Laat ik bij het begin beginnnen, ik ben opzoek naar informatie over leuke instap camera's. Na de inleiding van het 'Het grote digitale video camera...' topic te hebben gelezen heb ik besloten dat het in ieder geval een Mini-DV camera moet worden. Nu ben ik langs een aantal voor mij bekende merken gegaan en hun huidige camera's op te sommen. Ik heb de volgende gevonden:
- Canon MD255
- Sony DCR-HC62
- Panasonic NV-GS330
- JVC GR-D860
Mijn idee was om nu wat sites na te lopen om reviews en vergelijken van deze camera's te lezen. Maar tot mijn verbazing zijn er nog bijna geen reviews, vergelijkingen van deze camera's te vinden. Ik heb wel een aatal vergelijkingen gevonden, maar die waren ook weer zo verschillend dat je er niets aan hebt.
Aangezien ik best zelf wat wil uitzoeken is mijn vraag. Heeft iemand al ervaring met deze camera's? Zijn er reviews of vergelijkingen te vinden? Wat zijn de veel gebruikte websites?
- Canon MD255
- Sony DCR-HC62
- Panasonic NV-GS330
- JVC GR-D860
Mijn idee was om nu wat sites na te lopen om reviews en vergelijken van deze camera's te lezen. Maar tot mijn verbazing zijn er nog bijna geen reviews, vergelijkingen van deze camera's te vinden. Ik heb wel een aatal vergelijkingen gevonden, maar die waren ook weer zo verschillend dat je er niets aan hebt.

Aangezien ik best zelf wat wil uitzoeken is mijn vraag. Heeft iemand al ervaring met deze camera's? Zijn er reviews of vergelijkingen te vinden? Wat zijn de veel gebruikte websites?