Toon posts:

advies gevraagd op configuratie voor mediacentre/gaming cent

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Verwijderd

Topicstarter
Heren, ik ben volledig nieuw in het posten op tweakers maar ik denk dat ik hier goed zit. Ik heb al een en ander proberen te lezen en gevonden.

maar ik wilde een configuratie voorstellen en graag hoor ik van jullie of daar dingen op aan te merken zijn binnen het budget:

situatie, ik houd van gaming (battlefield achtige dingen) ik wil dit doen op mijn TV Samsung 37" full hd

De behuizing moet wegens ruimtelijke beperkingen een Desktop zijn

Behuizing : Antec New Solution NSK2480 Retail, Zilver/Zwart hier zit een 380 voeding in , moet ik hier een grotere voor kopen?
processor: intel E 8200 duo core
MB: intel DQ35JO
Geheugen: GEIL 4 GB 667 Retail, GX24GB5300LDCK in aanbieding bij Alternate, vraag hierbij is heeft het nut om 30 euro meer uit te geven omdat de latency dan cl4 is? ik heb hier geen verstand van heeft het dus nut
videokaart: of de ati 3850 of de 8800 GT (graag meningen heirover welk merk e.d.)
2 HD's samsung spinpoint F! 750 gb in raid 0
en een dvd brander en waarschijnlijk een card reader

het budget ligt ergens tussen de 8 en 900 euro

ik hoor graag van jullie

dank!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:33
En wat is je vraag?

Als je denkt dat wij nu gaan uitzoeken of dat hele zaakie een beetje compatible is met elkaar, of dat er goedkopere alternatieven zijn, kun je het natuurlijk vergeten. Dat mag je zelf doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Dit is Gathering of Tweakers, we zijn hier niet om handjes vast te houden...

Als je vragen hebt die met gedegen eigen zoek- en redeneerwerk niet te beantwoorden zijn mag je ze stellen, maar we gaan geen systeem voor je samenstellen of beoordelen. Heb je wat dat betreft nog teveel twijfels, kijk eens naar de Best Buy Guides :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.