Private Messages editen

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
Ik vraag me af waarom je je eigen private messages niet kan editen. Als je een tipo over het hoofd ziet of extra info bij je bericht wil zetten moet je of de hele text overnemen, negeren, of aanduiden met een double(of meer) post dat je er een fout in staat.
Een 2x of 3x double post is nog te overzien, maar na 6x achter elkaar word toch wat onoverzichtelijk.

De search leverde overgens geen nuttige info op over deze bug/feature/gemis.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Wordt dat dan geen probleem als de persoon in kwestie de DM al gelezen heeft? Dan ga je informatie wijzigen in een al gelezen DM met de kans dat bepaalde belangrijke informatie niet meer gelezen wordt.

Daarnaast denk ik dat je gewoon zo volledig mogelijk moet zijn als je een DM typt of anders een DM er achteraan sturen. Als je er 6 moet sturen om volledig te zijn, denk ik dat je toch iets zorgvuldiger moet zijn. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 21:03

Sosabowski

nerd

Volgens mij is dit al eerder voorbij gekomen.
PM moet je zien als email. Die kan je ook niet mee wijzigen als hij eenmaal is verzonden.
Het rechnische verhaal is dat er dan bij moet worden gehouden of de ontvanger het bericht al heeft gelezen. Zo ja dan kan je niet meer wijzigen.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

En daarbij komt natuurlijk dat je niet alles per DM kan / mag zeggen. (Net als op het forum) Als DM's aan te passen zijn dan kan er ook geen eventuele controle meer op komen omdat er niet meer bekend is wat er eerst 'gezegd' is.

Moeten dus ook de orginele berichten weer bewaard worden etc..

[ Voor 17% gewijzigd door Dennahz op 18-03-2008 15:09 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Dubbel met [feats] Direct Messaging, dicht en naar BUG :) .

DM!

Dit topic is gesloten.