!!
Dit kan dus nooit... er bestaat geen mobo dat zo'n hoge fsb aankan... NEVER!!!!
Dit is gewoon BULLSHIT !!!
Laat m maar eens met harde bewijzen komen want hier geloof ik gewoon geen reet van
Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Pentium 90Ghz@91,8.....misschien moet je watercooling nemen of je voltage wat verlagen....of van dat zuid-oesbekistan naar de zuidpool verhuizen
//lol mode//
blaat? BLAAAAAAAAT!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
http://www.geocities.com/r00tie/p3650.zip
moet je ff dl'en en naar P3650Dos.bmp kijken!
Kan je lachen, wordt ze P3 verhaal door ze eigen "screenshots" de grond in geboord!
LOL
Ik heb nog geen AMD TB 1.1 zo veel zien halen laat staan een P3 Die dingen halen net een 1 ghz als je geluk hebt met een P3
whahahahahahahaha ik lach me doodt
whahahahahhahahaha
Verwijderd
athlon op 1800?? oke... dat kan..
p3??? die dingen komen niet verder dan 1300 met veeeeel geluk
Verwijderd
link doet ut niet hoorOp zaterdag 17 februari 2001 20:15 schreef r00tie het volgende:
Ik heb [=UFS=] Prof. FotoShop <== eigenlijk is het [=UFS=] Prof. Botje® maarja, ff de naam toepasselijk gemaaktff geadd @ ICQ, kreeg deze file binnen:
http://www.geocities.com/r00tie/p3650.zip
moet je ff dl'en en naar P3650Dos.bmp kijken!
Kan je lachen, wordt ze P3 verhaal door ze eigen "screenshots" de grond in geboord!
LOL
Verwijderd
STIEREN POEP! zelfs een athlon op 1800 kan niet.Op zaterdag 17 februari 2001 20:23 schreef freakyfrank het volgende:
BOEL-SHIT
athlon op 1800?? oke... dat kan..
p3??? die dingen komen niet verder dan 1300 met veeeeel geluk
Doet het niet hoorOp zaterdag 17 februari 2001 20:59 schreef Caesar_II het volgende:
Wat dacht je hier van:
[afbeelding]
Vette bullsh*t man!
ps: ik ben Mickey.en die gast met die 1800 p3 is prof botje.
Mickey: Weet je, volgens mij Emuleer jij gewoon die 1800 mhz, dus hoef je niet te shoppen , maar in de realiteid draait ie niet op 1800 mhz..
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:02 PM) ja wel
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:03 PM) gewoon 1800 hoor
Mickey: (11:03 PM) wat voor een mobo heb je nu?
Mickey: (11:03 PM) p4 p3 ? dimm? rimm ??? mem? cas 2? cas 3?
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:04 PM) ik heb een Slo1 Mobo
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:04 PM) mer RIMM 600
Mickey: (11:04 PM) dat besttaat helemaal niet !!
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:05 PM) dan niet jongen/ miesje
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:05 PM) dan toch gewoon niet
Mickey: (11:06 PM) Jongen !
Mickey: (11:06 PM) welk merk?
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:06 PM) weet je wat ik had nix moeten zeggen over mijn pc dat hat al gazecht tegen zon gast wabt die vroeg warom ik dat dan nooit heb gezech .
na hier is het dan een hoop tramelant omdat mensen je toch nooooooit willen geloven
Mickey: (11:08 PM) omdat het ook heel onlogisch is!!!
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:08 PM) ja daarom
Mickey: (11:08 PM) als je nou eens met duidelijke specs Kwam!!
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:09 PM) heb ik al gedaan tegen zon gast maar als het DAN EINDELIJK duidelijk word voor zo een dan trekt i zig snel terug en dan staa ik nog steets mooi tegen iedereen alleen zonder zijn hulp
Mickey: (11:09 PM) of je hebt gewoon een brakke mobo die het verkeerd aangeeft!
Mickey: (11:10 PM) kan dat niet? maar welk merk Mobo is het nu dan ?
Mickey: (11:10 PM) er zat toch btw een Via chip op?
Mickey: (11:11 PM) ook niet erg Flex!!! die Chip kan dat Theoretisch hlemeaal niet aan!! (sorry dat ik een beetje flamebate)
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:11 PM) Bios geeft akjhgakudtvheaurgdiuh aan en ik ben er voor bij voor dat ik het weet
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:11 PM) VIA
Mickey: (11:11 PM) ja dat zal wel met een 1844!.......
Mickey: (11:12 PM) wat voor een Hdd heb je?
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:12 PM) Maxtor 30 Gb 7200 ATA66
Mickey: (11:12 PM) lekerrrrr
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:12 PM) maar mijn AGP ISA EN PCI zijn niet sneller geworden of zo
Mickey: (11:12 PM) hoe kan dat nu?
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:12 PM) ( oja en een PLEX 12-10-32
Mickey: (11:13 PM) hij kan toch maar max op 1/4 ?
Mickey: (11:13 PM) 235 / 4 is wel iets meer als 33 ..
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:13 PM) ja maar het is niet zo dat deze ook ff me doen op 283
Mickey: (11:14 PM) nee, die draaien zeker nog op 100/3 ?
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:14 PM) weet eigenlijk niet heb ik geen rekening megehouden ( ik kan ook niet meer in mijn Bios komen )
Mickey: (11:14 PM) Niet? waarom niet?
Mickey: (11:14 PM) gaat hetr daar te snel voor?
Mickey: (11:15 PM) volgens mij als jij je pc aanzet en meteemn op 'del' gaat rammen totdat je een ons weeegt, moet je wel in het bios zitten ..!!
Mickey: (11:16 PM) niet?
Mickey: (11:17 PM) nou ik ga maffen CYA!!
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:18 PM) k
[=UFS=] Prof. Botje©: (11:18 PM) stuur het wel via EMAIL
DAt was het...
Mening hier over?
Verwijderd
Dit is netzoiets als dat gelul met die marcel peters die zijn duron in zoveel stukken had liggen. Of thunderbird wat was het.
Verwijderd
waar woon je , ik kom morgen wel ff langs om tekijken neem ik m'n fototoestel mee en de pers
nee maar serieus ik kom wel ff langs ik heb toch een weekend OV
Verwijderd
ja nou.. vooruit dan maar..Op zaterdag 17 februari 2001 21:00 schreef Xtuv het volgende:
STIEREN POEP! zelfs een athlon op 1800 kan niet.
een athlon op 1600 +is wel te doen hoor... maar alleen met een paar dikke peltiers en een labkoeler.. (en niet op die louzy 1.85v)
maar goed... tegen de tijd dat er een labkoeler bij mij thuis staat is de athlon 1500 al uit...
Dit topic is gesloten.
![]()