Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Misschien gewoon het volume in windows zachter zetten?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
oordopjes met ingebouwde volumeregeling.
Als je gehecht bent aan je huidige oordoppen, dan kun je een paar goedkope dopjes met een regelaar in het snoer. De dopjes zelf knip je eraf, en soldeert daar een contra-jackplug aan.
Als je gehecht bent aan je huidige oordoppen, dan kun je een paar goedkope dopjes met een regelaar in het snoer. De dopjes zelf knip je eraf, en soldeert daar een contra-jackplug aan.
stereopot of 2 weerstandjes met jack female en male eromheen._starbuck_ schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:33:
Tja, met volume op 5 in windows kan het niet veel zachter.dennus2006 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:31:
Misschien gewoon het volume in windows zachter zetten?
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
stom dat ik daar niet aan gedacht heb_starbuck_ schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:33:
solderen geen optie?Terror schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:40:
[...]
stom dat ik daar niet aan gedacht hebMaar iemand prefab weleens zoiets gezien jack male - volume regeling - jack female?
edit: of hem uit een oude koptelefoon slopen, en er jack plugjes aansluiten?
[ Voor 13% gewijzigd door disheaver op 19-03-2008 12:54 ]
Veelal zitten er in de windows mixer meerdere volume regelaars welke invloed hebben op je uiteindelijke geluid. Zo heb je soms een wave fader naast de master fader. Zet de wave fader dan op 20% en gebruik je master fader om het normale volume aan te passen. Dan gebruik je het hele bereik van de master fader en niet enkel het onderste stukje tussen 1% en 5%.
Wellicht heb je nog meer faders. Ik heb op mijn oude terratec kaart ook nog een losse fader voor front en rear zodat ik 3 faders heb voor hetzelfde geluid. Vergeet alleen niet dingen als midi en je inputs ook omlaag te zetten. Straks heb je je master volluit en kom je op zo'n kansloze hyves site waar een midi op draait en je oren zijn aan gort. Het meeste loopt verder via de wave fader.
Wellicht heb je nog meer faders. Ik heb op mijn oude terratec kaart ook nog een losse fader voor front en rear zodat ik 3 faders heb voor hetzelfde geluid. Vergeet alleen niet dingen als midi en je inputs ook omlaag te zetten. Straks heb je je master volluit en kom je op zo'n kansloze hyves site waar een midi op draait en je oren zijn aan gort. Het meeste loopt verder via de wave fader.
Pagina: 1