Toon posts:

Micro-EL-contest: fun met de HD44780. Fase 2:Meedoen&bouwen!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 04-12 15:27
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=at_PxfdvqjM]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vIZdqFApgS8]

Na wat experimenteren heb ik vandaag dit gemaakt. Nou is kijken hoe dat plasma werkt ;)
Sprite_tm schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:49:
....zeker als je gebruik maakt van het feit dat het LCD zelf kan aangeven of 'ie klaar is voor het volgende commando ipv stomweg in je code x ms te wachten.
Maak jij daar gebruik van? Het mooiste zou idd natuurlijk als je een interupt hebt als de busyflag weer weg is. Maarja voordat ik dat heb gemaakt ben ik denk ik een paar maanden verder :P

[Voor 64% gewijzigd door zerokill op 20-05-2008 23:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-10 16:46

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Leuk een contest!

Ik heb nog een heel aantal ±40 displays thuis liggen die leesbaar blijven als ze uitgezet worden.(blauw)

Ze zijn geloof ik 4x20 128x32 pix character. Heb zelf geen tijd meer om er wat mee te doen. heb er wel plannen voor gehad,
Displays zijn 2e hands en uit voorzorg vervangen uit een apparaat. Datasheet heb ik in mijn bezit en kan ik online zetten. wel een max232 oid nodig voor de spanningen 6,5 en -6 volt geloof ik.

Als er een contest is wil ik hier wel 20-25 van ter beschikking stellen. Ophalen in Ede..

Ik hoor wel of er interesse is..

Link: http://www.khalus.com.ua/...pdf/kent-25033-128x32.pdf

[Voor 7% gewijzigd door Looki op 20-05-2008 22:40]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-10 15:56

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Sprite_tm schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:13:
En een schopje: De deadline was neergezet op 1 mei; da's minder dan een week weg. Gaat iedereen dat halen?
We zijn al ver in mei, en ik zie geen nieuwe deadline berichten of uitstellen. Word wakker, er moet ergens knoop doorgehakt worden!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 05-12 18:28

mace

Sapere Aude

Hee die GLCD's lijken me wel interessant Looki, kan ik er 1 of 2 van je overnemen? :)

• Looki
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-10 16:46

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Ik hoop dat je niet te ver woont..

Ophalen in Ede(gld).. info "at" rd-j "punt" eu voor meer info..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• tolunaygul12
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 04-12 14:15
mijn eerste lcd projectje :)

attiny 2313 2x16 lcdtje en geprogrammeerd met bascom avr zit op 41% van de de geheugen :)

http://nl.youtube.com/watch?v=x8GL66MK0gU
Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee