Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dodge viper case

Pagina: 1
Acties:
  • 2.009 views

Verwijderd

Topicstarter
hier ben is bezig met het afteken van de maten.

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/6434/p1020424vy6.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/5551/p1020428qb8.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 20:56 ]

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:30
Uhhh, ja. Waar gaat je topic nu over?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Moet dit doorgaan voor een sneakpreview? Zoja.. zou het dan niet een idee zijn een volledige "mod" topic te starten met een introductie van hoe, wat en waarom? Zomaar een tip.. |:(

Verwijderd

Topicstarter
ja net was mijn topic geblokt en hoe moet je hem verwijderen echt een onduidelijk forum

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Idd heel vet, maar waar gaat het over? :P Als je je hele mod wil showen moet je een CiP beginnen (ff de regels lezen) dus dan moet je ook al iets verder zijn. Hier komt waarschijnlijk een slotje op. Tenzij je nog gaat editten en er een vraag ofso van maakt. ;) (tweakers is neit zomaar een site dus om wat op de fora te lullen, het moet wel wat inhoud hebben. En ja daardoor lijkt het nogal eens op pietluttig gezeik.) Maar iig welkom op GoT *O* Lees egwoon even de regels wat door (een keer als je je verveelt ofso) En dan snap je het wel

[ Voor 12% gewijzigd door jdm8 op 15-03-2008 20:59 ]

• richeh
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:57:
ja net was mijn topic geblokt en hoe moet je hem verwijderen echt een onduidelijk forum
Denk dat het betreffende forum niet zo heel onduidelijk is.. maar dat jij en je bedoelingen met dit topic wel onduidelijk zijn.. :X

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt

ga de topic's ook weer we op een gegeven moment?

• richeh
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:01:
oke, bedankt

Ik zal verder niet meer mieren over je reacties.. maar wil toch even vragen, kun je niet even je reacties nalezen alvorens deze te verzenden. (hierbij doel ik op taalfouten e.d.)

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:01:
oke, bedankt

Wat zeg je nou? (ik maak btw ook altijd heel veel spelfouten ) Ik denk dat je probeert te vragen of ze weer open gaan, en t antwoor is meestal nee. Dus, voordat je een nieuw topic maakt, gewoon even de regels lezen en een goed verzorgde OP maken :)

Verwijderd

Topicstarter
[url=http://P1020427.jpg][img]

Verwijderd

Topicstarter
na werkt echt niet die url hoor

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
probeer het eens met de complete URL.

• jdm8

jdm8

No sh*t sherlock ;) probeer de edit knop (rechts boven je bericht) ipv twee berichten achter elkaar, ook zal hier een slot op komen zodra er een modje langskomt, hopelijk is dat niet al te snel want di tis wel grappig :)

[ Voor 37% gewijzigd door jdm8 op 15-03-2008 21:25 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Wat wil je nou in godsnaam. Ik sta echt met open mond te kijken wat je hier nou mee wilt zeggen. Je moet eerst eens even de FAQ doorlezen en je gaan verdiepen hoe het hier allemaal werkt, voordat je ons mooie forumpje gaat afpersen :(

Verwijderd

Topicstarter
zullen we nou geen ruzie maken ik ben net nieuw en moet het allemaal nog effe leren jullie zullen me wel helpen met goede duidelijke tips
alvast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 21:30 ]

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 18:35

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Xtresis schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:24:
[...]

Wat wil je nou in godsnaam. Ik sta echt met open mond te kijken wat je hier nou mee wilt zeggen. Je moet eerst eens even de FAQ doorlezen en je gaan verdiepen hoe het hier allemaal werkt, voordat je ons mooie forumpje gaat afpersen :(
:')

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

ulakecorpait, als je topic gesloten wordt is het niet de bedoeling alsnog eenzelfde te starten. Wat je problemen met het plaatsen van plaatjes betreft, in De werking van de forumsoftware in het kort kun je nalezen hoe dit werkt.
Daarom is het wellicht een goed idee eerst eens Het algemeen beleid te lezen? ;)

Voor de overige posters hier, lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics eens door B)

Verwijderd

Topicstarter
ja hoe het in de faq wordt uitgelegt snap ik niks van

• richeh
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:40:
Sorry voor deze uitspraak... maar snap jij überhaupt iets?!? 8)7 Hiermee doel ik op je korte niet duidelijke antwoorden al dan niet het gebrek aan enige vorm van leestekens. Je start een topic voor de 2de maal en nog kun je niet duidelijk aangeven wat je nou wilt of wilt bereiken. Iets zegt mij dat het niet heel gek is dat de mensen een tikje gefrustreerd raken hier.. :/

[ Voor 32% gewijzigd door richeh op 15-03-2008 22:04 ]

• Greeneye1992
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06-2023
Als je een casemod(in pogress) op GOT wilt zetten, moet je dat eerst zetten in in het gedeelte "Schop een modje".
Heb je al schetsen, wat is je bedoeling, welke spec's etc.
ulakecorpait schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:57:
echt een onduidelijk forum

de regels zijn voor een groot gedeelte hetzelfde als in andere Fora hoor!

[ Voor 9% gewijzigd door Greeneye1992 op 15-03-2008 22:05 ]

specs:http://specs.tweak.to/list/7767

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zit net 2 uur op het forum en je wordt meteen aan alle kanten afgezeikt.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:40:
ligt aan de leeftijd..
Afin, om je even op weg te helpen.
Als je een [CiP] wilt starten, dan moet je bij 'Schop een Modje' zijn. Daar kan je je gehele topic plaatsen, zodat hij gekeurd kan worden. Heb je vragen over een bepaald onderwerp, maak dan een duidelijkte TS, en niet zoiets als wat je hier hebt gedaan. Het is mij totaal niet duidelijk wat je hiermee wilt bereiken?

Wat betreft plaatjes
Ga naar allyoucanupload.com of dumpjeplaatje.nl. Daar kan je je plaatjes hosten en vervolgens in ons mooie forumpje zetten. Dit doe je door het volgende te plaatsen:
code:
1
[img]http://.....jpg[/img]

Nog wel eventjes op de Check Images knop drukken natuurlijk ;)

Succes, ook had je overigens je vraag over plexiglas graveren hier kunnen plaatsen, wellicht had een modje je topictitel kunnen veranderen zodat het allemaal wel duidelijker werdt. Ook daarvoor moet je terecht bij 'Schop een Modje'
ja ik zit net 2 uur op het forum en je wordt meteen aan alle kanten afgezeikt.
Geef me één goeie reden waarom dit niet terecht is? Waarom wil je jezelf niet eerst gaan verdiepen in het hele forum hier? Voor iedereen gelden dezeflde regels, dus waarom zouden we voor jou een uitzondering maken? Nogmaals, Lees het 'Algemeen Beleid' door, hier staat enorm veel in.

[ Voor 19% gewijzigd door Tomfish op 15-03-2008 22:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar in 'Schop een Modje' komt niemand kijken er staan maar 2 topics.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.