Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Wordt dat dan geen probleem als de persoon in kwestie de DM al gelezen heeft? Dan ga je informatie wijzigen in een al gelezen DM met de kans dat bepaalde belangrijke informatie niet meer gelezen wordt.
Daarnaast denk ik dat je gewoon zo volledig mogelijk moet zijn als je een DM typt of anders een DM er achteraan sturen. Als je er 6 moet sturen om volledig te zijn, denk ik dat je toch iets zorgvuldiger moet zijn.
Daarnaast denk ik dat je gewoon zo volledig mogelijk moet zijn als je een DM typt of anders een DM er achteraan sturen. Als je er 6 moet sturen om volledig te zijn, denk ik dat je toch iets zorgvuldiger moet zijn.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Volgens mij is dit al eerder voorbij gekomen.
PM moet je zien als email. Die kan je ook niet mee wijzigen als hij eenmaal is verzonden.
Het rechnische verhaal is dat er dan bij moet worden gehouden of de ontvanger het bericht al heeft gelezen. Zo ja dan kan je niet meer wijzigen.
PM moet je zien als email. Die kan je ook niet mee wijzigen als hij eenmaal is verzonden.
Het rechnische verhaal is dat er dan bij moet worden gehouden of de ontvanger het bericht al heeft gelezen. Zo ja dan kan je niet meer wijzigen.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
En daarbij komt natuurlijk dat je niet alles per DM kan / mag zeggen. (Net als op het forum) Als DM's aan te passen zijn dan kan er ook geen eventuele controle meer op komen omdat er niet meer bekend is wat er eerst 'gezegd' is.
Moeten dus ook de orginele berichten weer bewaard worden etc..
Moeten dus ook de orginele berichten weer bewaard worden etc..
[ Voor 17% gewijzigd door Dennahz op 18-03-2008 15:09 ]
Dubbel met [feats] Direct Messaging, dicht en naar BUG
.
Dit topic is gesloten.