WRT54GL Firmware terug naar orgineel?

Pagina: 1
Acties:

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01-2025
Hallo,

ik heb nu een linksys staan (GL versie 1.1) en heb deze geflashed naar dd-wrt (DD-WRT v23 SP2). Het probleem is dat het internet veel gebruikt word (9/10 man), en hij wordt na een dag toch redelijk onstabiel. Daarom ben ik van plan om tomato eens te gaan proberen om te kijken hoe deze firmware zich gedraagd onder de omstandigheden...

Mijn vraag is kan ik terug naar de orginele firmware flashen zonder veel problemen?

en hebben jullie verder nog tips?

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik denk dat je die vraag het beste hier kunt stellen: [Ervaringen] Linksys WRT54G(S) & WRT54GL firmwares - deel 2

Verwijderd

Pas geleden mn WRT54G terug geflasht van 1.17 (tomato) naar 1.15. Dit ging overigens prima.
Dus Ja, je kan je router flashen naar tomato.

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 11:49
Basbarbrbarbr schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:13:
Hallo,

ik heb nu een linksys staan (GL versie 1.1) en heb deze geflashed naar dd-wrt (DD-WRT v23 SP2). Het probleem is dat het internet veel gebruikt word (9/10 man), en hij wordt na een dag toch redelijk onstabiel. Daarom ben ik van plan om tomato eens te gaan proberen om te kijken hoe deze firmware zich gedraagd onder de omstandigheden...

Mijn vraag is kan ik terug naar de orginele firmware flashen zonder veel problemen?

en hebben jullie verder nog tips?
Heb je de firewall al uitstaan? Heb het hier namelijk zo zitten dat mijn modem (Speedtouch 546i) ook al firewallt, dan is de GL overbodig om als firewall te gebruiken.

• Basbarbrbarbr
het is gelukt _/-\o_

Eerst terug gezet naar de fabrieks instellingen, orginele firmware erop gezet en daarna tomato erop :)

[ Voor 4% gewijzigd door Basbarbrbarbr op 17-03-2008 18:27 ]

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Waarom eerst de originele firmware, het lijkt mij ook geen probleem om er direct tomato in te flashen. Uiteraard wel daarna even de nvram wissen.

• Basbarbrbarbr
ik222 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:44:
Waarom eerst de originele firmware, het lijkt mij ook geen probleem om er direct tomato in te flashen. Uiteraard wel daarna even de nvram wissen.
Gewoon het zekere voor het zekere, in een foute flash heb ik ook geen zin. :X
Pagina: 1