Ik krijg als het goed is morgen mijn BenQ FP222W binnen. Nu zat ik te denken of ik daar misschien direct digitenne op kon aansluiten? We hebben thuis nog zo'n Samsung single tuner voor digitenne van kpn staan zou ik die daar direct op kunnen aansluiten dus zonder pc? Dat ik kan switchen tussen pc en digitenne. Het scherm heeft D-sub en DVI-D.
Verwijderd
Lijkt me handig als je even vermeldt wat voor outputs die Samsung heeft...
Ik denk dat het niet kan (of die Samsung moet een complete PC bevatten).
Ik denk dat het niet kan (of die Samsung moet een complete PC bevatten).
Wat ik kan vinden is alleen een scart aansluiting? Ik weet er niets vanaf, maar als je je tv erop aansluit zit er toch ook niet een hele pc tussen. Als hij VGA of DVI signaal uitzend dan zou hij toch op een tft moeten werken. En hij heeft ook audio uitgangen en die kunnen dan op mijn surround setje.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 00:29 ]
Nee, dit kan niet...
Digitenne kastje heeft als output SCART RGB of COMPOSITE en dan ook nog eens in PAL. Dit vinden bijna alle monitoren niet zo prettig!
Alleen op oude multisync monitoren kun je direct PAL/NTSC video aansluiten.
Digitenne kastje heeft als output SCART RGB of COMPOSITE en dan ook nog eens in PAL. Dit vinden bijna alle monitoren niet zo prettig!
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
Hm, en met pc ertussen dan wat ook niet zo erg is? Is er dan mischien een goedkope tv-kaart ofzo die dat voor elkaar krijgt en hoe werkt dat en weten jullie zo'n goedkoop kaartje te noemen dan.
ik denk dat je dan beter naar zoiets kan gaan kijken: "composiet video svideo naar VGA converter"
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_83.html
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_83.html
Hm ja maar dan wordt het weer zo'n duur grapje. Was meer als het goedkoop kon dat het dan wel leuk was om te doen. Maar met een tv kaart gaat het dus niet werken? Aangezien ik op dit : Problemen Digitenne op PC topic stuitte. Alleen snap ik niet precies wat ze daar doen maar volgens mij is het het zelfde principe.
Verwijderd
Daar is de ruimte ook nog niet voor tenzij je een dubbelslots gebruiken gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 00:34:
Ik ben nog geen PC TV kaart tegengekomen met scart aansluiting...
Je hebt genoeg goedkope DVD-T kaartjes, ik heb zelf een USB stick van Pinnacle gekocht voor €19,95 (Bij de Saturn in Duitsland...). Er is alleen 1 grote MAAR bij deze goedkopere kaartjes... Omdat er geen CI (Aansluiting voor de CONAX decrypter waar je Digitenne kaartje weer in gaat) opzit kun je in Nederland alleen maar naar Nederland 1,2,3 + regionale TV kijken!
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
GoT Huisregels
1) Vragen over TV horen gewoon in Consumentenvideo, niet hier
2) waar dan ook op GoT verwachten we wat meer eigen inzet. Ga dus op zoek voordat je een vraag post. Dat doe je hier niet, dus gaat deze dicht.
1) Vragen over TV horen gewoon in Consumentenvideo, niet hier
2) waar dan ook op GoT verwachten we wat meer eigen inzet. Ga dus op zoek voordat je een vraag post. Dat doe je hier niet, dus gaat deze dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()