kan mijn pc opstarten tot in bios, blijft dan staan in pagina met vraag opstarten in modus.... pc reageerd daar op niets meer, ook niet op scroll toetsen. baterijen van toetsenboord en muis zijn ok, pc staat "vast".
Verwijderd
Misschien dat er in dit topic al iets relevants over gezegd is?
[XP] SP2 BCcode hardware error
Wellicht ook leuk om te weten wat voor OS er zou verschijnen als de computer wel door zou starten...
[XP] SP2 BCcode hardware error
Wellicht ook leuk om te weten wat voor OS er zou verschijnen als de computer wel door zou starten...
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 01:53 ]
Je kan eens beginnen met complete zinnen te maken.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 02:02:
dacht zelf meer aan moederbord?? maar hoe dat te checken??
Wat is nou de precieze foutmelding?
[ Voor 8% gewijzigd door mace op 17-03-2008 02:05 ]
Verwijderd
Ik zou zeggen, geef eerst eens wat meer info over:
- hardware
- software
Dat laatste omdat PC blijkbaar i.i.g. al aan het laden van het OS is begonnen voordat het misgaat.
Dus eerst meer info graag.
- hardware
- software
Dat laatste omdat PC blijkbaar i.i.g. al aan het laden van het OS is begonnen voordat het misgaat.
Dus eerst meer info graag.
eerst de troubleshooter maar door, vertel wat voor pc; (mobo naam + nummer, gebruikt OS etcetera) als je je in de tussentijd verveelt kun je nog een bootable linux proberen (ubuntu bijv.) waarmee je kunt proberen op te starten
Verwijderd
let eens op met je numlock, probeer die eens uit te zetten (als hij aanstond) of aan te zetten (als hij uit stond). Verklaar me maar voor gek maar het heeft bij mij ooit geholpen (snap het ook nog steeds niet)
Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die HlpDsK ook al aanhaalde. Als je dat doet dan kom je er vanzelf wel achter waar dat het probleem zit.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 02:02:
dacht zelf meer aan moederbord?? maar hoe dat te checken??
Niemand kan wat met zo'n topicstart. Check de links naar de troubleshooter.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik zie overigens dat je nieuw bent. Kleine toelichting waarom het topic is gesloten: jouw topicstart is te mager. De bedoeling is dat je eerst zelf het een en ander probeert (evt. aan de hand van de troubleshooter). Als dat niet helpt kun je een topic openen met daar in naast de specs ook alles wat je geprobeerd hebt en waat daarvan de uitkomsten zijn.
De reden is dat we je dan sneller en gerichter kunnen helpen, anders wordt het een vragenuurtje en dat schiet niet op. De relevante forum FAQ even doornemen is echt een aanrader voordat je gaat posten
De reden is dat we je dan sneller en gerichter kunnen helpen, anders wordt het een vragenuurtje en dat schiet niet op. De relevante forum FAQ even doornemen is echt een aanrader voordat je gaat posten
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()