Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Mijn vriendin heeft een paar dagen geleden de S710 bij haar abonnement gekregen. Er staat Office Mobile op, maar we kunnen geen nieuwe bestanden openen, alleen bekijken.

Is er een mogelijkheid om de volledige versie van Office Mobile voor de HTC S710 te downloaden? Ik heb office voor mijn HTC Touch hier op het forum gevonden, maar wanneer ik deze installeer geeft de S710 aan dat ik al de nieuwste versie erop heb staan, terwijl ik niet eens bestanden kan typen.

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik hier dan precies mee doen? Hier staat een ge-edite versie van windows mobile 6, met ingevoegde save as functie. En als dat niet werkt, kun je documents to go installeren, maar mn vriendin wilt gewoon Office erop, net zoals op mijn HTC. Ik heb hem van haar S710 verwijdert nu, maar hij blijft zeggen dat de nieuwste office erop staat.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze vraag past prima in Het HTC S710 topic - Deel 2 ; graag daar verder.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat de volledige versie legaal te downloaden is, maar daar zal men in het grote topic vast meer zekerheid over kunnen geven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.