Na meerdere onderzoeken gedaan te hebben op zowel technisch gebied als monitor vergelijksing gebied, blijf ik terug komen deze twee displays:
* Acer P243W
* Samsung 24" SyncMaster 2493HM
Bij de Acer spreekt me de response time van 2ms erg aan en bij de Samsung spreekt mij de Dynamic Contrast van 10 000:1 erg aan.
Ik bezit momenteel een philips 17" uit het jaar 0 (of accurater zeker 10 jaar oud), dus elk TFT is een verbetering.
Maar ik ben benieuwd naar jullie ideeen hierover. Zal ik iets meer neerleggen voor een zeer hoog DC of zal ik toch voor de goedkopere 3000:1 DC met een betere response time gaan? Of moet ik me op een heel ander tft scherm richten?
Budget: 500 euro
Gebruik: 70% gaming (Crysis, BioShock etc), 30% work related (Office, VmWare)
Videokaart: 8800GTX
* Acer P243W
* Samsung 24" SyncMaster 2493HM
Bij de Acer spreekt me de response time van 2ms erg aan en bij de Samsung spreekt mij de Dynamic Contrast van 10 000:1 erg aan.
Ik bezit momenteel een philips 17" uit het jaar 0 (of accurater zeker 10 jaar oud), dus elk TFT is een verbetering.
Maar ik ben benieuwd naar jullie ideeen hierover. Zal ik iets meer neerleggen voor een zeer hoog DC of zal ik toch voor de goedkopere 3000:1 DC met een betere response time gaan? Of moet ik me op een heel ander tft scherm richten?
Budget: 500 euro
Gebruik: 70% gaming (Crysis, BioShock etc), 30% work related (Office, VmWare)
Videokaart: 8800GTX
[ Voor 4% gewijzigd door ThePrutser op 16-03-2008 13:24 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck