• cyctech
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 08:43
Ik ben op zoek naar een 24' LCD monitor met meerdere ( minimaal 2 HDMI aansluitingen )
Natuurlijk ook een hoge refresh rate, contrast en licht opbrengest.

Rede: wil mijn PS3 op HD koppelen aan de monitor waar ik ook mijn PC iva DVI of HDMI heb aangesloten. ( wil kunnen wisselen van bron in het menu van de monitor )

Heeft iemand ervaring met een monitor zoals deze, kun je dan even een korte review posten?

Thanx

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09

Ray

heb je zelf al gezocht of is dit een 'zoeken jullie het even voor me uit' topic ?

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-05 14:58
HDMI switch box?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 17:28

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

We verwachten wel wat meer voorwerk alvorens je een topic rond een aanschaf opent. Er zijn genoeg dingen die je zelf prima uit kunt zoeken.
Om te beginnen het uitzoeken van wat modellen.
24" is geen probleem, maar 2x HDMI gaat een eis zijn waardoor er een hoop keuzes wegvallen.
Maar het minste wat je al had kunnen doen is even filteren met behulp van de Pricewatch. Hier heb ik je eisen (24" & HDMI) in het Pricewatch filter gezet en uit de kandidaten die overbleven even vlug zelf gekeken over er 2x HDMI tussen de aansluitingen zat, het enige model dat ik zo snel kon spotten lijkt de LaCie 324 te zijn.
Ga eerst eens voor jezelf kijken welke modellen voldoen aan je eisen en neem ook bovenstaant topic eens door (ook al is het iets meer gericht op videokaarten, het idee is hetzelfde).
Als je dan een goede lijst met eisen hebt, een budget en een of twee overgebleven geschikte modellen waar je gerichte vragen bij kunt stellen, dan kun je best een draad openen waarin je je verhaal doet. Zonder zelf nog nauwelijks iets uitgezocht te hebben wordt hier minder op prijs gesteld.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.