Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MDA Vario II, Mobile 6 erop gezet. Iets stabieler met Tomtom, maar verder toch wel wat rare klachten. Soms bleef mijn scherm geheel wit als ik mijn scherm aanzette. Na een paar keer aan/uit deed hij het wel weer. Ook moest ik regelmatig een softreset doen omdat mijn telefoon was vastgelopen. bv als mijn wekker af moest lopen.... Alleen vandaag liep mijn telefoon weer vast, ik trachte te resetten, maar als ik nu mijn pincode invoer, zegt hij dat mijn pincode (die ik al JAREN) heb onjuist is. Inmiddels al heel wat keren geprobeerd, alleen de tijd dat je een pincode kan ingeven wordt steeds langer. Weet iemand wat ik nu kan proberen? Opnieuw mobile 6 erop zetten kan niet als je telefoon nog niet is vrijgegeven. Een hardreset lukt gewoon niet. Voiceknopje samen met de comm knop en met de stylus de resetknop. Wie kan mij helpen???? Garantie heb ik vast ook niet meer, mijn toestel heeft valschade....

Groeten Ed

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is het niet de PIN2/PUK/PUK2 code die je moet ingeven? Deze heb je (meestal) niet zelf gekozen en zit meestal bij je SIM kaart. En anders kan je hem nog wel verkrijgen bij je provider.

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas, zelf ingegeven. Toestelbeveiligingscode voor het geval dat.... nu zit ik er maar mooi mee.
Heb trouwens de standaard code 0000 al geprobeerd, maar over een half uur mag ik aleer een nieuwe code proberen. Weet iemand misschien hoe ik een hardreset kan uitvoeren? Misschien is dit ook anders in Mobile 6 want hij start na een hardreset weer gewoon op.
Tot de pincode dan....

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-11 09:56
Hoezo lukt een hard reset niet?

Weet je zeker dat je de juiste combinatie de knoppen gebruikt voor een hard reset?

Hemelaar Fotografie

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de Comm knop, samen met de Talk knop, dan met de stylus de softresetknop indrukken. Dit moet het zijn volgens Google.... Dan moet hij vragen om een bevestiging, maar dat doet ie dus niet, en start vervolgens gewoon op, tot het mooie nieuwe groene opstartscherm van Tmobile 6 en moet ik een wachtwoord invoeren (toestel beveiliging) die opeens niet meer juist is.
En het vervelende is dat de tijd dat je een code in kan voeren steeds verdubbeld wordt. Nu moet ik langer dan een uur wachten. Dus als iemand weet waarom ik geen hard reset kan geven????
MDA VARIO II.

Groeten Ed

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Vragen over de populaire toestellen verzamelen we in grote topics. In dit geval past je vraag prima in HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 ; graag daar verder. In het genoemde topic staan overigens veel tips voor als je problemen hebt met dit toestel.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.