Hallo,
ik probleem twee van mijn alphacrypt modules te update, omdat het zappen op mijn MCE computer nogal langzaam gaat. Ik hoop dat een update enige uitkomst zal bieden, en anders is het natuurlijk altijd leuk de "latest and greatest" versie te hebben
Maar goed, het werkt dus niet. Ik heb precies dezelfde symptomen als hier.
En waarom moeilijk doen en zelf typen als copy-pasten ook kan
Microsoft heeft er ook wat over te vertellen, maar SP2 staat op beide laptops waar ik het mee geprobeerd heb.
Helaas werkt de oplossing van het topic niet:
De ene laptop heeft een Texas Instrumentst PCMCIA controller en is een Dell, dus daar hoef je al helemaal niks van het BIOS te verwachten. In de andere staan iets meer opties, maar ook niets uitgebreids of nuttigs.
Iemand een ideetje?
ik probleem twee van mijn alphacrypt modules te update, omdat het zappen op mijn MCE computer nogal langzaam gaat. Ik hoop dat een update enige uitkomst zal bieden, en anders is het natuurlijk altijd leuk de "latest and greatest" versie te hebben
Maar goed, het werkt dus niet. Ik heb precies dezelfde symptomen als hier.
En waarom moeilijk doen en zelf typen als copy-pasten ook kan
Ook wordt de aplhacrypt herkent als "PCMCIA MTD-0002" ipv "SCM-DVB_CA_MODULE". Drivers instaleren lukt geforceerd, maar werkt dus niet.De kaart in een PCMCIA gestopt en getracht de driver te installeren, maar dit lukt niet.
Bij automatisch zoeken wordt geen driver gevonden en bij handmatige installatie geeft de driver aan "apparaat wil niet starten"
Microsoft heeft er ook wat over te vertellen, maar SP2 staat op beide laptops waar ik het mee geprobeerd heb.
Helaas werkt de oplossing van het topic niet:
Plug and Play oid is in geen van beide BIOS'sen ook maar vaag te herkennen.Gelukt !!
De optie in de bios "Enable protected mode for Plug and Play" stond op <no>
(plug and play al stond wel aan)
De ene laptop heeft een Texas Instrumentst PCMCIA controller en is een Dell, dus daar hoef je al helemaal niks van het BIOS te verwachten. In de andere staan iets meer opties, maar ook niets uitgebreids of nuttigs.
Iemand een ideetje?