1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Verwijderd
simpel het bord zal op de langzaamste geheugen modeulen draaien
dus in jouw geval pc4200
De pc 5300 zal dus terug geklokt worden naar pc4200
dus in jouw geval pc4200
De pc 5300 zal dus terug geklokt worden naar pc4200
Geem verschil, werkt prima. Goed advies dus van de verkoper
Deze vragen worden ook in de FAQ beantwoord onder het kopje:
• PMG FAQ » Kan ik verschillende merken/groottes/snelheden geheugen mixen?
• PMG FAQ » Kan ik verschillende merken/groottes/snelheden geheugen mixen?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Net zoals een Ferrari 300 kan rijden maar op de weg ook gewoon 120 rijdt, kan geheugen dat voor PC5300 gespecificeerd (werkt dus gegarandeerd op 667 MHz) ook gewoon samenwerken met PC4200 geheugen, beide draaien dan gewoon 533 MHz.
Meestal is sneller duurder maar bij deze SO-DIMM's is dat prijsverschil maar net afhankelijk van de kleur sokken van de verkoper. De goedkoopste (of enige leverbare) werkt dus neem je die mee.
Meestal is sneller duurder maar bij deze SO-DIMM's is dat prijsverschil maar net afhankelijk van de kleur sokken van de verkoper. De goedkoopste (of enige leverbare) werkt dus neem je die mee.
[ Voor 29% gewijzigd door Delerium op 25-03-2008 16:50 ]
ecteinascidin, dat is nou precies zoals de verkoper het mij vertelde... Maar ja, je weet het he? Zo'n verkoper wil vaak verkopen, waardoor ik soms wat huiverig ben. Hij zei er wel netjes bij: "Mocht het niet goed werken, dan breng je 'm morgen terug."
Maar het werkt goed, maar mijn twijfel was dat het misschien iets minder optimaal werkte. Werken kan op verschillende manieren...
Het lijkt of alles wel iets soepeler loopt met 2 gig, maar echt tevreden ben ik niet... Elke dag twijfel ik meer of ik niet terug moet gaan naar XP. Maar goed, dat terzijde.
Bedankt voor de bevestigingen!
Maar het werkt goed, maar mijn twijfel was dat het misschien iets minder optimaal werkte. Werken kan op verschillende manieren...
Het lijkt of alles wel iets soepeler loopt met 2 gig, maar echt tevreden ben ik niet... Elke dag twijfel ik meer of ik niet terug moet gaan naar XP. Maar goed, dat terzijde.
Bedankt voor de bevestigingen!
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Misschien een beetje aan de laate kant maar toch even dit.
Een Fujitsu Siemens Amilo Xi 1546/1547 is gelijk aan Alienwear Area-51 m5750. Als je van de alien de bios gebruikt kan je de bios open stellen voor diverse SO DIMM 667 DDR2 modules met max 2+2 = 4GB. Dan ben je ten eerste niet afhankelijk van listed/qualified supliers. Ten tweede support je bios meer dan 2GB wat in de bios van FS is gelimiteerd.
Heb zelf vandaag me bios geflashed met 1.19 en alles draaid goed.
http://forum.fujitsu-siem...ilo+xi+1547+memory#p92079
Volgende week gaat er 4GB in 2+2 al wordt er maar 3 gezien door windows XPMCE. Vista ziet dan wel 4GB en dat zal wel ratelen.
P.S. de bios support niet het toewijzen van RAM aan de vieokaart helaas.....
Een Fujitsu Siemens Amilo Xi 1546/1547 is gelijk aan Alienwear Area-51 m5750. Als je van de alien de bios gebruikt kan je de bios open stellen voor diverse SO DIMM 667 DDR2 modules met max 2+2 = 4GB. Dan ben je ten eerste niet afhankelijk van listed/qualified supliers. Ten tweede support je bios meer dan 2GB wat in de bios van FS is gelimiteerd.
Heb zelf vandaag me bios geflashed met 1.19 en alles draaid goed.
http://forum.fujitsu-siem...ilo+xi+1547+memory#p92079
Volgende week gaat er 4GB in 2+2 al wordt er maar 3 gezien door windows XPMCE. Vista ziet dan wel 4GB en dat zal wel ratelen.
P.S. de bios support niet het toewijzen van RAM aan de vieokaart helaas.....
[ Voor 3% gewijzigd door amiaima op 27-09-2008 22:51 ]
Pagina: 1