Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
[ Voor 12% gewijzigd door jdm8 op 15-03-2008 20:59 ]
Denk dat het betreffende forum niet zo heel onduidelijk is.. maar dat jij en je bedoelingen met dit topic wel onduidelijk zijn..Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:57:
ja net was mijn topic geblokt en hoe moet je hem verwijderen echt een onduidelijk forum
Ik zal verder niet meer mieren over je reacties.. maar wil toch even vragen, kun je niet even je reacties nalezen alvorens deze te verzenden. (hierbij doel ik op taalfouten e.d.)Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:01:
oke, bedankt
ga de topic's ook weer we op een gegeven moment?
Wat zeg je nou? (ik maak btw ook altijd heel veel spelfouten ) Ik denk dat je probeert te vragen of ze weer open gaan, en t antwoor is meestal nee. Dus, voordat je een nieuw topic maakt, gewoon even de regels lezen en een goed verzorgde OP makenVerwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:01:
oke, bedankt
ga de topic's ook weer we op een gegeven moment?
probeer het eens met de complete URL.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:20:
na werkt echt niet die url hoor
No sh*t sherlockVerwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:20:
[ Voor 37% gewijzigd door jdm8 op 15-03-2008 21:25 ]
Wat wil je nou in godsnaam. Ik sta echt met open mond te kijken wat je hier nou mee wilt zeggen. Je moet eerst eens even de FAQ doorlezen en je gaan verdiepen hoe het hier allemaal werkt, voordat je ons mooie forumpje gaat afpersenVerwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:20:
alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 21:30 ]
Xtresis schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:24:
[...]
Wat wil je nou in godsnaam. Ik sta echt met open mond te kijken wat je hier nou mee wilt zeggen. Je moet eerst eens even de FAQ doorlezen en je gaan verdiepen hoe het hier allemaal werkt, voordat je ons mooie forumpje gaat afpersen
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Daarom is het wellicht een goed idee eerst eens Het algemeen beleid te lezen?Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:57:
echt een onduidelijk forum
Voor de overige posters hier, lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics eens door
Sorry voor deze uitspraak... maar snap jij überhaupt iets?!?Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:40:
ja hoe het in de faq wordt uitgelegt snap ik niks van
[ Voor 32% gewijzigd door richeh op 15-03-2008 22:04 ]
Heb je al schetsen, wat is je bedoeling, welke spec's etc.
ulakecorpait schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:57:
echt een onduidelijk forum
de regels zijn voor een groot gedeelte hetzelfde als in andere Fora hoor!
[ Voor 9% gewijzigd door Greeneye1992 op 15-03-2008 22:05 ]
ligt aan de leeftijd..Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:40:
ja hoe het in de faq wordt uitgelegt snap ik niks van
Afin, om je even op weg te helpen.
Als je een [CiP] wilt starten, dan moet je bij 'Schop een Modje' zijn. Daar kan je je gehele topic plaatsen, zodat hij gekeurd kan worden. Heb je vragen over een bepaald onderwerp, maak dan een duidelijkte TS, en niet zoiets als wat je hier hebt gedaan. Het is mij totaal niet duidelijk wat je hiermee wilt bereiken?
Wat betreft plaatjes
Ga naar allyoucanupload.com of dumpjeplaatje.nl. Daar kan je je plaatjes hosten en vervolgens in ons mooie forumpje zetten. Dit doe je door het volgende te plaatsen:
1
| [img]http://.....jpg[/img] |
Nog wel eventjes op de Check Images knop drukken natuurlijk
Succes, ook had je overigens je vraag over plexiglas graveren hier kunnen plaatsen, wellicht had een modje je topictitel kunnen veranderen zodat het allemaal wel duidelijker werdt. Ook daarvoor moet je terecht bij 'Schop een Modje'
Geef me één goeie reden waarom dit niet terecht is? Waarom wil je jezelf niet eerst gaan verdiepen in het hele forum hier? Voor iedereen gelden dezeflde regels, dus waarom zouden we voor jou een uitzondering maken? Nogmaals, Lees het 'Algemeen Beleid' door, hier staat enorm veel in.ja ik zit net 2 uur op het forum en je wordt meteen aan alle kanten afgezeikt.
[ Voor 19% gewijzigd door Tomfish op 15-03-2008 22:12 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()