Toon posts:

computer start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Ik ben net bezig geweest met iets te installeren waarvoor ik 1 bestandje van inet wilde hebben. Na het gedownload te hebben kwam (volgens mij) symantec met het bericht een trojan gevonden te hebben. Ik dacht hitman pro te downloaden om mijn computer even na te kijken, maar die kwam gelijk met een bericht dat (volgens mij:) internet explorer tijdelijk uitgeschakeld was voor veiligheid oid. Na een restart die hitman pro wilde startte de computer niet meer op. Ik kom net voorbij het scherm waar xp geladen wordt, maar daarna komt er zeer kort een blauw scherm waarna de laptop weer opnieuw opstart. Het blauwe scherm komt veel te kort om te lezen, want het is meer een soort flits. Ik heb een dualboot met ubuntu, en nu werkt ubuntu nog. Bij het opstarten van windows in safemode herstart de laptop ook gelijk. Ik heb nu de windows cd niet bij de hand, maar kan die wel later nog ophalen mocht dat nodig zijn. Is de trojan of het probleem weg te halen zonder cp opnieuw op te starten??

groeten Tom

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 11:46

silitek

Tubes Only

Reboots in veilige modes is er structueel iets stuk in je o.a. opstartregister. Helaas rest een clean install of herstel optie Cd-Windows tot een oplossing.

Tubes....It's what make music music!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Er zit hier nogal wat kennis en ervaring, en we willen graag mensen die tegen moeilijkheden aanlopen helpen. Toch hebben we geen glazen bol. Je post hier in Processors, Moederborden en Geheugen, maar zegt niets over die onderdelen (of andere specs van je systeem). Zo kunnen wij je niet helpen :o

Daarnaast heb je zo te lezen wel heel goed uitgesloten of je probleem aan hardware of software ligt door te kijken of je met Ubuntu wel kunt starten. Aangezien dat wel goed gaat weet je dat je probleem puur aan software ligt. Waarom post je dan hier en niet in een software subforum :?

Ik zou je dan ook naar Windows Clients willen verwijzen. Lees daar trouwens voordat je post even Windows Clients - FAQ en Windows Clients - Howto's and Guides door. En als je toch bezig bent zou ik je aanraden om de registratievoorwaarden nog eens door te lezen. Zoals gezegd helpen we op GoT graag mensen, maar we verwachten wel een en ander van je als voorwaarde daarbij. Op zoek gaan naar het juiste subforum, daar relevante informatie doorlezen en als je er toch niet uitkomt volledige info in je topicstart zette horen daar allemaal bij...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.